gefeliciteerd hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Vol?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga echt niet rond lopen shoppen.. gewoon de dichtstbijzijnde shop en gaan..
huisvrouwtjequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Behalve als ik iets specifieks moet hebben, dan ga ik naar de dichtstbijzijnde winkel die dat heeft. Of het moet echt aanzienlijk goedkoper zijn ergens anders.
Moet je gewoon eerder beginnen met werkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Steff het volgende:
Komt er dus op neer dat iedereen eerder klaar is dan ik.. ik zou ambtenaar moeten worden.
Heb je gewoon zelf in de hand hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:03 schreef jslavenburg het volgende:
Zit te kijken naar de OP...waarom staat mijn plaatje er, maar sta ik niet bij de mensen die vaak hier zijn?
Kan je ook zelf doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:03 schreef jslavenburg het volgende:
Zit te kijken naar de OP...waarom staat mijn plaatje er, maar sta ik niet bij de mensen die vaak hier zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, vanmiddag was heel vervelend, op de scooter in de zon...Zo, vanavond was heel vervelend, met de motor op de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel een nijntje aan z'n einde geholpen volgens mij. Beest kwam ineens de weg op, raakte mn voorband en stuiterde rather hard de berm weer in
.
Huilen dan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:20 schreef The_Dean het volgende:
Vannacht halve nacht CNN zitten streamen
je moet toch iets doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:28 schreef The_Dean het volgende:
Toch nachtdienst, tussendoor mooi wat tv gekeken
Bij mij was er net nieuws. en toen vertelde ze dat ie was overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik werd idd ook wakker van zijn nummers toen mijn wekker afging..
Ik snapte het al niet, maar toen zette ik de tv aan en wist ik waaromquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet toch iets doen.
[..]
Bij mij was er net nieuws. en toen vertelde ze dat ie was overleden.
Ben je nog thuis?quote:
Nicequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:44 schreef Olment het volgende:
mijn ALLER LAATSTE dag stage vandaag.
het is 99.9% zeker dat ik over ga
Very Nice!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:54 schreef Olment het volgende:
mijn stage naar Aruba gaat ook al voor 80% door =)
alles is zo ver geregeld, ik moet alleen de bedrijven nog een mail sturen =)
Ik gun het je van harte, maar uit zeer recente ervaring heb ik mogen meemaken, dat ze daar laks zijn met gemaakte afspraken. Alles was geregeld, zelfs een plaats om stage te lopen, maar toen het puntje bij paaltje kwam.. kwamen ze erachter dat ze al 7 mensen hadden aangenomen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:54 schreef Olment het volgende:
mijn stage naar Aruba gaat ook al voor 80% door =)
alles is zo ver geregeld, ik moet alleen de bedrijven nog een mail sturen =)
pffff metro'squote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Very Nice!!
ben trouwens nog steeds niet op mijn werk.. Kut metro's
hmm, welk bedrijf als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:17 schreef Steff het volgende:
Morguh
[..]
Ik gun het je van harte, maar uit zeer recente ervaring heb ik mogen meemaken, dat ze daar laks zijn met gemaakte afspraken. Alles was geregeld, zelfs een plaats om stage te lopen, maar toen het puntje bij paaltje kwam.. kwamen ze erachter dat ze al 7 mensen hadden aangenomen..
Tuurlijk mag je dat vragen, Croes Wever Tchong (advocaatjes)quote:
Ik heb nog geen plek nee. 2de schooolperiode (rond oktober meen ik) moet ik beginnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:23 schreef Steff het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen, Croes Wever Tchong (advocaatjes)
Heb je nog geen stageplaats dan? en wanneer moet je beginnen?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:44 schreef Olment het volgende:
mijn ALLER LAATSTE dag stage vandaag.
het is 99.9% zeker dat ik over ga
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kut, je schoenen.
Waarom zei je dan niks gister.
Slapen + werk. Pas in de nacht wat tijd, maar toen was je er al niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kut, je schoenen.
Waarom zei je dan niks gister.
Nwah, eigenlijk had ik ook al ontbeten maargoed dat mag de pret niet drukken toch? Ik heb in ieder geval waaaaaaaay langer geslapen dan de voorgaande nachtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker op tijd
Inmiddels op mijn werk en... appelflap-vrijdag!!
Ik heb het nooit zo op mailen. Maar ik denk dat er weinig andere mogelijkheden zijn, maar je zou het ook via een stagebureau kunnen proberen, kost wat, maar naar Aruba gaan kost sowieso geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plek nee. 2de schooolperiode (rond oktober meen ik) moet ik beginnen.
Heb wel al een aantal bedrijven in gedachten:
* Directie Informatievoorziening en Automatisering
* Perfect Fit Systems N.V.
* WEB Aruba N.V.
* Romar Trading Company
de eerste 2 zijn echt ICT gericht, de andere 2 hebben dit als afdeling.
Ik ga maandag naar school om met een leraar ff de websites (ed) na te kijken en dan ga in ze mailen.
Subway-vrijdag!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker op tijd
ik weet het, mja,, deze kans krijg ik niet elk jaar:Pquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:40 schreef Steff het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op mailen. Maar ik denk dat er weinig andere mogelijkheden zijn, maar je zou het ook via een stagebureau kunnen proberen, kost wat, maar naar Aruba gaan kost sowieso geld.
*jaloers op appelflap-vrijdag*quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker op tijd
En hoe bevalt dat? geen gestress, geslaagd en uitslapen?quote:
Goed hoor, dat wil ik iedere dag welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat? geen gestress, geslaagd en uitslapen?
En dat krijg jij die zo vroeg al naar binnen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier ook een appelflapMaar dat omdat een collega jarig is.
Slaapt toch een stuk lekkerder zonder stress enzo he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah, eigenlijk had ik ook al ontbeten maargoed dat mag de pret niet drukken toch? Ik heb in ieder geval waaaaaaaay langer geslapen dan de voorgaande nachten
Vandaag opruimvrijdag hierZijn er nog appelflappen over?
hij is allang op manquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:52 schreef Steff het volgende:
[..]
En dat krijg jij zo vroeg al naar binnen?
ik heb 'em nog niet opgegeven. Krijg wel steeds van die appelflapwalmen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:52 schreef Steff het volgende:
[..]
En dat krijg jij zo vroeg al naar binnen?
Precies. Zou nu ook best een biertje lustenquote:
Nee ik zou ook niet opgeven, het is maar een appelflapquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb 'em nog niet opgegeven. Krijg wel steeds van die appelflapwalmen.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Zou nu ook best een biertje lusten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Slaapt toch een stuk lekkerder zonder stress enzo he?
appelflappen zijn op
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:08 schreef Steff het volgende:
Michael Jackson dood..hoor het net pas.
Je vroeg nooit om een stukje taart ofzo dus dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaa.. alsof jij ook eens iets voor mij bewaard hebt!
typfoutquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:02 schreef Steff het volgende:
[..]
Nee ik zou ook niet opgeven, het is maar een appelflap
echt wel!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je vroeg nooit om een stukje taart ofzo dus dat is niet eerlijk
waarom smsen mensen dat naar je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ik werd wakker ge-sms't vannacht. Niet de moeite genomen om 't te lezen want ik wil slapen 's nachts verdomme. En als 't écht belangrijk is dan bel je maar
.Toen ik vanochtend m'n telefoon pakte las ik het ja.
In m'n bed hoorde ik het wel op 't nieuws dat hij in 't ziekenhuis opgenomen was ofzo.
Zat eraan te komen, hij was nou niet echt het toonbeeld van gezondheid. Hij zag er al jaren uit alsof hij zo ieder moment dood neer kon vallen.
Ja klopt ook wel. Maar echte artiesten gaan ook optijd dood: elvis, hendrix, curbain, dean, buckley, marley, Lennon, mercury, alle ramones, gaye en natuurlijk Jim Morrison..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
Ik werd wakker ge-sms't vannacht. Niet de moeite genomen om 't te lezen want ik wil slapen 's nachts verdomme. En als 't écht belangrijk is dan bel je maar
.Toen ik vanochtend m'n telefoon pakte las ik het ja.
In m'n bed hoorde ik het wel op 't nieuws dat hij in 't ziekenhuis opgenomen was ofzo.
Zat eraan te komen, hij was nou niet echt het toonbeeld van gezondheid. Hij zag er al jaren uit alsof hij zo ieder moment dood neer kon vallen.
Da's ook niet zo vreemd, als je de levensstijl van die 'echte artiesten' zo zietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Steff het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Maar echte artiesten gaan ook optijd dood: elvis, hendrix, curbain, dean, buckley, marley, Lennon, mercury, alle ramones, gaye en natuurlijk Jim Morrison..
Ik moest lachenquote:Boat Captain: MICHAEL, WE HAVE TO GET OFF THE SHIP NOW! IT'S SINKING!
Michael: WHAT ABOUT THE CHILDREN?
Boat Captain: FUCK 'EM
Michael: DO WE REALLY GOT THAT MUCH TIME?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
Flauw. Net als die collega die Bad loopt te zingen en bad in dead veranderd heeft...
Nooooh nietes!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een tijdje terug
Geen idee meer precies. Ik vraag het namelijk altijd
Deed dat grapje net op msn aan de nachtelijke sms'ster ctrl/c-v'en.. nu is ze boosquote:
mensen zonder humorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deed dat grapje net op msn aan de nachtelijke sms'ster ctrl/c-v'en.. nu is ze boos.
whahahah,, isdatzo heeft een duistere kantquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deed dat grapje net op msn aan de nachtelijke sms'ster ctrl/c-v'en.. nu is ze boos.
Eéntje maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
whahahah,, isdatzo heeft een duistere kantmensen boos maken ^^
Alleen bij hoge mate van uitzondering. Alleen als ik niet mezelf benquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
isdatzo heeft soms een beetje verlichte kant
oftewel die persoon heeft geen humor.quote:
beetje last van meerdere persoonlijkheden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen bij hoge mate van uitzondering. Alleen als ik niet mezelf ben.
Eensch. Nu niet neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oftewel die persoon heeft geen humor.
Ik niet, jullie welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Olment het volgende:
[..]
beetje last van meerdere persoonlijkheden?
Ik heb wel last van meerdere personen ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Olment het volgende:
[..]
beetje last van meerdere persoonlijkheden?
top reactiequote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik weet niet hoeveel hij kost, maar je kan m altijd pm-en: Bootje84
mijn kloontjes zijn of te herkenbaar of hij vindt m al niet meer zo leukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
't Is dat ik zo het wachtwoord van m'n kloon niet weet, maar anders had ik 'm een pm gestuurd.
Ja, maar die had ik met zo'n 10minute-mail account geregistreerd, en het default 2so6ow344 (ofzo) password gewoon gelaten voor wat 't was en opgeslagen met opera . Zo ff een FA lief aankijken of hij 't adres wil veranderen in 1 waar ik nog wel bij kanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef Olment het volgende:
kun je je wachtwoord niet resetten/opnieuw aanvragen? lijkt me wel
Mijne nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn kloontjes zijn of te herkenbaar of hij vindt m al niet meer zo leuk
welkom =)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef Iswatzo het volgende:
Oh, grappig!
Een stage-topic![]()
.
Wat leuk, ik loop ook stage. Hoiiiii
.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef Iswatzo het volgende:
Oh, grappig!
Een stage-topic![]()
.
Wat leuk, ik loop ook stage. Hoiiiii
.
eigelijk wel,, maar een mod genaamd Isdatzo houdt ons hier vanaf met zijn gespamquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:42 schreef Iswatzo het volgende:
Topic 1020 al, hoeven julie niet te werken?
Oh, is dat die vieze blauwequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:49 schreef Olment het volgende:
[..]
eigelijk wel,, maar een mod genaamd Isdatzo houdt ons hier vanaf met zijn gespam
weet nie of die vies is,, ma blauw iig wel ^^ (en beetje egocentrisch)quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:51 schreef Olment het volgende:
[..]
weet nie of die vies is,, ma blauw iig wel ^^ (en beetje egocentrisch)
welke boeken dan. Of weet je dat nog niet, omdat je je cadeautjes nog niet hebt ontvangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben mezelf een stapel boeken cadeau aan het doen
Jup, en dik ook; hij had een 8 en ze zeiden dat ie wel les kon gaan gevenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gister volgens mij niet meer gehoord, maar het vriendje is ook geslaagd?
proficiat ermee =)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, en dik ook; hij had een 8 en ze zeiden dat ie wel les kon gaan geven
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welke boeken dan. Of weet je dat nog niet, omdat je je cadeautjes nog niet hebt ontvangen.![]()
netjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, en dik ook; hij had een 8 en ze zeiden dat ie wel les kon gaan geven
als die het een kuttopic (ofzoiets) vind dan blijft die er tog nietquote:
Nou, dat gaat je appelflappen kosten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:05 schreef Olment het volgende:
[..]
als die het een kuttopic (ofzoiets) vind dan blijft die er tog niet
als mij een topic ergens niet aan staat ga ik er niet in liggen posten en wat ligge flamen. mja, das puur mijn mening. nog 5 uurjtes, dan is me stage voorbij, mag hier natuurlijk tog wel blijven posten hé *wink*
Niet zo sadfacequote:
Heb gisteren al 2 vlaaien uitgedeeld.quote:
Ik kan toch maar één eerste post plaatsenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Niet zo sadface
Je bent van harte welkom (iedereen) zolang je eerste post niet zoals je vorige was.
Uhu zeker.. Ik voel me alleen wel een kneusje met m'n 6,5 heb het laagste cijfers van de Accountancy afstudeerdersquote:
agree,, misschien mijn zin iets anders moeten opbouwen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:18 schreef MazigeWafkees het volgende:
[..]
Ik kan toch maar één eerste post plaatsen?
maar dat betekend toch niet dat je minder bent dan de rest?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu zeker.. Ik voel me alleen wel een kneusje met m'n 6,5 heb het laagste cijfers van de Accountancy afstudeerders
Je hebt hetzelfde diploma als de rest hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu zeker.. Ik voel me alleen wel een kneusje met m'n 6,5 heb het laagste cijfers van de Accountancy afstudeerders
tja.. niet moeilijk doen hoor.. voor de tijd enzo die je had uiteindelijk was het gewoon goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:58 schreef Daph_ het volgende:
Weet het wel, maar bij de diplomauitreiking wordt er door de begeleider vanuit school een praatje gehouden en iedereen heeft een 7,5 of hoger en dat wordt dus ook verteld (voor zover ik begreep). Dan voel ik me een beetje een kneusje
Weet ik, en ik weet ook dat ze m'n beoordeling gewoon raar deden. Hoe kun je nou bij een eindpresentatie zeggen dat mijn onderwerp eigenlijk CE/Marketing is terwijl je het hebt goedgekeurd? Hoe kun je nou zeggen dat mijn scriptie niet scherp genoeg is als je hem zelf meerdere keren hebt doorgelezen en me daar niks over gezegd hebt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. niet moeilijk doen hoor.. voor de tijd enzo die je had uiteindelijk was het gewoon goed.
ja daarom, eigelijk zou je nu moeten gaan klagen waarom je een 6.5 hebt terwijl alles goed ging tot dat je het moest inleveren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Weet ik, en ik weet ook dat ze m'n beoordeling gewoon raar deden. Hoe kun je nou bij een eindpresentatie zeggen dat mijn onderwerp eigenlijk CE/Marketing is terwijl je het hebt goedgekeurd? Hoe kun je nou zeggen dat mijn scriptie niet scherp genoeg is als je hem zelf meerdere keren hebt doorgelezen en me daar niks over gezegd hebt?
Het is geen ramp ofzo, heb m'n papiertje
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Olment het volgende:
[..]
agree,, misschien mijn zin iets anders moeten opbouwen.
Maar alsnog welkom =)
misschien je even voorstellen?
Volgende week woensdag begin ik bij mijn nieuwe baanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Olment het volgende:
[..]
ja daarom, eigelijk zou je nu moeten gaan klagen waarom je een 6.5 hebt terwijl alles goed ging tot dat je het moest inleveren.
maarja,, heb je al werk gevonden wat je wel leuk vind? (en waar ze jou leuk vinden)
Ik voer zowaar iets uit vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef Olment het volgende:
Is iedereen ineens druk bezig ofzo?
tis al een half uur stil. of zit iedereen aan de
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ook voor het eerst op je stage.
het is ook niet lekker fris buitenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
terug van rondje, maar ik heb het nu warmer dan voorheen.
Check buienradar.nl maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
het is ook niet lekker fris buitenmeer veel te benauwd. mja,, met beetje geluk gaat het vanavond flink onweren en zijn we er vanaf
hier geen onweersbuien hoor en ook niet in aantocht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
het is ook niet lekker fris buitenmeer veel te benauwd. mja,, met beetje geluk gaat het vanavond flink onweren en zijn we er vanaf
www.buienradar.nlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier geen onweersbuien hoor en ook niet in aantocht.
Nieuwe bandjes moet ik eerst inrijden, en ze zijn niet gratis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Olment het volgende:
@Isdatzo
@The_Dean
Koop dan gewoon nieuwe bandjes ipv het telkens maar te blijven uitstellen xD
dat bedoel ik, geen onwersbuien bij mij.quote:
Welk land zit je danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat bedoel ik, geen onwersbuien bij mij.
gewoon het zuid-westen van Nederland.quote:
Die buien trekken er allemaal omheenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, Zeeland toch? Nou, dan denk ik dat 't daar vandaag nog wel nat wordt hoor.
de onweerswolken die er aankomen trekken richting Engeland, dus geen last van. Ons een beetje bang maken voor niets.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef Olment het volgende:
bij ons valt ook geen drup volgens buitenradar (althans tot 10 over 5 ofzo)
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net echt een superlief kaartje gekregen van mijn begeleidster bij mijn vorige baan![]()
![]()
Ja, jij hebt al zo lang geen weekend meer gehad dat je niet meer weet wat je mistquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Californium het volgende:
mensen die weekend hebben
weekend is zow overrated
Ik heb in de hele periode dat ik hier was (van de 10 maanden dus) misschien de eerste 2 - 2.5 maand gewoon weekend gehad... en daarna sporadisch wat dagen.... naar huis tripjes niet meegerekend...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, jij hebt al zo lang geen weekend meer gehad dat je niet meer weet wat je mist.
Ik heb je nog proberen te redden maar ondertussen geef ik de hoop ook op.
inderdaad. Hart voor de zaak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Californium het volgende:
mensen die weekend hebben
weekend is zow overrated
en dan opgesloten worden op de plee.. en er pas maandagochtend dood gevonden te worden..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nog ff schijten in de baas zijn tijd.en dan stap ik de auto in en ga ik naar huis toe.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan opgesloten worden op de plee.. en er pas maandagochtend dood gevonden te worden..
Mag je dat dan ook als overuren rekenen
ik zou voor 4a gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Oké, wat gaat Isdatzo eten vanavond. Jullie bepalen.
De keuzes zijn:
1. Pasta
2. Pasta
3. Pasta
4.a Pasta
4.b Pasta
Nou, ik ga even pasta halen en dan lees ik straks wel wat 't geworden is![]()
.
precies hetzelfde... Officieel de laatste dag.... alleen morgen, en zondag nog even werken en dan mijn verslag afmakenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ja.
Officieel was vandaag m'n laatste stagedag.
Officieel.
Says enough, doesn't it.
Oijquote:
Heeeeeeyquote:
Ja, ja en jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:28 schreef Californium het volgende:
[..]
HeeeeeeyEn? mag jij al door naar het volgende schooljaar / heb je al vakantie.. heb je al zin om flink wat kilometers te wandelen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, ja en ja.
Zin in zomerfeesten.
Hoe's t met u?
Klinkt allemaal goed meisquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef Californium het volgende:
[..]
hier is het ook goed
maandag vliegen naar huisje toe
En ook zin in zomerfeesten
partyparty
![]()
dan in augustus (hopelijk) introductie van de uni en dan daarna eerst nog even afstuderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik ben nog wel een weekje of 2, 3 bezigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
precies hetzelfde... Officieel de laatste dag.... alleen morgen, en zondag nog even werken en dan mijn verslag afmaken
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:57 schreef Bootje84 het volgende:
Stond ik net onder de douche, scheermesje in mn hand, in de startblokken om mn dons te verwijderen, *drup* *drup* *drup* bloedneusAl de 2e keer in korte tijd onder de douche. Niets aan de hand, onder de douche gaan staan, plop, bloedneus
Vaagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:57 schreef Bootje84 het volgende:
Stond ik net onder de douche, scheermesje in mn hand, in de startblokken om mn dons te verwijderen, *drup* *drup* *drup* bloedneusAl de 2e keer in korte tijd onder de douche. Niets aan de hand, onder de douche gaan staan, plop, bloedneus
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een weekje of 2, 3 bezig. Als 't niet meer is
.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
Gisteravond trouwens een hartverzakkingik wil mijn resultaten openen... doet ie het niet
kon m niet openen... ik op allerlei vage knoppen lopen drukken.... heb ik het na een half uur terug gekregen.... dat was even eng man! 8 kantjes
En je had natuurlijk nergens een back-upje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:40 schreef Californium het volgende:
zeker gelukkig... ik stond op het punt om te gaan janken
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En je had natuurlijk nergens een back-upje?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:53 schreef Californium het volgende:
[..]
..... stond op mijn USB en was van plan later wel een back-upje te maken
![]()
tweeënhalve week alleen, maar geen party geven hoor. Daar is ons huis te klein voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:12 schreef Californium het volgende:
das lekkerweekje alleen thuis
![]()
ga je nog dickke party's geven of ga je gewoon een weekje lekker ongezond eten
![]()
eerder een paar uur.quote:
quote:ik heb mij lunch al op... en tis kwart over 11_! fail!!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tweeënhalve week alleen, maar geen party geven hoor. Daar is ons huis te klein voor.Maar we zullen nog wel redelijk gezond blijven eten hoor.
Een paar uur? 1 sneetje brood of een heeeeel brood?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eerder een paar uur.Of zo meteen even in de magnetron.
[..]
zo vroeg al.
ik had pas om half elf ontbeten of zo.
ehm..... ehm..... ik ga er even over nadenkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet jij nog een leuke TT? Want we gaan dit topic nu nog wel even vol maken natuurlijk
zeven sneetjes brood. Net uit de diepvries gepakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Een paar uur? 1 sneetje brood of een heeeeel brood?
quote:Jah zo vroeg al..... Ik had om half 9 ofzo ontbeten.... en toen ben ik naar de winkel geweest en al dat lopen maakte me hongerig.....en toen dacht ik... ik neem wel een paar hapjes van mijn lunch
en voordat ik het wist was de lunch op
![]()
Moet je wel zorgen dat je de LaPo paktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm..... ehm..... ik ga er even over nadenken
Echt wel zware failquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeven sneetjes brood. Net uit de diepvries gepakt.
[..]zware fail
En nu heb je niets meer om vanmiddag te eten?quote:
neequote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu heb je niets meer om vanmiddag te eten?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
neemaar zit ook wel behoorlijk vol nu.... haha.... en ik zag dat er nog wat koekjes waren van gister... dus die kan i mooi opeten als ik honger krijg
![]()
En dat gaat allemaal lukken voordat je het vliegtuig moet nemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
ehm..... moet nog even wat dingen inscannen voor mij resultaten die ongveer voor de helft klaar is .... dan even 3 kleine dingetjes aanpassen in de materialen en methoden.... introductie is voor de helft klaar , aknowledgements zijn af..... dan nog even discussie en conclusie en references en bijllagen.... gaat de goede kant op
ehmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat gaat allemaal lukken voordat je het vliegtuig moet nemen?
ik dacht al.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ehmnee
haha... maar was ook niet de planning
Ben namelijk nog druk bezig om resultaten te maken
haha..... Wil wel de bijlagen afhebben en alle resultaten ingescant hebben... dat is namelijk beetje nmoeilijk vanuit nederland
moet ook nog mijn labjournaal bijschrijven
dat ga ik vandaag als ik 3-4 uur moet wachten wel even doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |