Mijn wijk is één van de weinige gebieden die nog hardnekkig weerstand weet te bieden aan de betreffende anomalie, doch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie geen revitalisering. Woon je niet gewoon in een wijk waar het verschijnsel nooit verdwenen is?
De vervuiler betaalt.quote:
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef du_ke het volgende:
*plop*
Daar blijven de vrouwen nog stug in trainingspak rondlopen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn wijk is één van de weinige gebieden die nog hardnekkig weerstand weet te bieden aan de betreffende anomalie, doch.
Ik ook, maar ik deed om vier uur al *plop*.quote:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1095663.htmlquote:Abducted Israeli soldier Gilad Shalit will be transferred to Egypt within a few days as part of a prisoner-exchange deal with Hamas, European diplomatic sources said Thursday.
The move is part of a new United States initiative that includes Egyptian and Syrian pressure on Hamas, internal Palestinian reconciliation and Israel's opening of the Gaza crossings.
ja er kwam nog even een spoedje tussendoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik deed om vier uur al *plop*.
M'n baas kwam om tien over zes ook nog met een hele hoop 'geniale ideeën'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja er kwam nog even een spoedje tussendoor
Hohoho, uitgebreide ondervragingstechnieken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:35 schreef Monidique het volgende:
In ander nieuws:
[..]
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1095663.html
Zou mooi zijn. Die jongen heeft drie jaar lang terreur meegemaakt.
Is dat die baas waar je een half jaar geleden al vanaf zou zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
M'n baas kwam om tien over zes ook nog met een hele hoop 'geniale ideeën'.
Ja en als ik nu niet royaal de tijd zou hebben om tijdens werktijd met eigen werk bezig te zijn, dan zou ik er al wel weg zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef Reya het volgende:
[..]
is dat die baas waar je een half jaar geleden al vanaf zou zijn?
Masochist.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en als ik nu niet royaal de tijd zou hebben om tijdens werktijd met eigen werk bezig te zijn, dan zou ik er al wel weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |