Volgens mij niet...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:05 schreef kingmob het volgende:
Ik laat m;n neus ook maar weer eens zien. Ondertussen meer volk aanwezig?
Nog wel restje wat nog niet weg gesmolten isquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:05 schreef kingmob het volgende:
Ik laat m;n neus ook maar weer eens zien. Ondertussen meer volk aanwezig?
Dat is al een tijdje hoorquote:
Nog meer is de bodem nog niet in zicht danquote:
Hmm... Volgens mij maakt dat ook niet zo heel veel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja true
Misschien na zondag weer wat gezelligheid
zie em nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog meer is de bodem nog niet in zicht dan
quote:
voor mij welquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Volgens mij maakt dat ook niet zo heel veel uit
Volgens mij zijn die buik krampjes besmettelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Volgens mij maakt dat ook niet zo heel veel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Ik zit ook nog steeds met een lege kamer. Komen alleen maar mutsen langs...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:10 schreef Ofresca het volgende:
Net de eerste hospiteur gehad. Als ze allemaal zo (gewoon prima) zijn, wordt het nog lastig.
Je wil een vrouwelijke huisgenoot?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds met een lege kamer. Komen alleen maar mutsen langs...
Over gezelligheid gesprokenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:14 schreef kingmob het volgende:
Inmiddels duurt m'n huisbaas het te lang en heeft ze het overgenomen, maar ze is het met me eens
hmm word lastig hahahahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]Wij hebben nog tot september en nog 2 back-ups.
Maar succes! Moet toch wel 1 ander tof persoon in Rotterdam te vinden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |