quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Enigzins goed nieuws:mijn salaris wordt gelijkgetrokken met mijn collega's. Daar staat tegenover van de eerder overeengekomen extra salarisgroei nog steeds geen sprake is...
quote:
Hij heeft vast nog wel een libertarisch preekje voor je.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Beetje sympathiek mag ook wel.
Ik doe iig nooit meer aan mondelinge afspraken.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog wel een libertarisch preekje voor je.
Laat maar, dat was een oud bericht.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn nieuwe wachtwoord is: Rockistedomvoorwoorden.
Het is natuurlijk makkelijk oordelen op basis van drie zinnen. Maar goed, dolle pret.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:45 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn nieuwe wachtwoord is: Rockistedomvoorwoorden.
Nee hoor, dat vind ik altijd uitermate moeilijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk oordelen op basis van drie zinnen.
Je moet het zien als een oeuvreprijs.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk oordelen op basis van drie zinnen. Maar goed, dolle pret.
Dolle pret penis.quote:
Het grieft me je te grieven.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dolle pret penis.
Als je weet hoeveel moeite het heeft gekost om het toch voor elkaar te krijgen....
Het zijn allemaal boeven. Schijt aan de bazen hè. Stick it to the man.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Enigzins goed nieuws:mijn salaris wordt gelijkgetrokken met mijn collega's. Daar staat tegenover van de eerder overeengekomen extra salarisgroei nog steeds geen sprake is...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |