gefeliciteerd hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Vol?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:47 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga echt niet rond lopen shoppen.. gewoon de dichtstbijzijnde shop en gaan..
huisvrouwtjequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
Behalve als ik iets specifieks moet hebben, dan ga ik naar de dichtstbijzijnde winkel die dat heeft. Of het moet echt aanzienlijk goedkoper zijn ergens anders.
Moet je gewoon eerder beginnen met werkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef Steff het volgende:
Komt er dus op neer dat iedereen eerder klaar is dan ik.. ik zou ambtenaar moeten worden.
Heb je gewoon zelf in de hand hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:03 schreef jslavenburg het volgende:
Zit te kijken naar de OP...waarom staat mijn plaatje er, maar sta ik niet bij de mensen die vaak hier zijn?
Kan je ook zelf doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:03 schreef jslavenburg het volgende:
Zit te kijken naar de OP...waarom staat mijn plaatje er, maar sta ik niet bij de mensen die vaak hier zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, vanmiddag was heel vervelend, op de scooter in de zon...Zo, vanavond was heel vervelend, met de motor op de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel een nijntje aan z'n einde geholpen volgens mij. Beest kwam ineens de weg op, raakte mn voorband en stuiterde rather hard de berm weer in
.
Huilen dan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:20 schreef The_Dean het volgende:
Vannacht halve nacht CNN zitten streamen
je moet toch iets doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:28 schreef The_Dean het volgende:
Toch nachtdienst, tussendoor mooi wat tv gekeken
Bij mij was er net nieuws. en toen vertelde ze dat ie was overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik werd idd ook wakker van zijn nummers toen mijn wekker afging..
Ik snapte het al niet, maar toen zette ik de tv aan en wist ik waaromquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet toch iets doen.
[..]
Bij mij was er net nieuws. en toen vertelde ze dat ie was overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |