En we hebben een Micky teamspeler.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
O dit vind ik ook wel even leuk om te volgen.
Micky!.
Nee hoor mop! Zát andere Micky fans! Hoe kunnen we ook anders, zo adorable en bescheiden als ze is!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik ben toch niet de enige?. Dan ben ik gauw weer weg namelijk!
Thanks! Maar wel gewoon gedeeltelijk gejat van vorige OP's he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef beequeen het volgende:
Thanx Greys, mooie OP. En Eef voor het scannen, je bent er maar druk mee.![]()
En niet alleen zen!quote:Vicking84 is zen, ik begrijp het wel hoor.
Story is duidelijk op de hand van die HOERRRRRR en Eddem. Dit itt Privé, die laat heule andere geluiden horen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ook lekker voor Christina trouwens, om geheel gratis tot "kliek" gedegradeerd te worden.
Maar ondertussen doen ze wel precies wat wij voorspellen roepen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef Ole het volgende:
Worden we eerst "de krochten van het Internet' genoemd en dan nu 'de kliek'
Tis wat!
Zonder billen, alleen rug, begreep ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stond Christina nou wel of niet met haar billen in een ander blad?
Zo ja: scan, zo nee: scan.
Dan blijven ze meer inside info van het Curry-front ontvangenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Story is duidelijk op de hand van die HOERRRRRR en Eddem. Dit itt Privé, die laat heule andere geluiden horen.
Zouden ze al een deal hebben voor de huwelijks- en babyfoto's?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef beequeen het volgende:
Story is duidelijk op de hand van die HOERRRRRR en Eddem. Dit itt Privé, die laat heule andere geluiden horen.
Vertelquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
En niet alleen zen!Dus ik begrijp het ook wel!
(Al lijkt ze in de verste verte niet op Kate W. hoor, Vik!)
Kate W. is Kate Winslet. En ik vind Micky toevallig behoorlijk adorabel. Ik snap ook niet zo goed waarom iedereen over haar valtquote:
Camera?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef Copycat het volgende:
Sorry, geen scanding.
Chrissy ( ... ) stond met juwelen op een blote rug en een laken over heur lendenen op de foto.
Vik valt op vrouwelijk schoon, dus ik kan me voorstellen dat zij Micky daarom leuker zal vinden dan iemand die niet op dames valtquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertelen wie is Kate W?
Cc heeft de Glossy, misschien kan zij ff scannen.
Ik zal vanavond eens kijken wat ik voor je kan betekenen.quote:
Zo mooi vind ik die buitenkant anders ook niet hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik valt op vrouwelijk schoon, dus ik kan me voorstellen dat zij Micky daarom leuker zal vinden dan iemand die niet op dames valtAlleen die binnenkant is zo lelijk Vik! Daar kan toch geen lekker buitenkantje (ook daarover valt nog te twisten
) tegenop?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik valt op vrouwelijk schoon, dus ik kan me voorstellen dat zij Micky daarom leuker zal vinden dan iemand die niet op dames valtAlleen die binnenkant is zo lelijk Vik! Daar kan toch geen lekker buitenkantje (ook daarover valt nog te twisten
) tegenop?
Heur billen vind ik visueel erg aangenaam.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:. Ik vind Micky aantrekkelijk en dat vond ik in haar GTST-periode ook al.
Maar fijn dat jullie dat niet vinden. Means more Micky for me.
Beetje apart idd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Chrissy nou net zo op de foto gaat als Micky.![]()
Micky zal dat wel weer opvatten als een compliment namelijk en gaat vast alvast een paar shopping tripjes voor haar en 'haar nieuwe dochter' plannen
Dat zou helemaal wat zijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef Anosmie het volgende:
Misschien is het een oude foto en stond zij eerder op deze nakende wijze op de plaat dan dr stiefloeder MickMick?
Chrissy heeft al die tijd op Twitter al een foto van Glossy die ze als icon daar gebruikt.. look!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Chrissy nou net zo op de foto gaat als Micky.![]()
Micky zal dat wel weer opvatten als een compliment namelijk en gaat vast alvast een paar shopping tripjes voor haar en 'haar nieuwe dochter' plannen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het geen oude foto. Die ketting komt ook elders in de reportage terug, als ik het me goed herinner.
Vind het ook een beetje een typische actie. Niet echt classy.
M'kays foto is inderdaad beter gemaakt (belichting, camera, achtergrond, enz.)quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Day het volgende:
En eerlijk gezegd vind ik Micky's rug (en totale foto) ook mooier!
Maar ik ben nog steeds voor Ptries!
Idem hier.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Day het volgende:
Maar ik ben nog steeds voor Ptries!
Ja, Chrissy heeft die ketting op nog een foto omquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het geen oude foto. Die ketting komt ook elders in de reportage terug, als ik het me goed herinner.
Vind het ook een beetje een typische actie. Niet echt classy.
Mjah, Mickey traint zich op haar leeftijd helemaal de tandjes, terwijl Chris (nog) niks doet voor dit resultaat. Bovendien heeft Mickey per slot van rekening al lang en riant in zichzelf laten snijden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:28 schreef Copycat het volgende:
Idem hier.
Zo ja, scandyquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stond Christina nou wel of niet met haar billen in een ander blad?
Zo ja: scan, zo nee: scan.
Nou smaken verschillen hoor! Ik vind Mickey net een kerel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is ook lesbienne maar weet t nog niet zeker,maarre jongens is t palinggate nu echt historie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nou smaken verschillen hoor! Ik vind Mickey net een kerel.
Marianne Weber heeft kids en al. Zegt nixquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Mickey is geen lesbienne.. Zij is ooit getrouwd geweest met Rob Scholte.
Hoe weet jij dat zo zeker, Haaibaaike? Heb je ooit een blauwtje bij Micky gelopen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij nietIk bedoel dat zij op mannen valt
![]()
Dat weet jij ook dat ze met Rob Scholte getrouwd is geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo zeker, Haaibaaike? Heb je ooit een blauwtje bij Micky gelopen?
Ik denk het. Weinig nieuws en Annelies heeft het er ook niet beter op gemaakt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze is ook lesbienne maar weet t nog niet zeker,maarre jongens is t palinggate nu echt historie?
Misschien valt ze op mannen èn vrouwen! Dat bestaat, weet je!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Zij nietIk bedoel dat zij op mannen valt
![]()
Het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat weet jij ook dat ze met Rob Scholte getrouwd is geweestEn een miskraam heeft gehad.
Maar dan nog kan ze ook van de damesliefde zijn. Misschien is Adam wel een opstapje naar Evequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat weet jij ook dat ze met Rob Scholte getrouwd is geweestEn een miskraam heeft gehad.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:
Ik weet het ik weet het! Ze is een cunning masterplan aan het smeden om uiteindelijk Ptwishj te komplieten, dan staat ze ineens bij d'r voor de deur met het oude muffe bed en een opgeduikelde compliete zaadcel en zegt ze "Ptwish, I'm your father"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
Micky zit momenteel in Los Angeles, maar ze is voor interessante evenementen nog altijd 'over te halen!'.
Nog liegen ook.![]()
Micky zit momenteel in San Francisco op een gloednieuwe bank en haar interessante evenement zit naast haar.
Ja daarom juist, het begrip 'interessante evenementen' kan je heel breed opvatten natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
Micky zit momenteel in Los Angeles, maar ze is voor interessante evenementen nog altijd 'over te halen!'.
Nog liegen ook.![]()
Micky zit momenteel in San Francisco op een gloednieuwe bank en haar interessante evenement zit naast haar.
Als haar eigen booking agent dat al op die manier neerzet, dan lijkt me dat een vrij duidelijk statement dat ze meer dan tijdelijk in de States zit....quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
Nog liegen ook.![]()
Sorry. Heb het alsnog even gedaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:53 schreef Manono het volgende:
hello, voortaan can anyone make maybe ff een linkje in de last post naar the next episode ee oe bee
[..]
M'kay mag toch "tijdelijk op bezoek zijn" bij Edam? Als ze het land maar weer uit is voor haar visum verloopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:30 schreef Leandra het volgende:
Als haar eigen booking agent dat al op die manier neerzet, dan lijkt me dat een vrij duidelijk statement dat ze meer dan tijdelijk in de States zit....
En dan woont ze daar dus, op een toeristenvisum, heulemoal haske illegaal
Michael?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Het is allemaal één groot complot!
MJ is niet dood, hij heeft alleen de aandacht van HOERRRRRR-gate afgeleid in opdracht van zijn best friend Eddem!
quote:You like the nose jobs, I like the blow, you like the younger, I ditched the old.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Michael?
Yes Adam?
You know we're brothers man.
We are Adam.
You like the nose jobs, I like the blow, you like the younger, I ditched the old.
What 're you saying Adam?
Michael, would you die for me?
Die, Adam?
And if not for me, for the sake of true love?
I would Adam... And I will.
Love you man!
* Hug *
Zeg dat!quote:
Mickey is gistermiddag pas per Open Skies naar NY gevlogen.quote:Micky zit momenteel in San Francisco
Ze doen er ook echt alles aan om Micky hier te houden hèquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)terdem___.html?p=3,2
Al kunnen ze zich nu in Holland ook compliet at home voelen nu.
Als ze dearly beloved mama bezoekt in Emsterdem hoeft ze zich niet zo te adjusten. Dat scheelt een zip on a borrel hoor!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen er ook echt alles aan om Micky hier te houden hè
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Michael?
Yes Adam?
You know we're brothers man.
We are Adam.
You like the nose jobs, I like the blow, you like the younger, I ditched the old.
What 're you saying Adam?
Michael, would you die for me?
Die, Adam?
And if not for me, for the sake of true love?
I would Adam... And I will.
Love you man!
* Hug *
I understand what je bedoelt, but Micky's mommy is toch al pretty alzheimering?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ze dearly beloved mama bezoekt in Emsterdem hoeft ze zich niet zo te adjusten. Dat scheelt een zip on a borrel hoor!
quote:Adam wist dat hij direct eerlijk moest zijn tegen Patricia. Een minnares hebben zit helemaal niet in zijn aard. Anders was dat wel eerder gebeurd in de 23 jaar dat hij samen was met Patricia! Hij heeft meteen bij thuiskomst alles opgebiecht. Ik had nog wel zoiets van: misschien moet je mijn naam niet noemen?! Maar we zijn allebei mensen die geloven dat de waarheid het beste is.
En niet alleen is de waarheid het beste, we schreeuwen het ook een keer of 314 van de daken. Het liefst als er een camera en/of microfoon in de buurt is!quote:
quote:Adam heeft de afgelopen 10 jaar in een roes geleefd. Bladiebla. Ik vind het aan de ene kant heel mooi om te zien dat Adam weer gaat leven, aan de andere kant is het heel bizar dat iemand jaren van zijn leven heeft weggegooid. Het mooi is dat hij nu een kans krijgt om het anders te doen. Bij mij kan hij in een veilige omgeving weer leren zichzelf te zijn.
Alsof ze het over een mishandelde puppy heeft!quote:Bij mij kan hij in een veilige omgeving weer leren zichzelf te zijn.
Walgelijk. Serieus. Hoe durf je met zo'n dedain over de bedrogen vrouw van je laatste neukertje te praten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Smallish het volgende:
Helemaal, Greys. Ze is echt vreselijk. Ténenkrommend.
quote:Trouwen? Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Voor nu is Adam nog gewoon getrouwd en is het helemaal niet im frage. Maar als je mij op de vrouw af vraagt : "Wil je met hem trouwen?"Dan zeg ik wel: "He is the one."We hebben gewoon besloten dat we overal voor open staan. We zien wel. Alles kan bij ons, en dat maakt ons zo vrij.
Dit staat er dus echt, he.quote:De zus van Patricia, Yvonne Keeley, heeft zich ook al over ons uitgelaten in de media. En het lullige is: ze wordt misbruikt door de media.
Ik vóel gewoon het maagzuur omhoog komen.quote:Alles kan bij ons, en dat maakt ons zo vrij.
Manbeaters is nog steeds een ondergeschoven kindje in onze maatschappij Greys.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef Greys het volgende:
Ik kan nog steeds niet uit over die zin over 'in een veilige omgeving weer leren zichzelf te zijn'.
Echt. Alsof Patries hem stelselmatig in elkaar heeft lopen beuken ofzo.
quote:Ik weet dat er vanuit Patricia en Christina nu geen behoefte is om mij te spreken. En daarbij, ik ken Patricia eigenlijk helemaal niet (lachend). Natuurlijk heb ik wel de fantasie dat we uiteindelijk net als Demi Moore en Ashton Kutcher en Bruce Willis heel vriendschappelijk met elkaar omgaan, maar dat heeft bij hen ook eventjes geduurd!
*gniffel*quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:02 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Manbeaters is nog steeds een ondergeschoven kindje in onze maatschappij Greys.
Misschien blowde Eddem daarom wel zn brains out. Om dat Pwtjies hem dagelijks met een zilveren Laura Ashley kandelaar afswaffelde.
En wat voor gehaktballen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
*gniffel*
Ah nee. Niet Ptwish. Die doet zoiets niet. Die maakt gehaktballen
Nou ja, dát is toch op zich niet zo héél uitzonderlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Een slimme meid, is op haar toekomst voor, eh nou bedacht, laten we het zo zeggen.
Maar serieus, ik kan meer dan 10 namen noemen waar Mickey het mee heeft gedaan.
Zonder komplieted te zijn. Zomaar.
Nee, 10 lovers op je 40e is niet belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Nou ja, dát is toch op zich niet zo héél uitzonderlijk?
Meer dan 10 verschillende partners hebben gehad?
Toch?
Voor poepseks met Micky?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Ron B. bijvoorbeeld, die kwam vaak langs.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Doe nu niet net alsof die hardnekkige mare nieuws voor je is.quote:
Ron B. heeft ook met Jet v.d. M. gewipt.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ron B. heeft ook met Jet v.d. M. gewipt.
Nee, maar dat is nou iets wat ik graag in de diepe donkere spelonken van roddelland zou zillen laten zakken om het nooit meer te hoeven horen. Lees: ik mag Ron B. wel dus ik wil dat soort dingen niet weten/horenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe nu niet net alsof die hardnekkige mare nieuws voor je is.
Gaat dit over Mylène sans gêne? Do tell.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:48 schreef Xenomaniac het volgende:
Ach, ik kan beter melden dat M. de la H. het liefst van achteren genomen wordt.
Wie is Ron B?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, 10 lovers op je 40e is niet belachelijk inderdaad.
Maar als je de namen leest dringt de uitspraak "golddigger" zich ernstig op.
En zó intens smerig naar Patricia toe, om dat zo te zeggen over die 'veilige omgeving waarin hij eindelijk zichzelf weer kan leren te zijn'. En aan de andere kant vrolijk jubelen dat je zoals Bruce en Demi en Ashton een grote happy family wil worden. Nou Mick, zó gaat dat niet werken in elk gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze zich al ingeschreven voor puppycursus in SF??
Sjezus, hoe haal je het in je hoofd om je verse verkering zo te omschrijven?!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
IM FRAAAAGE!!!!!
MEIN GOTT she is zo encredibly multilangually talented!!
Ze stood deutlich in de rij voor de languages, wodurch she de rij for the feingefuhl even moest laten shooten!
Hahahaaaaaaaaaahahahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
IM FRAAAAGE!!!!!
MEIN GOTT she is zo encredibly multilangually talented!!
Ze stood deutlich in de rij voor de languages, wodurch she de rij for the feingefuhl even moest laten shooten!
Eenschquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
Oh, toen ik zei dat ik hem wel mag ging dat over Ron Brandsteder idd, niet over Ron Boszhard!
Die laatste vind ik een griebel namelijk
Wie is 'wij'?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:44 schreef evelien89 het volgende:
Wij lezen mee, en we love it.
Go Petries:
http://patriciapaay.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=1&__state__=1
Dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:50 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Mijn collega's en ondertekende. De 8 uur vliegen voorbij doordeweeks.
1 Seconde!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geef nou maar toe Greys, je dacht met een kloon van Ptwish herself te maken te hebben!
wat shall we now beleven?, spreekt mirjam nu ineens duits?!quote:Trouwen? Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Voor nu is Adam nog gewoon getrouwd en is het helemaal niet im frage. Maar als je mij op de vrouw af vraagt : "Wil je met hem trouwen?"Dan zeg ik wel: "He is the one."We hebben gewoon besloten dat we overal voor open staan. We zien wel. Alles kan bij ons, en dat maakt ons zo vrij.
Babel Fish nodig? ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef Day het volgende:
Mickey staat ook met een interview in de 'Vriendin' van vorige week, maar ik kán het gewoon niet lezen.
eh.....welke wending?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:55 schreef Ole het volgende:
omg
deze wending had ik echt never nooit verwacht
Ho wacht ffquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Een slimme meid, is op haar toekomst voor, eh nou bedacht, laten we het zo zeggen.
Maar serieus, ik kan meer dan 10 namen noemen waar Mickey het mee heeft gedaan.
Zonder komplieted te zijn. Zomaar.
die is echt bezig met een media offensief, maar t werkt allemaal averechts!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef Day het volgende:
Mickey staat ook met een interview in de 'Vriendin' van vorige week, maar ik kán het gewoon niet lezen.
quote:
Nou, ga dan maar even deze topicreeks teruglezen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind die Micky eigenlijk altijd wel een tof wijf.
Maar ik ben net drie weken op vakantie geweest, dus weet nog niet wat ze allemaal voor erge dingen heeft gedaan de laatste drie weken.
Ja dat vind ik ook eigenlijk! Al zijn die interviews die ze nu geeft wel erg over de top en té zoetsappig... en TE kijk eens hoe leuk we het hebben...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:17 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind die Micky eigenlijk altijd wel een tof wijf.
quote:Op zondag 28 juni 2009 10:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je Mickey een tof wijf vindt, moet je binnen drie weken sterven.
Ze zijn beiden verantwoordelijk. Mickey is niet verplicht om met Adam te gaan.quote:Maar Adam is degene die over de schreef gegaan is... dus begrijp niet helemaal waarom Micky zo afgebrand wordt... Ja ze wist dat Adam met Patricia was... maar dan nog is het niet haar verantwoordelijkheid wat Adam doet!
Ze had misschien beter moeten weten, maar hee.. we hebben allemaal gelezen dat er geen houden meer aan was, de hemel barste open, Adam zag weer kleuren.....quote:Op zondag 28 juni 2009 11:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Mickey is net zo fout als Adam inderdaad ...Zij hoort niet met een getrouwde man een relatie aan te gaan. Verdrietige tijden voor Patricia.
Ho ho, dat zijn gewoon de regels hoor.quote:
Wiens regels zijn dat?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ho ho, dat zijn gewoon de regels hoor.
Ik zal je de details besparen, maar eentje wil ik je toch niet onthouden.
Eddem moet sterven in het gegorgel van zijn eigen braaksel.
Ik heb ze net bedacht dus dat maakt ze de mijne.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
Wiens regels zijn dat?
Ah, dat verklaart!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik heb ze net bedacht dus dat maakt ze de mijne.
Veel plezier met teruglezenquote:Op zondag 28 juni 2009 12:38 schreef bloodymary het volgende:
Ah, kijk dat heb ik dus allemaal gemist tijdens mijn vakantie. Dat is niet netjes nee en ook heel onnodig.
ik denk als ze hier was gebleven en niet alles had opgegeven met het vertrek naar de US voor dat dreinkind.. dat ze gewoon nog regelmatig te zien zou zijn geweest op de buis... net zoals die Patty Brard .. daar kom je ook niet vanaf ..quote:Op zondag 28 juni 2009 14:05 schreef Xenomaniac het volgende:
Die Tries is toch al 30 jaar de vrouw van?
Na haar 'artiesten' gedoe heeft ze toch niks meer gepresteerd?
Ze was hip en lekker in de jaren 70/80 maar werd pas weer actueel toen ze een 20 jaar jongere man schaakte. En die man is een tijdje echt heeeeel hip geweest bij MTV-US.
La Paay is ook giga geflopt dus of er nog cash ligt bij Tries...
Tja zo had ik het nog niet bekeken... ze had zich inderdaad op de achtergrond moeten houden!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghhhii, echt hoor, ik ben ook heus van mening dat de overspelert veel veeel veeeel slechter is dan de gene met wie hij/zij het doet. Maar ik denk dat er 2 type vrouwen zijn waarmee men vreemdgaat, de echte vrouw, de vrouw die er zelf van baalt, die zich misschien een beetje verzet en er een tijdje niets mee probeert te doen. En wanneer dan toch blijkt dat het balletje gaat rollen zoals het rolt zich een beetje bescheiden op de achtergrond houdt en de man dwingt zijn zaakjes netjes af te handelen om met een schone lei aan een nieuwe relatie te beginnen. (En dan nog zal het bij tijden ugly en pijnlijk en verdrietig zijn, denk ik.) En dan zijn er nog de HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRen die het zien als een gewonnen wedstrijd en die de klasse niet hebben om hun blijheid over deze binnengehaalde vis wel onder stoelen en banken te steken.
En dat soort wijven moeten de strop. Seriously. Dit soort wijven is er de oorzaak van dat het nooit echt iets gaat worden met " de vrouw" in NL. Niks geen glazen plafond, niks geen old boys club, gewoon dit soort wijven. Die het niet alleen niet zullen laten met hun volle gewicht aan je been te gaan hangen, terwijl jij op de hoogste sport van de carriereladder staat om het luikje in het glazen plafond open te klappen, maar die en passant ook nog even je man afpakken.
Ja, La Paay is giga geflopt.quote:
Dat was toch met die Sebesti-jen? Die man wiens haar ze óók fohnde? Met die haarband. Was daar niet een smeuiig zakelijk geschil?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:37 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, La Paay is giga geflopt.
La Paay was het merk.
OMFG.....een soort Jan Vayne maar dan anders.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
Uhuh. Ieh!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sebastian. Met één aatje!quote:
Een 'man' met zulk haar kan je toch onmogelijk serieus nemen?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMFG.....een soort Jan Vayne maar dan anders.
Die pijpenkrullen op die 1e pica. Ik begin steeds harder te lachen hier.![]()
Iddquote:Op zondag 28 juni 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Een 'man' met zulk haar kan je toch onmogelijk serieus nemen?
Denk je ja?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Als 'ie z'n haar nou lekker kort zou knippen zou het nog best een lekker ding kunnen zijn, maar nu...![]()
.
Weerwolfachtigquote:Op zondag 28 juni 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je ja?
Hmz, ik weet het niet hoor. Er is iets aan die combi wenkbrauwen-ogen-tanden wat ik héél engig vind!
Eens zien of ze Twitter ook up kan fuckenquote:Ok, so the last two months where fucked up when it concerns the media. Let's twitter and have some fun!
Mooi he, alsof zij er niets aan kon doen aan wat ze allemaal de media ingeslingerd heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 19:43 schreef dividivi het volgende:
Oeh, Mikkie twittert
[..]
Eens zien of ze Twitter ook up kan fucken
Ja, het is allemaal de schuld van die gemene mediaquote:Op zondag 28 juni 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi he, alsof zij er niets aan kon doen aan wat ze allemaal de media ingeslingerd heeft
Whehehehehequote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgihgih EN waar ik in eerste instantie overheen las:
two months where fucked up
Jah, niet in de rij waar ze talenknobbels uitdeelden inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu is de vraag dus, in welke rij stond ze DAN?
ha! en de KLIEK is nog maar net begonnen ..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgihgih EN waar ik in eerste instantie overheen las:
two months where fucked up
ik flikker gewoon haar twitternaam in search en dan krijg je alles te zienquote:Op zondag 28 juni 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, ik ben een Twitterkneus, want dat kan je dan weer lezen op die persoon z'n Twitter.
Hij vroeg haar: @MickyHoogendijk Do you listen to Adam's ramblings on the #noagenda podcast?
Waarop zij dus reageerde dat ze met hem samenwoont. Dat wisten we natuurlijk nog niet
http://twitter.com/MickyHoogendijkquote:@edddie I live with this guy. Can't hide from it!
about 13 hours ago from web in reply to edddie
Kan wel, gewoon bij die gozer kijken, het ging over muziek ofzo..en ik heb haar al virtueel uitgelachenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Kan iemand met Twitter haar niet even subtiel () op haar foutje wijzen?
Dat Adam dat niet even gezegd heeft trouwens!
Jammer dat je de berichten aan haar niet kunt lezen, bv wat die Eddie heeft geschreven waar ze op reageert met 'I live with the guy, can't hide from it!'.
Zie mijn post onder die post, toen kwam ik daar ook achterquote:Op maandag 29 juni 2009 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan wel, gewoon bij die gozer kijken, het ging over muziek ofzo..en ik heb haar al virtueel uitgelachen.
Ja ik ben weer lekker bij de tijdquote:Op maandag 29 juni 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie mijn post onder die post, toen kwam ik daar ook achter
En over dat virtueel uitlachen: ik doe niet anders!
staat er al ....quote:Op maandag 29 juni 2009 09:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja ik ben weer lekker bij de tijd.
En ik heb haar ook even gemeld dat ik haar virtueel uitlach, NNdus.
Ik ga haar ook nog even de linkjes naar deze topics sturen denk ik.
Waar dan?quote:
Ah, nu zie ik het linkje van Snetje ook!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:21 schreef dividivi het volgende:
Alle tweets naar en van mikkie:
http://search.twitter.com/search?max_id=2384037781&page=1&q=MickyHoogendijk
zoek op haar naam .. MickyHoogendijk ..onderaan de site vind je de search knop...quote:
Dat begrijp ik dus ook niet. Ik denk idd dat ze die delete.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
En waarom zie je dan niet al die berichten, zoals bijvoorbeeld die van Snetje, op haar Twitterpage?
Delete Micky die of zo?
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Greys het volgende:
Snetje, je had er eigenlijk WhereWe're at number 7... van moeten maken
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:32 schreef Vivi het volgende:
Waarom staan de linkjes naar de vorige topics niet in de OP eiks? Deze is nml. veel te aardig.
Die heb ik inmiddels als voetveegpoetslap gebruiktquote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Ole het volgende:
Greys er is eindelijk een gegadigde voor dat ene witte t-shirt dat je nog had liggen
jammer voor viking danquote:Op maandag 29 juni 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels als voetveegpoetslap gebruikt
Weet je? Ik ga iets heel naars vermoeden.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
Hoe kan ze nou op haar Twitter gaan zitten miepen over dat het qua media zo'n gekkenhuis was lately en dan een Twitter aanmaken. Want da's zo lekker anoniem.... en als ik daar dan "I'm living with the guy!" op zet dan leest niemand dat, zeker Chrissy Curry niet.
Het zou me inderdaad niet verbazen. Zo dom, naïef en empathisch gehandicapt kan niemand zijn, ook Micky niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:21 schreef Duderella het volgende:
Ze is de bitch van Nederland en ze smult! Voor haar is het leven één groot GTST en ze heeft eindelijk een hoofdrol te pakken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet je? Ik ga iets heel naars vermoeden.
Ik vermoed dat Micky nog veel naarderder is dan wij al dachten.
Dan krijgen we vast een zwangerschapsdrama, al dan niet aangevuld met het drama dat hun kind buitenechtelijk lijkt te worden omdat Patries weigert de scheiding een beetje soepel te laten verlopen...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:49 schreef Ole het volgende:
Dat wordt nog wat als de hype voorbij is dan. Valt Micky weer in een zwart gat.
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Weet je? Ik ga iets heel naars vermoeden.
Ik vermoed dat Micky nog veel naarderder is dan wij al dachten. Eerst dacht ik nog: wat naief inderdaad, dat ze zich verbaast over de media, als je ziet hoe ze er zelf mee omgaat. Wat naief om te denken dat een tegenoffensief en dat geblaat over ware liefde vóór haar zou pleiten. Maar volgens mij is Mirjam helemaal niet naief. Sterker nog, ik begin te geloven dat ze erop kickt de bitch te zijn. Al die sneren richting Ptwisj en Chrissy... allemaal gepland en zorgvuldig uitgezet. Al die aandacht! Ze vréét het! Negatief of niet, dat zal haar een zorg zijn. Ze is de bitch van Nederland en ze smult! Voor haar is het leven één groot GTST en ze heeft eindelijk een hoofdrol te pakken.
quote:ma 29 jun 2009, 11:59, Telegraaf.nl
Dochter Patricia Paay net zo naakt als Micky
AMSTERDAM - De 18-jarige dochter van Patricia Paay heeft op exact dezelfde manier als Micky Hoogendijk naakt geposeerd.
Foto: Jim Hoogendorp
Dat meldt de website miljonair.nl, die twee weken geleden een foto van een naakte Micky Hoogendijk publiceerde.
Volgens de website ging de dochter van Patricia, Christina Curry, uit de kleren voor het tijdschrift Glossy, waar deze week een groot dubbelinterview met Patricia Paay en Yolanthe Cabau van Kasbergen in staat.
'Verguld van trots' Precies op dezelfde manier als Micky Hoogendijk eerder poseerde, is nu de blote rug van Christina te zien, slechts bedenkt met sieraden.
Miljonair.nl laat weten trots te zijn op de 'kopie'. 'Wij van Miljonair missen in dit kader nog de bilpartij. Maar zijn verder verguld van trots: Niet eerder was een foto uit ons blad de bron van inspiratie voor een shoot in een ander blad', staat op de website te lezen.
Adam Curry
Micky kwam vorige maand uitgebreid in het nieuws toen bekend werd dat ze een relatie heeft met Adam Curry, de man van Patricia Paay die haar daarom verliet.
Oh!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:35 schreef Anosmie het volgende:
Uitslag Kip-Ei debacle rondom de nakende foto
[..]
Auwquote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt.Ze blijft het mes in de rug van Ptries maar een kwartslag draaien iedere keer.
Zullen we het maar op haar jonge leeftijd gooien?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Waarom zou Chrissy dat in godsnaam gedaan hebben, dat kopiëren?
Micky zal dat vast als een groot compliment zien. Hmpf.
Wat een ontzettend onsmakelijk stukje met een nare toon naar Patricia toe.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
in de Miljonair
http://www.miljonair.nl/
[ afbeelding ]
over kopiëren gesprokendat was mijn idee om die 2 naast elkaar te zetten
heel naar jaquote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een ontzettend onsmakelijk stukje met een nare toon naar Patricia toe.
ik snap eigenlijk niet hoe ze een kopie hebben kunnen maken?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Copycat het volgende:
En dit had je natuurlijk op je vingers kunnen natellen. Snap ook echt niet waarom ze zo'n overduidelijke kopie van die foto van Micky hebben gemaakt. Zet je jezelf alleen maar op een lagere positie imo.
Of misschien is ze speciaal voor die ene foto nog een keer terug gekomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk niet hoe ze een kopie hebben kunnen maken?
ik bedoel .. als de shoot van Chrissy echt op 30 mei was en het blad Miljonairs met daarin Mickey komt daarna pas op 16 juni uit... dan hebben ze een lek bij de Miljonairs...
of ik kijk teveel Ugly Betty dat kan ook nog ..
Zo naakt was Christina toch niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Zullen we het maar op haar jonge leeftijd gooien?
Tenminste iéts waar Micky niet meer aan kan tippen!
Die foto van Micky is toch, laten we eerlijk zijn, veel mooier?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zo naakt was Christina toch niet?
Ik vond het wel een mooi grap.![]()
Kijk eens naar die foto van Mickeyen dan die van Christina.
Zwart-wit maakt de foto van Mikkie artistiekeriger, maar de rug van Chrissie vind ik mooier hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto van Micky is toch, laten we eerlijk zijn, veel mooier?![]()
Ik ben zóóóó NIET kamp Micky, maar haar foto is echt vele malen mooier.
PLaatje dut najt!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
euhhhhh... die van Mickey is flink gesoept ... kijk en vergelijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, die van Christina is ook gesoept hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
euhhhhh... die van Mickey is flink gesoept ... kijk en vergelijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's ook de onflatteuze! Daarna deed ze heur handen meer achter het hoofd en de beentjes over elkaar en voila, toen was het ineens wel flatteus!quote:
De rij van de mooie konten valt dus ook af.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Copycat het volgende:
Oei. Daar komt die kont toch wat minder uit de verf.
Ik heb de bips van de 18-jarige anders nog nooit gezien!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die bips is wel wat minder glad in het echtWat dat betreft is de 18-jarige natuurlijk in het voordeel.
Wat haten we dan? (Behalve heel Micky in het algemeen?)quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Desmonkey het volgende:
Niet zo haten dames, die van Micky is gewoon mooi gephotoshopt. DIe van Christina is gewoon breakout!-niveau.
Tsja dat Micky dit en Micky dat met haar 'onvolmaaktheden' (terwijl het eigenlijk wel meevalt) begint onderhand heel oud te wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat haten we dan? (Behalve heel Micky in het algemeen?)
We hemelen de ruggen en de bipsen toch best op?
Ik zou wel ruilen met Micky d'r bips en rug anders hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 16:35 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Tsja dat Micky dit en Micky dat met haar 'onvolmaaktheden' (terwijl het eigenlijk wel meevalt) begint onderhand heel oud te worden. Kom op zeg, bijna alles wordt gephotoshopt. Beide vrouwen is er eigenlijk niks aan de hand, behalve de eerste is stout en de andere is een stoute vrouw in de wording
.
Lees even terug en je ziet de karakterzelfmoord van Micky. Eerst vond ik haar ook wel een tof mens, maar haar venijnige steekjes richting Patries via de media, via elk medium, maakt haar erg naar en lelijk imo.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef Desmonkey het volgende:
Karakter? Wat voor 1 dan? Kvond haar altijd wel relaxed overkomen. Dat ze toevallig Adam heeft gestrikt, tsja boeien, dat kan gebeuren. Zuur voor Patricia, maar life goes on he.
Zie mijn edit net boven die post van jou.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef Desmonkey het volgende:
Karakter? Wat voor 1 dan? Kvond haar altijd wel relaxed overkomen. Dat ze toevallig Adam heeft gestrikt, tsja boeien, dat kan gebeuren. Zuur voor Patricia, maar life goes on he.
Klopt. Maar Micky creëert vooral zelf haar mediamomentjes door opeens in alle bladen haar liefde te bezingen en ook in haar Twittertjes fijntjes aan haar nieuwe status te refereren. Een beetje too much en verre van kies.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef Desmonkey het volgende:
Volgens mij gaat stijlvol en afpakken nooit echt samen, vooral niet bij 'publieke figuren' zoals Adam en Patricia en dat wordt gewoon tot in de details in de media besproken.
Bén jij Micky ofzo?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:40 schreef Desmonkey het volgende:
Oei, goeie speuractie.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:48 schreef snetje het volgende:
en waarom houden ze die datum van de shoot zo angstvallig geheim?
bij Miljonair's 2 AM Girls staat overal keurig de data eronder ... behalve achter de schermen bij Mickey?...dat zal dus na 11 juni zijn geweest...
en Chrissy twittert al vanaf 9 juni met de foto van Glossy...
hmmm..... hier stinkt iets![]()
http://www.miljonair.nl/2am_girls-83/0/0.html
Ach een beetje PR en een greencard kan geen kwaad hequote:Op maandag 29 juni 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar Micky creëert vooral zelf haar mediamomentjes door opeens in alle bladen haar liefde te bezingen en ook in haar Twittertjes fijntjes aan haar nieuwe status te refereren. Een beetje too much en verre van kies.
Komt een beetje over alsof ze deze affaire aangrijpt om zich weer in the picture te wringen.
Voor een greencard heeft ze Ptwish volgens mij nog wel nodig?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:54 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ach een beetje PR en een greencard kan geen kwaad he
Des te meer ze nu een greencard nodig heeft. Nederland is niet meer veilig voor haar.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor een greencard heeft ze Ptwish volgens mij nog wel nodig?
En die loopt ze de laatste weken alleen maar af te zeiken.
Ja, maar dan heeft ze zichzelf nu wel in de voet geschoten. Ik zie Patries die scheiding tot in de eeuwigheid blijven uitstellen. Geen scheiding, geen huwelijk, geen green card.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:57 schreef Desmonkey het volgende:
Des te meer ze nu een greencard nodig heeft. Nederland is niet meer veilig voor haar.
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:09 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
in de Miljonair
http://www.miljonair.nl/
[ afbeelding ]
over kopiëren gesprokendat was mijn idee om die 2 naast elkaar te zetten
Owjaquote:Op maandag 29 juni 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft ze zichzelf nu wel in de voet geschoten. Ik zie Patries die scheiding tot in de eeuwigheid blijven uitstellen. Geen scheiding, geen huwelijk, geen green card.
Ik vind vrouwen met allemaal spieren en uitstekend botten niet mooi. Als ik die armen zie dan denk ik:quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Een halve vent? Serieus?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met allemaal spieren en uitstekend botten niet mooi. Als ik die armen zie dan denk ik:
"is het een man of een vrouw?"
Heeft niet veel met voor of tegen Mickey zijn te maken, ik heb het altijd een halve vent gevonden en begreep daarom ook die kapsones niet goed.
Heb je de armen, polsen en enkels van haar wel eens vergeleken met die van onze Nederlandse transseksueel Kelly?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een halve vent? Serieus?
Als ze niet zo'n rotkarakter had (of in elk geval leuk doet alsof) dan had ik het best een mooie vrouw gevonden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze straalt op die foto's ook al iets doortrapts uitquote:Op maandag 29 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een halve vent? Serieus?
Als ze niet zo'n rotkarakter had (of in elk geval leuk doet alsof) dan had ik het best een mooie vrouw gevonden.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mggihiihihii zie ik innens vivi! ik krijg het door!
zomg ik wil ook een twittaaah!
Ik vind Micky prachtig op die foto.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je nieuwe liefde beschrijven alsof je het over een mishandelde pup hebt, is toch echt beyond open kaart spelen hoor. Dat is sneu, genant en vooral erg eigengeilerig.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:47 schreef Desmonkey het volgende:
Volgens mij gaat stijlvol en afpakken nooit echt samen, vooral niet bij 'publieke figuren' zoals Adam en Patricia en dat wordt gewoon tot in de details in de media besproken. Volgens mij was Micky's strategie om meer open kaart te spelen tot afschuw van 'de rest' van gossiplezend Nederland.
Over tien jaar is ze het evenbeeld van Liesbeth Listquote:Op maandag 29 juni 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Een halve vent? Serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |