Volgens mij niet...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:05 schreef kingmob het volgende:
Ik laat m;n neus ook maar weer eens zien. Ondertussen meer volk aanwezig?
Nog wel restje wat nog niet weg gesmolten isquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:05 schreef kingmob het volgende:
Ik laat m;n neus ook maar weer eens zien. Ondertussen meer volk aanwezig?
Dat is al een tijdje hoorquote:
Nog meer is de bodem nog niet in zicht danquote:
Hmm... Volgens mij maakt dat ook niet zo heel veel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja true
Misschien na zondag weer wat gezelligheid
zie em nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog meer is de bodem nog niet in zicht dan
quote:
voor mij welquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Volgens mij maakt dat ook niet zo heel veel uit
Volgens mij zijn die buik krampjes besmettelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Volgens mij maakt dat ook niet zo heel veel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Ik zit ook nog steeds met een lege kamer. Komen alleen maar mutsen langs...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef Ofresca het volgende:
Net de eerste hospiteur gehad. Als ze allemaal zo (gewoon prima) zijn, wordt het nog lastig.
Je wil een vrouwelijke huisgenoot?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds met een lege kamer. Komen alleen maar mutsen langs...
Over gezelligheid gesprokenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:14 schreef kingmob het volgende:
Inmiddels duurt m'n huisbaas het te lang en heeft ze het overgenomen, maar ze is het met me eens
hmm word lastig hahahahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]Wij hebben nog tot september en nog 2 back-ups.
Maar succes! Moet toch wel 1 ander tof persoon in Rotterdam te vinden zijn?
Dan ga je naar de bios.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
verveeeeeeeeeeeeel me vanavond...
Mja, had een maand geleden al iemand, een duitse vrouw die in het Erasmus MC werkte. Maar dat mocht niet omdat ze pas 2 maanden later kon intrekken. Inmiddels is dat niet meer zo'n probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]Wij hebben nog tot september en nog 2 back-ups.
Maar succes! Moet toch wel 1 ander tof persoon in Rotterdam te vinden zijn?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Over gezelligheid gesproken
Same here. Tis donderdag man, dan zit Utrecht toch propvol met lekkere studentesquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
verveeeeeeeeeeeeel me vanavond...
uhuh, dat wel! maar dan moet ik weer versieren, en ik wil instant gezelligheidquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Same here. Tis donderdag man, dan zit Utrecht toch propvol met lekkere studentes
Water erbij en BANG: instant gezelligheid. Dat zou nog eens een formule zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh, dat wel! maar dan moet ik weer versieren, en ik wil instant gezelligheid
aaaah lieffie toch sorryquote:
veel plezierquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen me dinnetje is er ik ben er vandoor![]()
Ik ga echt nooit meer naar de bios. Laatste keer was op nieuwjaarsdag en een drama. Nier het genre, maar de film.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
dubbelgoed gemaaktquote:
Hey, doei dan maar..quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Zeker! ik twijfelde gister nog of ik een biertje zou komen doen, maar rond 12 zag ik geen licht meer branden bij jequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Water erbij en BANG: instant gezelligheid. Dat zou nog eens een formule zijn
Toen was ik terminator aan het kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeker! ik twijfelde gister nog of ik een biertje zou komen doen, maar rond 12 zag ik geen licht meer branden bij je
vandaar..quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Toen was ik terminator aan het kijken
Oei! Dan hoop ik dat de rest stom isquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef Ofresca het volgende:
Net de eerste hospiteur gehad. Als ze allemaal zo (gewoon prima) zijn, wordt het nog lastig.
Nee, kost mij teveel tijd. Jij wel dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:23 schreef kingmob het volgende:
Maar Snuit en Ofresca, zijn jullie er bij zondag?
je wordt thuis gebrachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, kost mij teveel tijd. Jij wel dus?
Niet dat er eentje supertof is?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei! Dan hoop ik dat de rest stom is
Hehe, de Oudegracht is de beste plek in Nederland om te zitten, bier te drinken en mensen te kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh, dat wel! maar dan moet ik weer versieren, en ik wil instant gezelligheid
Jammerquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, kost mij teveel tijd. Jij wel dus?
doen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehmmm... Als ik ja zeg, ga je dan mee?
Ja oke, maar geen drie supertofquote:
Ik wil wel heel graag. Maar het lijkt me echt geen goed plan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehmmm... Als ik ja zeg, ga je dan mee?
Lees de OPquote:
Mij wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag. Maar het lijkt me echt geen goed plan.
Dat heeft meer uitleg nodigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tentamens. Woensdag, vrijdag, maandag, vrijdag. En als ik een vak niet haal, dan kan ik niet naar Lowlands.quote:
x2.quote:
Ok, je wordt opgehaald en thuis gebracht?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oeiquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tentamens. Woensdag, vrijdag, maandag, vrijdag. En als ik een vak niet haal, dan kan ik niet naar Lowlands.
Ik kan je wel overhorenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tentamens. Woensdag, vrijdag, maandag, vrijdag. En als ik een vak niet haal, dan kan ik niet naar Lowlands.
Ik ben blind ofzo? Hebben jullie het over parkpop dan op de 28e? Da's niet in Utrecht. Utrecht staat niet in de hele op.quote:
sinds je me stalktquote:
Dank je, maar nee. Andere keer misschien!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, je wordt opgehaald en thuis gebracht?
Met dat leer tentamen komt het wel goed. De rest wordt wat moeilijker.quote:
Ben er na '96 niet meer geweestquote:
okquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je, maar nee. Andere keer misschien!
[..]
Met dat leer tentamen komt het wel goed. De rest wordt wat moeilijker.
Jammer! had graag uwer prachtige snoet gezien!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je, maar nee. Andere keer misschien!
Ik ga voor het eerst. Eerste buitenfeest ook. Ik vind house meer voor binnen en houd meer van of trance of hardstyle, de clubhouse vind ik niet zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben er na '96 niet meer geweestwas het niet van plan
Is ze een lekker ding jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer! had graag uwer prachtige snoet gezien!
sorry...ik had moeten waarschuwen dat ik verslavend benquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik stalk je niet, ik zit aan je vast.Kan ik ook niet helpen.
www.jellinek.nlquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry...ik had moeten waarschuwen dat ik verslaafd ben
Mazzelpik, ik krijg geen gehoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
ah, vanavond toch nog even de stad in met een vriendin..
*toeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoet*quote:
slijmbal? hey, de waarheid mag gezegd worden! jouw snoet is goed!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]Jij slijmbal!
Gelukkig mag jij er ook zijn.
kennen kennen, dat is een groot woord, ik heb er best een aantal gezien, laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Vraagje: wie kent elkaar hier eigenlijk (al) in real life?
Ik ken mezelfquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Is dat zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
slijmbal? hey, de waarheid mag gezegd worden! jouw snoet is goed!
enneeh thnx
well donequote:
Kennen is idd een groot woord. Er zijn wat biertjes gedronken door sommigenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:
En ik weet waar de serenade's voor mn broertje gehouden kunnen wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kennen is idd een groot woord. Er zijn wat biertjes gedronken door sommigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |