quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:37 schreef DaMook het volgende:
Ook nog wat positiefs in dit topic, ik heb mijn iPhone 3GS. Hij is al 20 minuten aan het synchroniseren om alles erop te krijgen wat ook op mijn 2G staat
.
Nopequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je een weddenschap verloren ofzo?!
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ten eerste: overlijden met korte ei?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er mag best worden stilgestaan bij zijn overleiden, maar wat mij betreft hoeft niet de hele dag in het teken van Michael Jackson te staan.
Als hij niet meer wil gaan dan offer ik me op om de kaartjes te krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Jaloers
. Maar ik zie mezelf ook nog wel overstappen van 2G naar 3GS
Hebben niets te doenquote:
Ten eerste: ook ik maak wel eens foutjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ten eerste: overlijden met korte ei?
Ten tweede: door bovenstaande te schrijven bewijs je al dat je niet beseft wat hij heeft betekend voor de muziek geschiedenis
En toch vind ik die achterkant van de 2G mooierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja ik heb Ashley Olsen erop staan.
Niet alleen voor de video clips, maar ook "gewoon" in de muziek geschiedenis is hij uitermate belangrijk geweest. Hij bewees (waar Ray Charles dat eerder al op kleinere schaal lukte) dat de zwarte mensen in Amerika ook groot sterrendom konden bereiken en ontzettend grote pop sterren konden worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ten tweede: Jackson was belangrijk voor de muziekgeschiedenis, dat weet ik ook wel. Vooral videoclips heeft hij een grote rol in gehad. Ik kan me nog goed herinneren de eerste vertoning van de clip van Thriller (lange uitvoering uiteraard) op TV, werd al weken van tevoren aangekondigd. Moest geloof ik na tienen want te eng voor jong publiek enzo.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb de 3Gs ook besteldHoop'm wel te hebben voor eind juli
Een vriend van mij zit ook te wachten. Die vind het niet leuk dat ik hem al hebquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb de 3Gs ook besteldHoop'm wel te hebben voor eind juli
Vergeet niet dat de man ook bepalend was in het leven van heel erg veel mensen. Als ik naar mezelf kijk, ik hoor net Another part of me en er schiet meteen een pallet jeugdherinneringen door mijn hoofd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon geen fan van persoonsverheerlijking enzo.
Zeker, dat hebben toch een aantal generatiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de man ook bepalend was in het leven van heel erg veel mensen. Als ik naar mezelf kijk, ik hoor net Another part of me en er schiet meteen een pallet jeugdherinneringen door mijn hoofd...
En het is gewoon heel simpel een rugtas die ik besteld hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
Douane, kutambtenaren zijn daar echt traaaaag als ze je pakketje innemen
Herkenbaar ja
Levertijd is max 6 weken dus dat moet wel goedkomen denk ik met die Gs![]()
KooksWat een kutstem + accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |