Nou ja, m'n baas heeft de opmerking van m'n oud-collega dat hij wel wat beter met z'n personeel om mocht gaan als hij dat wilde behouden wel serieus genomen, dus het is nog wel redelijk uit te houden. Het wordt echter niet iets voor de lange termijn.quote:
Inderdaad. Dat die vraag nog gesteld moet worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Blank ras succesvoller dan welk ander ras dan ook?
![]()
![]()
Op zich niet verkeerd zo'n topic. Het leert ons weer dat we het blanke ras beter kunnen zuiveren van mensen als de betreffende TS.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat die vraag nog gesteld moet worden.
quote:'Wilders is overgangsfiguur'
AMSTERDAM - PVV-leider Geert Wilders is een overgangsfiguur die een achterhoedegevecht levert in het integratiedebat.
Dat stelt minister van Defensie Eimert van Middelkoop (ChristenUnie) in een interview dat zaterdag in dagblad Trouw staat.
Van Middelkoop zegt dat het uitblijven van grote onrust onder allochtonen na het uitbrengen van de film Fitna van Wilders, wat hem betreft aantoont dat Nederland veel verder is met de integratie van migranten dan de PVV veronderstelt.
Gevolgen
''In het kabinet spraken we lang over de gevolgen van deze film, in Nederland en in de wereld. Die hele avond kwam je in talkshows allochtonen tegen die in onvervalst Rotterdams, Amsterdams en Utrechts hun mening over de film gaven. Wat openbare orde betreft, gebeurde er niets."
"Het was ook de avond waarop ik constateerde dat Geert Wilders een achterhoedegevecht levert. Nederland is al veel verder met de integratie van migranten dan hij zelf gewenst had, vooral in de grote steden. Het is mijn overtuiging dat hij een overgangsfiguur is.''
Aanpak
Van Middelkoop omschrijft de aanpak van de PVV tegen de volgens die partij dreigende islamisering van Nederland als ''een volstrekt onvruchtbare weg.''
''Het sluit steeds minder aan bij de werkelijkheid van Nederlanders en allochtonen in de steden. Die zijn al veel verder dan het religieus gekwalificeerde debat dat Wilders er van probeert te maken.''
quote:''In het kabinet spraken we lang over de gevolgen van deze film, in Nederland en in de wereld. Die hele avond kwam je in talkshows allochtonen tegen die in onvervalst Rotterdams, Amsterdams en Utrechts hun mening over de film gaven. Wat openbare orde betreft, gebeurde er niets."
Dit is typerend voor het onbenul van het kabinet: vrezen dat een miezerige film kwade gevolgen zal hebben in een wereld waar dagelijks tientallen miljoenen mensen worden blootgesteld aan anti-westerse en anti-Joodse propaganda van het laagste niveau, en dat Nederlandse Moslims de boel zullen afbreken.quote:''In het kabinet spraken we lang over de gevolgen van deze film, in Nederland en in de wereld''
Wat heeft de openbare orde met tongval te maken?quote:De hele avond kwam je in talkshows allochtonen tegen die in onvervalst Rotterdams, Amsterdams en Utrechts hun mening over de film gaven. Wat openbare orde betreft, gebeurde er niets.
quote:
Even vergeten dat meneer 24/7 beveiliging moet hebben zeker....quote:Van Middelkoop zegt dat het uitblijven van grote onrust onder allochtonen na het uitbrengen van de film Fitna van Wilders, wat hem betreft aantoont dat Nederland veel verder is met de integratie van migranten dan de PVV veronderstelt.
Een ijzervreter als Van Middelkoop staat daar niet eens bij stil.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Even vergeten dat meneer 24/7 beveiliging moet hebben zeker....
Die onachtzaamheid heeft haar een wat minder puike zoon opgeleverd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:50 schreef TitusPullo het volgende:
Die onachtzaamheid heeft jou een puike handtas opgeleverd.
Het gegiechel zal nooit vergaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:09 schreef TitusPullo het volgende:
En getapte bewoners van het L-gebouw op hun giecheltje rost.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:47 schreef TitusPullo het volgende:
Jij hebt gewoon een enge mentaliteit.
Vandaag weer naar je schoonouders?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een weertje, wat een weertje...
Zegt TitusPullo.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:54 schreef TitusPullo het volgende:
Schoonouders zijn een noodzakelijk kwaad.
quote:
Jij weet zeker niet meer hoe smerig kromme komkommers zijn?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:04 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Kromme komkommers mogen weer
Kromme komkommers mogen weer! Zo heeft de EU in al haar goedheid besloten. En ik maar denken dat dat snijden in overbodige regels een wassen neus zou zijn! Al hoop ik wel dat er een goed sociaal plan is voor de kromme-komkommer-kontroleurs-komissie.
Is dat ook al een taak van de EU? Haar nietsvermoedende onderdanen behoeden voor smerigheid?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:46 schreef Autodidact het volgende:
Jij weet zeker niet meer hoe smerig kromme komkommers zijn?
Zeker. Je weet maar nooit waar ze in hebben gezeten.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:59 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Is dat ook al een taak van de EU? Haar nietsvermoedende onderdanen behoeden voor smerigheid?
Maximaal 1 keer per 2 maanden. Je moet het niet overdrijven.quote:
Zijn ze ook dood?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nog meer goed nieuws deze week; Krezip is er eindelijk mee opgehouden!
Die scriptie kan onmogelijk veel voorstellen, als-ie in zo'n tempo tot stand komt.quote:
Bloed kome over u en uw veronaneerde kinderen.quote:
Dat zij je moeder ook, nadat jij op de wereld kwam.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die scriptie kan onmogelijk veel voorstellen, als-ie in zo'n tempo tot stand komt.
Nederlands academicus, anno 2009.quote:
Dit in tegenstelling tot z'n moeder, die stevig verbonden was aan de ezel waarmee ze geschaakt werd.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeker van de vrachtwagen gevallen.
Ach, ze werd in ieder geval niet s'avonds laat gevonden op de wallen.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot z'n moeder, die stevig verbonden was aan de ezel waarmee ze geschaakt werd.
Misschien had ze dan voor haar zoon een PC kunnen kopen die niet telkens opnieuw opstartte.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, ze werd in ieder geval niet s'avonds laat gevonden op de wallen.
Sta je op het punt om uitgehuwelijkt te worden aan je lelijkste nichtje?quote:
Rottumeroog voldoet ook wel.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:47 schreef Autodidact het volgende:
Kunnen wij ook niet doen wat er in Honduras gebeurt. Balkenende op het vliegtuig naar de Faeroer Eilanden
NWS =! Leuke discussies.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:09 schreef Picchia het volgende:
Ik was even vergeten dat je geen leuke discussies mag houden in NWS.
Nou laten we er maar over stemmen dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hm, wacht. Er was iets met democratie of zo.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Enigzins goed nieuws:mijn salaris wordt gelijkgetrokken met mijn collega's. Daar staat tegenover van de eerder overeengekomen extra salarisgroei nog steeds geen sprake is...
quote:
Hij heeft vast nog wel een libertarisch preekje voor je.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Beetje sympathiek mag ook wel.
Ik doe iig nooit meer aan mondelinge afspraken.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog wel een libertarisch preekje voor je.
Laat maar, dat was een oud bericht.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn nieuwe wachtwoord is: Rockistedomvoorwoorden.
Het is natuurlijk makkelijk oordelen op basis van drie zinnen. Maar goed, dolle pret.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn nieuwe wachtwoord is: Rockistedomvoorwoorden.
Nee hoor, dat vind ik altijd uitermate moeilijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk oordelen op basis van drie zinnen.
Je moet het zien als een oeuvreprijs.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk oordelen op basis van drie zinnen. Maar goed, dolle pret.
Dolle pret penis.quote:
Het grieft me je te grieven.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dolle pret penis.
Als je weet hoeveel moeite het heeft gekost om het toch voor elkaar te krijgen....
Het zijn allemaal boeven. Schijt aan de bazen hè. Stick it to the man.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Enigzins goed nieuws:mijn salaris wordt gelijkgetrokken met mijn collega's. Daar staat tegenover van de eerder overeengekomen extra salarisgroei nog steeds geen sprake is...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |