Dan ga je naar de bios.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
verveeeeeeeeeeeeel me vanavond...
Mja, had een maand geleden al iemand, een duitse vrouw die in het Erasmus MC werkte. Maar dat mocht niet omdat ze pas 2 maanden later kon intrekken. Inmiddels is dat niet meer zo'n probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]Wij hebben nog tot september en nog 2 back-ups.
Maar succes! Moet toch wel 1 ander tof persoon in Rotterdam te vinden zijn?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Over gezelligheid gesproken
Same here. Tis donderdag man, dan zit Utrecht toch propvol met lekkere studentesquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
verveeeeeeeeeeeeel me vanavond...
uhuh, dat wel! maar dan moet ik weer versieren, en ik wil instant gezelligheidquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Same here. Tis donderdag man, dan zit Utrecht toch propvol met lekkere studentes
Water erbij en BANG: instant gezelligheid. Dat zou nog eens een formule zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh, dat wel! maar dan moet ik weer versieren, en ik wil instant gezelligheid
aaaah lieffie toch sorryquote:
veel plezierquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen me dinnetje is er ik ben er vandoor![]()
Ik ga echt nooit meer naar de bios. Laatste keer was op nieuwjaarsdag en een drama. Nier het genre, maar de film.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
dubbelgoed gemaaktquote:
Hey, doei dan maar..quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Zeker! ik twijfelde gister nog of ik een biertje zou komen doen, maar rond 12 zag ik geen licht meer branden bij jequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Water erbij en BANG: instant gezelligheid. Dat zou nog eens een formule zijn
Toen was ik terminator aan het kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeker! ik twijfelde gister nog of ik een biertje zou komen doen, maar rond 12 zag ik geen licht meer branden bij je
vandaar..quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Toen was ik terminator aan het kijken
Oei! Dan hoop ik dat de rest stom isquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef Ofresca het volgende:
Net de eerste hospiteur gehad. Als ze allemaal zo (gewoon prima) zijn, wordt het nog lastig.
Nee, kost mij teveel tijd. Jij wel dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:23 schreef kingmob het volgende:
Maar Snuit en Ofresca, zijn jullie er bij zondag?
je wordt thuis gebrachtquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, kost mij teveel tijd. Jij wel dus?
Niet dat er eentje supertof is?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei! Dan hoop ik dat de rest stom is
Hehe, de Oudegracht is de beste plek in Nederland om te zitten, bier te drinken en mensen te kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uhuh, dat wel! maar dan moet ik weer versieren, en ik wil instant gezelligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |