Wie is Ron B?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, 10 lovers op je 40e is niet belachelijk inderdaad.
Maar als je de namen leest dringt de uitspraak "golddigger" zich ernstig op.
Ron B. bijvoorbeeld, die kwam vaak langs.
En zó intens smerig naar Patricia toe, om dat zo te zeggen over die 'veilige omgeving waarin hij eindelijk zichzelf weer kan leren te zijn'. En aan de andere kant vrolijk jubelen dat je zoals Bruce en Demi en Ashton een grote happy family wil worden. Nou Mick, zó gaat dat niet werken in elk gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:46 schreef Leandra het volgende:
Hebben ze zich al ingeschreven voor puppycursus in SF??
Sjezus, hoe haal je het in je hoofd om je verse verkering zo te omschrijven?!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
IM FRAAAAGE!!!!!
MEIN GOTT she is zo encredibly multilangually talented!!
Ze stood deutlich in de rij voor de languages, wodurch she de rij for the feingefuhl even moest laten shooten!
Hahahaaaaaaaaaahahahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
IM FRAAAAGE!!!!!
MEIN GOTT she is zo encredibly multilangually talented!!
Ze stood deutlich in de rij voor de languages, wodurch she de rij for the feingefuhl even moest laten shooten!
Eenschquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
Oh, toen ik zei dat ik hem wel mag ging dat over Ron Brandsteder idd, niet over Ron Boszhard!
Die laatste vind ik een griebel namelijk
Wie is 'wij'?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:44 schreef evelien89 het volgende:
Wij lezen mee, en we love it.
Go Petries:
http://patriciapaay.hyves.nl/#searchhyver=&publicgroups_default_1=1&show_reactions_1=1&__state__=1
Dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:50 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Mijn collega's en ondertekende. De 8 uur vliegen voorbij doordeweeks.
1 Seconde!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geef nou maar toe Greys, je dacht met een kloon van Ptwish herself te maken te hebben!
wat shall we now beleven?, spreekt mirjam nu ineens duits?!quote:Trouwen? Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Voor nu is Adam nog gewoon getrouwd en is het helemaal niet im frage. Maar als je mij op de vrouw af vraagt : "Wil je met hem trouwen?"Dan zeg ik wel: "He is the one."We hebben gewoon besloten dat we overal voor open staan. We zien wel. Alles kan bij ons, en dat maakt ons zo vrij.
Babel Fish nodig? ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef Day het volgende:
Mickey staat ook met een interview in de 'Vriendin' van vorige week, maar ik kán het gewoon niet lezen.
eh.....welke wending?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:55 schreef Ole het volgende:
omg
deze wending had ik echt never nooit verwacht
Ho wacht ffquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Een slimme meid, is op haar toekomst voor, eh nou bedacht, laten we het zo zeggen.
Maar serieus, ik kan meer dan 10 namen noemen waar Mickey het mee heeft gedaan.
Zonder komplieted te zijn. Zomaar.
die is echt bezig met een media offensief, maar t werkt allemaal averechts!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef Day het volgende:
Mickey staat ook met een interview in de 'Vriendin' van vorige week, maar ik kán het gewoon niet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |