Hij blijft er maar over doorzwetsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:03 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
R.I.P. MJ![]()
eens kijken of Ekdom het er over gaat hebben, lijkt me wel...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij blijft er maar over doorzwetsen.
Hou je kop Ekdom. Gewoon plaatjes draaien. Er wordt veelsteveel geouwehoerd op de radio.
Niet om het een of ander, maar de dood van MJ is nogal een ding. Het is niet zomaar een artiest die het loodje legt. Je kan het rustig vergelijken met de dood van John Lennon. Dat ze er uitgebreid op ingaan is niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hou je kop Ekdom. Gewoon plaatjes draaien. Er wordt veelsteveel geouwehoerd op de radio.
Veel sterkte vanavond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Timo20 het volgende:
Zou iemand die MJ special vanavond willen opnemen? ben er vanavond niet-----> Krezip in de HMH
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat domme carnavalsbandje heeft dat nummer voorgoed verpestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar Come on Eileen is toch ook nog steeds leuk hoor.
En terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Sersjee het volgende:
Dat ze er uitgebreid op ingaan is niet meer dan logisch.
quote:
Nou, ik had tot een paar weken geleden Thriller nog niet in m'n toch niet beperkte cd-collectiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef Timo20 het volgende:
Gelijk maar ff Off the Wallbinnen gehaald
dat ik die nog niet heb![]()
Hij was jaren geleden de king of pop, sinds dat hij afgeleden is tot zijn gekheid , is het nooit meer wat geworden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:24 schreef themauster het volgende:
[..]
het is niet een gewoon iemand die dood is gegaan het is the king of pop daarnaast is ekdom groot fan van hem!
Z'n platen en z'n jaren 80 zijn niet in rook opgegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was jaren geleden de king of pop, sinds dat hij afgeleden is tot zijn gekheid , is het nooit meer wat geworden.
Hij heeft zeker een staat van dienst, maar die is al jaren geleden gestopt.
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je dat hebt toegegeven!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik had tot een paar weken geleden Thriller nog niet in m'n toch niet beperkte cd-collectie.
Ik eigenlijk ook niet, maar had natuurlijk al wel de LP.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik had tot een paar weken geleden Thriller nog niet in m'n toch niet beperkte cd-collectie.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat je dat hebt toegegeven!
Toch blijft ie de king Of Pop, ook al heeft ie al jaren geen cd`s meer uitgebracht. Dat doet niets af aan het feit dat z`n cd`s uit de `80s en begin `90s muziek geschiedenis hebben geschreven en een legende isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was jaren geleden de king of pop, sinds dat hij afgeleden is tot zijn gekheid , is het nooit meer wat geworden.
Hij heeft zeker een staat van dienst, maar die is al jaren geleden gestopt.
Ik had het stil gehouden.quote:
Heb je een weddenschap verloren ofzo?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef Timo20 het volgende:
Zou iemand die MJ special vanavond willen opnemen? ben er vanavond niet-----> Krezip in de HMH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |