quote:It don't matter if you're black or white zingen en zelf drie liter typex per dag in je neusgat gieten, om er uit te zien als Fred Astair.
Ik heb ze gewoon aan de kant geschoven. Ali B, Appa, Yes R en Sjaak. Dat zijn de nieuwe kunstenaars. Lofredes op de multicultuur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het hedendaagse werk van Springsteen wel beter dan dat van de Stones.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar Obama's reactie op de dood van Jackson. Misschien draagt hij bij de persconferentie een zwarte hoed. Of hij maakt aan het einde nog even een dubbele draai.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Overigens voorspel ik wel een "Samen met Michael"-concert. Bruce Springsteen, Bono, Lady Gaga, Justin Timberlake zingen allemaal een postuum duet met Michael. Mocht de platenmaatschappij meelezen: miljoenen-business.
quote:10:22 Hoge Raad: geen verbod Hells Angels
10:14 Raad van Hoeders: geen fraude
Als hij echt stijl heeft, dan komt hij moonwalkend de zaal binnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar Obama's reactie op de dood van Jackson. Misschien draagt hij bij de persconferentie een zwarte hoed. Of hij maakt aan het einde nog even een dubbele draai.
Je verwart hem met Ronald Plasterk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef Nautilus_ het volgende:
quote:Administratieve procedures
Des te opmerkelijker was de aankondiging dinsdag 23 juni dat het bedrijf tijdelijk stopt met investeren in Rusland. Als reden werd gegeven "het onvoorspelbare karakter van de administratieve procedures in bepaalde regio's".
Deze omschrijving lijkt een milde manier om te zeggen dat het bedrijf geen zin meer heeft in de enorme corruptie en bizarre bureaucratische procedures waar Ikea in Rusland mee kampt. In een radio-interview een paar dagen eerder was een woedende Kamprad te horen die meldde voor 190 miljoen euro te zijn opgelicht. Volgens Ikea weigeren de Russen elektriciteit te leveren tegen de afgesproken prijzen, waardoor het bedrijf gedwongen is om eigen generatoren te bouwen.
Nog meer avonturen van Ikea in Rusland...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb vorig weekend een avond doorgebracht met een stel Finnen op vakantie in Nederland.Je hoefde maar het woord Rusland te laten vallen en ze liepen rood aan. Onderstaand artikel bevestigt maar weer eens de corrupte aard van de Rus...
[..]
quote:Tegenslagen in Samara
Ook de opening van een enorme nieuwe winkel in Samara, een stad in het zuiden van Rusland, loopt niet volgens plan. De vestiging had in november 2007 de deuren moeten openen, anderhalf jaar later is de winkel nog steeds gesloten.
De opening is maar liefst acht keer uitgesteld omdat lokale ambtenaren weigeren de benodigde documenten af te leveren. De laatste weigering had als reden dat de winkel niet voldoende bestand is tegen orkanen. Een opmerkelijke vereiste in een regio die niet bekend staat om zijn harde winden.
Te dicht bij een gasleiding
Dit soort problemen achtervolgt Ikea al jaren. In 2004 moest de ceremoniële opening van Ikea in Moskou, waarvoor de Zweedse en Duitse ambassadeur waren uitgenodigd, op het laatste moment worden afgeblazen. Lokale autoriteiten vonden dat de winkel onveilig was aangezien deze te dicht bij een gasleiding was gebouwd.
Ikea sprak zich hierop publiekelijk uit over chantage, sabotage en omkopingspogingen. De keten bond in toen president Poetin zich er persoonlijk mee bemoeide en dreigde toekomstige investeringen tegen te zullen houden.
Trauma's omdat ze vele keren zijn bezet door de Russen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je hoefde maar het woord Rusland te laten vallen en ze liepen rood aan.
Er was laatst toch ook zo'n enorme heisa om een monument voor gevallen Russische soldaten o.i.d.?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Trauma's omdat ze vele keren zijn bezet door de Russen.
Dat was in Estland.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er was laatst toch ook zo'n enorme heisa om een monument voor gevallen Russische soldaten o.i.d.?
Ik zie geen revitalisering. Woon je niet gewoon in een wijk waar het verschijnsel nooit verdwenen is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef Reya het volgende:
Zijn hier meer mensen die zich verwonderen over de revitalisering van het verschijnsel 'legging'?
Dat is een terechte opmerking.quote:
Mijn wijk is één van de weinige gebieden die nog hardnekkig weerstand weet te bieden aan de betreffende anomalie, doch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie geen revitalisering. Woon je niet gewoon in een wijk waar het verschijnsel nooit verdwenen is?
De vervuiler betaalt.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef du_ke het volgende:
*plop*
Daar blijven de vrouwen nog stug in trainingspak rondlopen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn wijk is één van de weinige gebieden die nog hardnekkig weerstand weet te bieden aan de betreffende anomalie, doch.
Ik ook, maar ik deed om vier uur al *plop*.quote:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1095663.htmlquote:Abducted Israeli soldier Gilad Shalit will be transferred to Egypt within a few days as part of a prisoner-exchange deal with Hamas, European diplomatic sources said Thursday.
The move is part of a new United States initiative that includes Egyptian and Syrian pressure on Hamas, internal Palestinian reconciliation and Israel's opening of the Gaza crossings.
ja er kwam nog even een spoedje tussendoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik deed om vier uur al *plop*.
M'n baas kwam om tien over zes ook nog met een hele hoop 'geniale ideeën'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja er kwam nog even een spoedje tussendoor
Hohoho, uitgebreide ondervragingstechnieken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Monidique het volgende:
In ander nieuws:
[..]
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1095663.html
Zou mooi zijn. Die jongen heeft drie jaar lang terreur meegemaakt.
Is dat die baas waar je een half jaar geleden al vanaf zou zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
M'n baas kwam om tien over zes ook nog met een hele hoop 'geniale ideeën'.
Ja en als ik nu niet royaal de tijd zou hebben om tijdens werktijd met eigen werk bezig te zijn, dan zou ik er al wel weg zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
is dat die baas waar je een half jaar geleden al vanaf zou zijn?
Masochist.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en als ik nu niet royaal de tijd zou hebben om tijdens werktijd met eigen werk bezig te zijn, dan zou ik er al wel weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |