Jammerquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, kost mij teveel tijd. Jij wel dus?
doen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehmmm... Als ik ja zeg, ga je dan mee?
Ja oke, maar geen drie supertofquote:
Ik wil wel heel graag. Maar het lijkt me echt geen goed plan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeehmmm... Als ik ja zeg, ga je dan mee?
Lees de OPquote:
Mij wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag. Maar het lijkt me echt geen goed plan.
Dat heeft meer uitleg nodigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tentamens. Woensdag, vrijdag, maandag, vrijdag. En als ik een vak niet haal, dan kan ik niet naar Lowlands.quote:
x2.quote:
Ok, je wordt opgehaald en thuis gebracht?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oeiquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tentamens. Woensdag, vrijdag, maandag, vrijdag. En als ik een vak niet haal, dan kan ik niet naar Lowlands.
Ik kan je wel overhorenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Tentamens. Woensdag, vrijdag, maandag, vrijdag. En als ik een vak niet haal, dan kan ik niet naar Lowlands.
Ik ben blind ofzo? Hebben jullie het over parkpop dan op de 28e? Da's niet in Utrecht. Utrecht staat niet in de hele op.quote:
sinds je me stalktquote:
Dank je, maar nee. Andere keer misschien!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, je wordt opgehaald en thuis gebracht?
Met dat leer tentamen komt het wel goed. De rest wordt wat moeilijker.quote:
Ben er na '96 niet meer geweestquote:
okquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je, maar nee. Andere keer misschien!
[..]
Met dat leer tentamen komt het wel goed. De rest wordt wat moeilijker.
Jammer! had graag uwer prachtige snoet gezien!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je, maar nee. Andere keer misschien!
Ik ga voor het eerst. Eerste buitenfeest ook. Ik vind house meer voor binnen en houd meer van of trance of hardstyle, de clubhouse vind ik niet zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben er na '96 niet meer geweestwas het niet van plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |