Enkele plannen die er waren met C&H zoals een opsplitsing, herindeling etc zijn van de baan omdat er niet echt een draagvlak voor was onder de users. Wat betreft het niet actief mee posten van de mods is dat momenteel niet vreemd hé? Het is een gaziljoen graden buiten, drukke periode met school afsluiten etc. Het is sowieso rustiger geworden op heel het forum zo.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
We hebben een nieuwe mod (de tweede zien we nog steeds niet) dus tijd om mijn vraag / vragen te herhalen:
[..]

Het topic gaat over Nederland als hypermacht, niet hypermachten zoals Nederland. Zie je het verschil?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef Arthesbod het volgende:
Triggershot:
Er is geen sprake van een offtopic discussie, maar van een discussie die ook nog eens betrekking heeft op het onderwerp: hypermacht.

Wat mij betreft was het een vrij redelijke discussie, geen flamewar - alhoewel DeParo en ik het op een aantal punten zeer oneens zijn, heb ik getracht zoveel mogelijk bij de feiten te blijven en zaken te onderbouwen.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand de flamewar stoppen in Nederland, een hypermacht? en het topic terugzetten op de koers van de OP?

Ciabatta, ziet er goed uit, dus je gaat weer actief posten?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:06 schreef Dagonet het volgende:
Sorry ik was koken.
Wat eten en drinken we vandaag? #167

Tof, ik wacht er opquote:Op zondag 4 juli 2010 20:14 schreef Dagonet het volgende:
Jawellig hoor.
Ik kon boven niet mijn kopie van forgotten voices vinden anders had ik al wel een brief gepost.

Ik ben er ook bang voor. Gruwelijke historische daden..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:16 schreef bijdehand het volgende:
Omg, nu wordt het een anti-joods/anti-rechts topic hè

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |