Of misschien is ze speciaal voor die ene foto nog een keer terug gekomen?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:59 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk niet hoe ze een kopie hebben kunnen maken?
ik bedoel .. als de shoot van Chrissy echt op 30 mei was en het blad Miljonairs met daarin Mickey komt daarna pas op 16 juni uit... dan hebben ze een lek bij de Miljonairs...
of ik kijk teveel Ugly Betty dat kan ook nog ..
Zo naakt was Christina toch niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Zullen we het maar op haar jonge leeftijd gooien?
Tenminste iéts waar Micky niet meer aan kan tippen!
Die foto van Micky is toch, laten we eerlijk zijn, veel mooier?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zo naakt was Christina toch niet?
Ik vond het wel een mooi grap.![]()
Kijk eens naar die foto van Mickeyen dan die van Christina.
Zwart-wit maakt de foto van Mikkie artistiekeriger, maar de rug van Chrissie vind ik mooier hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto van Micky is toch, laten we eerlijk zijn, veel mooier?![]()
Ik ben zóóóó NIET kamp Micky, maar haar foto is echt vele malen mooier.
PLaatje dut najt!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
euhhhhh... die van Mickey is flink gesoept ... kijk en vergelijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk, die van Christina is ook gesoept hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
euhhhhh... die van Mickey is flink gesoept ... kijk en vergelijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's ook de onflatteuze! Daarna deed ze heur handen meer achter het hoofd en de beentjes over elkaar en voila, toen was het ineens wel flatteus!quote:
De rij van de mooie konten valt dus ook af.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Copycat het volgende:
Oei. Daar komt die kont toch wat minder uit de verf.
Ik heb de bips van de 18-jarige anders nog nooit gezien!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die bips is wel wat minder glad in het echtWat dat betreft is de 18-jarige natuurlijk in het voordeel.
Wat haten we dan? (Behalve heel Micky in het algemeen?)quote:Op maandag 29 juni 2009 16:30 schreef Desmonkey het volgende:
Niet zo haten dames, die van Micky is gewoon mooi gephotoshopt. DIe van Christina is gewoon breakout!-niveau.
Tsja dat Micky dit en Micky dat met haar 'onvolmaaktheden' (terwijl het eigenlijk wel meevalt) begint onderhand heel oud te wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat haten we dan? (Behalve heel Micky in het algemeen?)
We hemelen de ruggen en de bipsen toch best op?
Ik zou wel ruilen met Micky d'r bips en rug anders hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 16:35 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Tsja dat Micky dit en Micky dat met haar 'onvolmaaktheden' (terwijl het eigenlijk wel meevalt) begint onderhand heel oud te worden. Kom op zeg, bijna alles wordt gephotoshopt. Beide vrouwen is er eigenlijk niks aan de hand, behalve de eerste is stout en de andere is een stoute vrouw in de wording
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |