Hij blijft er maar over doorzwetsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:03 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
R.I.P. MJ![]()
eens kijken of Ekdom het er over gaat hebben, lijkt me wel...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij blijft er maar over doorzwetsen.
Hou je kop Ekdom. Gewoon plaatjes draaien. Er wordt veelsteveel geouwehoerd op de radio.
Niet om het een of ander, maar de dood van MJ is nogal een ding. Het is niet zomaar een artiest die het loodje legt. Je kan het rustig vergelijken met de dood van John Lennon. Dat ze er uitgebreid op ingaan is niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hou je kop Ekdom. Gewoon plaatjes draaien. Er wordt veelsteveel geouwehoerd op de radio.
Veel sterkte vanavond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Timo20 het volgende:
Zou iemand die MJ special vanavond willen opnemen? ben er vanavond niet-----> Krezip in de HMH
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat domme carnavalsbandje heeft dat nummer voorgoed verpestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar Come on Eileen is toch ook nog steeds leuk hoor.
En terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Sersjee het volgende:
Dat ze er uitgebreid op ingaan is niet meer dan logisch.
quote:
Nou, ik had tot een paar weken geleden Thriller nog niet in m'n toch niet beperkte cd-collectiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef Timo20 het volgende:
Gelijk maar ff Off the Wallbinnen gehaald
dat ik die nog niet heb![]()
Hij was jaren geleden de king of pop, sinds dat hij afgeleden is tot zijn gekheid , is het nooit meer wat geworden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:24 schreef themauster het volgende:
[..]
het is niet een gewoon iemand die dood is gegaan het is the king of pop daarnaast is ekdom groot fan van hem!
Z'n platen en z'n jaren 80 zijn niet in rook opgegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was jaren geleden de king of pop, sinds dat hij afgeleden is tot zijn gekheid , is het nooit meer wat geworden.
Hij heeft zeker een staat van dienst, maar die is al jaren geleden gestopt.
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je dat hebt toegegeven!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik had tot een paar weken geleden Thriller nog niet in m'n toch niet beperkte cd-collectie.
Ik eigenlijk ook niet, maar had natuurlijk al wel de LP.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik had tot een paar weken geleden Thriller nog niet in m'n toch niet beperkte cd-collectie.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je dat hebt toegegeven!
Toch blijft ie de king Of Pop, ook al heeft ie al jaren geen cd`s meer uitgebracht. Dat doet niets af aan het feit dat z`n cd`s uit de `80s en begin `90s muziek geschiedenis hebben geschreven en een legende isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was jaren geleden de king of pop, sinds dat hij afgeleden is tot zijn gekheid , is het nooit meer wat geworden.
Hij heeft zeker een staat van dienst, maar die is al jaren geleden gestopt.
Ik had het stil gehouden.quote:
Heb je een weddenschap verloren ofzo?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Timo20 het volgende:
Zou iemand die MJ special vanavond willen opnemen? ben er vanavond niet-----> Krezip in de HMH
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:37 schreef DaMook het volgende:
Ook nog wat positiefs in dit topic, ik heb mijn iPhone 3GS. Hij is al 20 minuten aan het synchroniseren om alles erop te krijgen wat ook op mijn 2G staat
.
Nopequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je een weddenschap verloren ofzo?!
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ten eerste: overlijden met korte ei?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er mag best worden stilgestaan bij zijn overleiden, maar wat mij betreft hoeft niet de hele dag in het teken van Michael Jackson te staan.
Als hij niet meer wil gaan dan offer ik me op om de kaartjes te krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Jaloers
. Maar ik zie mezelf ook nog wel overstappen van 2G naar 3GS
Hebben niets te doenquote:
Ten eerste: ook ik maak wel eens foutjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ten eerste: overlijden met korte ei?
Ten tweede: door bovenstaande te schrijven bewijs je al dat je niet beseft wat hij heeft betekend voor de muziek geschiedenis
En toch vind ik die achterkant van de 2G mooierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja ik heb Ashley Olsen erop staan.
Niet alleen voor de video clips, maar ook "gewoon" in de muziek geschiedenis is hij uitermate belangrijk geweest. Hij bewees (waar Ray Charles dat eerder al op kleinere schaal lukte) dat de zwarte mensen in Amerika ook groot sterrendom konden bereiken en ontzettend grote pop sterren konden worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ten tweede: Jackson was belangrijk voor de muziekgeschiedenis, dat weet ik ook wel. Vooral videoclips heeft hij een grote rol in gehad. Ik kan me nog goed herinneren de eerste vertoning van de clip van Thriller (lange uitvoering uiteraard) op TV, werd al weken van tevoren aangekondigd. Moest geloof ik na tienen want te eng voor jong publiek enzo.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb de 3Gs ook besteldHoop'm wel te hebben voor eind juli
Een vriend van mij zit ook te wachten. Die vind het niet leuk dat ik hem al hebquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb de 3Gs ook besteldHoop'm wel te hebben voor eind juli
Vergeet niet dat de man ook bepalend was in het leven van heel erg veel mensen. Als ik naar mezelf kijk, ik hoor net Another part of me en er schiet meteen een pallet jeugdherinneringen door mijn hoofd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon geen fan van persoonsverheerlijking enzo.
Zeker, dat hebben toch een aantal generatiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de man ook bepalend was in het leven van heel erg veel mensen. Als ik naar mezelf kijk, ik hoor net Another part of me en er schiet meteen een pallet jeugdherinneringen door mijn hoofd...
En het is gewoon heel simpel een rugtas die ik besteld hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
Douane, kutambtenaren zijn daar echt traaaaag als ze je pakketje innemen
Herkenbaar ja
Levertijd is max 6 weken dus dat moet wel goedkomen denk ik met die Gs![]()
KooksWat een kutstem + accent
Nee, maar kijk is hoe vaak men het over de man zelf hebben en zijn daden ipv het over zijn muziek te hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Z'n platen en z'n jaren 80 zijn niet in rook opgegaan.
Dan moet je ook bij de goede winkels bestellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
Ja erg is dat jaStomme douane
En dan krijg je nog je inklaringskosten soms en nog meer van dat gezeikBTW
Dat is net het trieste: z`n persoon is belangrijker/wordt belangrijker gevonden, alles wat ie voor de muziek heeft betekend wordt gewoon genegeerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee, maar kijk is hoe vaak men het over de man zelf hebben en zijn daden ipv het over zijn muziek te hebben.
Zijn muziek staat buiten de discussie.
quote:EénVandaag zoekt Michael Jackson fans
Geacht panellid,
Afgelopen nacht werd bekend gemaakt dat Michael Jackson, één van de succesvolste popsterren aller tijden, is overleden. EénVandaag besteedt vanavond aandacht aan de zanger en zoekt hiervoor mensen met bijzondere herinneringen.
EénVandaag zoekt Michael Jackson fans
Heeft u hem ooit persoonlijk ontmoet of bent u wellicht op Neverland geweest? Was u een grote fan of heeft u een bijzonder verhaal? Gaat u naar zijn begrafenis? Stuur dan een mailtje naar opiniepanel@eenvandaag.nl . Zet er ook een telefoonummer bij waarop we u overdag kunnen bellen voor meer informatie.
Foto en video-materiaal
Heeft u foto- of videomateriaal van Michael Jackson? En mogen wij dat op onze website publiceren? Stuur uw materiaal naar opiniepanel@eenvandaag.nl. Zet er ook een telefoonummer bij waarop we u overdag kunnen bellen voor meer informatie.
Alvast hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Redactie EénVandaag Opiniepanel
Door je 2de reactie te geven, geef je zelf al aan dat je het zelf ook niet helemaal snapt waarop je reageert.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ten eerste: overlijden met korte ei?
Ten tweede: door bovenstaande te schrijven bewijs je al dat je niet beseft wat hij heeft betekend voor de muziek geschiedenis
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Door je 2de reactie te geven, geef je zelf al aan dat je het zelf ook niet helemaal snapt waarop je reageert.
Nou, nog niet zoveel gelukkig als dat tyfus Krezip!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Miss Montreal![]()
![]()
. Alsof daar nog niet veeeeeel te veel aandacht aan wordt besteed op 3FM.
Je bent de feyenoorder van dit topic zeg. Je hebt meer haat tegen de anderen, dan dat je je eigen muziek leuk vindt, het is al jaren kut, maar je blijft wel luisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, nog niet zoveel gelukkig als dat tyfus Krezip!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef themauster het volgende:
Dit kan nog een lang gesprek worden...
quote:<king_crimson> looks like michael jackson died from food poisoning
<king_crimson> they found 12 year old nuts in his mouth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |