Als ik iets niet kan is het schoonmakenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een goede schoonmaakster is er altijd wel werk.
Ik wou de TT makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef AirwiN het volgende:
Ideaal die HW. Die maakt altijd nog de 301e post en opent vervolgens het volgende topic!
Daar kan ik ook prima mee leven!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel in te huren als personal sopper
Goed planquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpen
En jij?quote:
quote:
Dat geeft nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een singles date bureau?
Beetje tegenstrijdig
je bedoelt met de CC van je kerel helemaal los gaan? Dat doen alle vrouwen toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Als ik iets niet kan is het schoonmaken
Ik ben wel in te huren als personal shopper
Ik had dezelfde gekozen maar ik heb expres nog ff ge'f5't voordien...quote:
Lijkt me leuk een keer samen shoppenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zouden jullie dan niet een kloon moeten maken? Eentje waar ik geen weet van heb?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of hij maakt een cloon en dan doen wij het woord wel via die cloon
OK, sorry danquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gekozen maar ik heb expres nog ff ge'f5't voordien...
Jij bent bezet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Parkpop...
En ik mag alleen maar kijken en praten als ik daar ben
Nergens voor nodig. Ik zie graag anderen mensen werken...quote:
Goede instellingquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik zie graag anderen mensen werken...
Ik heb altijd arme sloebers als vriendjes dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
je bedoelt met de CC van je kerel helemaal los gaan? Dat doen alle vrouwen toch?
Ik ben niet van de partijquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar uh jongens/meiden parkpop zondag.. Uurtje of 1 ergens verzamelen? Of druppelen we gewoon maar binnen?
Dan gaan we dat een keer doen. En dan geef ik je gelijk vrouwenadviesquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk een keer samen shoppen
Nee want je moet wel weten wat er speelt...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden jullie dan niet een kloon moeten maken? Eentje waar ik geen weet van heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dealquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan gaan we dat een keer doen. En dan geef ik je gelijk vrouwenadvies
Ik vind 13:00 opzich prima, maar dan idd wel op een centraalpunt, en trouwens alleen als de weersverwachtingen bijtrekken, het ziet er nu echt volkomen kut uit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar uh jongens/meiden parkpop zondag.. Uurtje of 1 ergens verzamelen? Of druppelen we gewoon maar binnen?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
Leuke verrassingen in het vorige topicHoe oud is die danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Je zou mijn zus kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is waar. Maak er maar een stuur de link door naar mij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee want je moet wel weten wat er speelt...
13.00quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 13:00 opzich prima, maar dan idd wel op een centraalpunt, en trouwens alleen als de weersverwachtingen bijtrekken, het ziet er nu echt volkomen kut uit...
Vertelquote:
Doe je goed!quote:
Succes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
Zo ik ga maar eens op pad, nog een aantal dingen doen voordat ik het gesprek in ga! Ciao!
Nee maak jij er maar 1 en stuur maar door naar mij en stuur dan ook gelijk een lijstje van potentiele slachtoffersquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maak er maar een stuur de link door naar mij.
I know, al is de kans dat als het gaat regenen dit vooral in het oosten zal gebeuren.Maargoed hoe het precies zal zijn, zullen we pas die zondag achterkomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind 13:00 opzich prima, maar dan idd wel op een centraalpunt, en trouwens alleen als de weersverwachtingen bijtrekken, het ziet er nu echt volkomen kut uit...
3x is scheepsrechtquote:
Echt niet seksistisch bedoeld ofzo maar de meeste vrouwen hebben een hekel aan schoonmaken en zijn dol op shoppenquote:
Will doquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee maak jij er maar 1 en stuur maar door naar mij en stuur dan ook gelijk een lijstje van potentiele slachtoffers
Daar in de buurt weet ik het niet precies, maar ik denk dat DH CS wel een goed plan is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know, al is de kans dat als het gaat regenen dit vooral in het oosten zal gebeuren.Maargoed hoe het precies zal zijn, zullen we pas die zondag achterkomen.
wat zou een centraal punt kunnen zijn?
Er is een verschil tussen een hekel hebben aan schoonmaken of het gewoonweg niet kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Echt niet seksistisch bedoeld ofzo maar de meeste vrouwen hebben een hekel aan schoonmaken en zijn dol op shoppen
Iedereen kan schoonmaken, je hebt d'r niet echt een diploma voor nodig ofzo hoor. Ik "kan" het ook niet omdat ik d'r zo snel mogelijk mee klaar wil zijn. En het ook nog eens te weinig doequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
En ik heb niet alleen een hekel aan schoonmaken, ik kan het ook niet. En ik neem aan dat kluts het niet alleen over deze post had
Precies, de gecombineerde krachten van alle, zoals rip ze noemt, sletjes hier moeten elk slachtoffer wel zien te kunnen regelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee maak jij er maar 1 en stuur maar door naar mij en stuur dan ook gelijk een lijstje van potentiele slachtoffers
GMTAquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een hekel hebben aan schoonmaken of het gewoonweg niet kunnen.
Ik behoor tot de laatste variant.
Moet dit dan wel allemaal hier worden besproken? Anders weten ale sletjes er vanafquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, de gecombineerde krachten van alle, zoals rip ze noemt, sletjes hier moeten elk slachtoffer wel zien te kunnen regelen
voor de snackbar bij de ingang vreeswijkstraat waar ook de bussen van centraal aankomen is wel handigquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know, al is de kans dat als het gaat regenen dit vooral in het oosten zal gebeuren.Maargoed hoe het precies zal zijn, zullen we pas die zondag achterkomen.
wat zou een centraal punt kunnen zijn?
Maakt niet uit toch... de slachtoffers moeten zich uiteraard niet in singles bevindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet dit dan wel allemaal hier worden besproken? Anders weten ale sletjes er vanaf
Nee, de mannen zijn de sletjes. Althans rip noemt ze zo af en toe. De vrouwen zijn de slachtoffersquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet dit dan wel allemaal hier worden besproken? Anders weten ale sletjes er vanaf
quote:
Vrouwen hebben een hekel aan seks. True story.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Belsezar het volgende:
Nee, de mannen zijn de sletjes. Althans rip noemt ze zo af en toe. De vrouwen zijn de slachtoffers
Dan ben ik geen vrouwquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een hekel aan seks. True story.
dan moet hij zich iets beter vermommenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch... de slachtoffers moeten zich uiteraard niet in singles bevinden![]()
Maar dan is het sowieso al gedoemd te mislukken want als ze dan gaan afspreken zien ze ineens dat het tijn is.
volgens mij noemt rip vrouwen en mannen sletjes. Maar als je natuurlijk het meisje bent dat in handen komt van een mannelijke slet ben je wel slachtoffer jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, de mannen zijn de sletjes. Althans rip noemt ze zo af en toe. De vrouwen zijn de slachtoffers
Hoho! Niet "de mannen". De mannen die half singles al hebben afgewerkt alleenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Olaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Carooltje79 het volgende:
tvp
Zit lekker in het zonnetje![]()
maar moest wel ffies hooooi zeggen natuurlijk![]()
Dat zegt mij echt helemaal niksquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:05 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
voor de snackbar bij de ingang vreeswijkstraat waar ook de bussen van centraal aankomen is wel handig
En datquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
volgens mij noemt rip vrouwen en mannen sletjes. Maar als je natuurlijk het meisje bent dat in handen komt van een mannelijke slet ben je wel slachtoffer ja
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Olalekker aan het genieten van de zon ?? goed insmeren he
en dan ook goed je zij insmeren natuurlijk anders verbrand het daar ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]kom je me rug ff doen... ik kan er nie bij
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:12 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
en dan ook goed je zij insmeren natuurlijk anders verbrand het daar ook![]()
bel me werk ff dat er een grote storing is en dat ik gelijk weg moet
Ik ken de omgeving ook echt totaal niet, als er iemand is die kan garanderen dat er iets is dat iedereen kan vinden is het ook best hoor. Maar ik kom zelf vanaf Amsterdam CS, dus DH CS is wel makkelijk voor mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zegt mij echt helemaal niks
Ik ben dat weekend in R'dam dus CS zou ook niet erg zijn
als het goed is komen dar de pendelbussen aan namelijk vanaf het station ik zal zo wel ff kijken op de site van parkpop of ze meer info hebben en een kaart misschien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zegt mij echt helemaal niks
Ik ben dat weekend in R'dam dus CS zou ook niet erg zijn
Vanaf je geboorte? Echt waar?quote:
Pm even je nummer door ofzo, zodat als jij daar staat wij je in ieder geval kunnen vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef Sp00k13 het volgende:
als het goed is komen dar de pendelbussen aan namelijk vanaf het station ik zal zo wel ff kijken op de site van parkpop of ze meer info hebben en een kaart misschien.
zit op me werk maar ben toch ambtenaar
hehehe wel topless aan het zonnen tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
ohw ik bel wel hoor.. geen me t nummer maar.. ik maak er wel wat van
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:15 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehehe wel topless aan het zonnen toch
als de mensne die komen mij dan pm'en zal ik ze wel ff antwoorden ben de rotste nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pm even je nummer door ofzo, zodat als jij daar staat wij je in ieder geval kunnen vinden
ne emij tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik lig hier niet om de buurman op te geilen hoor
Ok ok, niet alle mannen dus. Hoeveel hebben dat etiketje dan Rip?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoho! Niet "de mannen". De mannen die half singles al hebben afgewerkt alleen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:17 schreef Sp00k13 het volgende:
als de mensne die komen mij dan pm'en zal ik ze wel ff antwoorden ben de rotste niet
wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoho! Niet "de mannen". De mannen die half singles al hebben afgewerkt alleen
Oi!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Zo snel even uit mijn hoofd: bels, snuitebolletje en D_H. En HW is het foksletje
heb niks hier in singles gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Zo snel even uit mijn hoofd: bels, snuitebolletje en D_H. En HW is het foksletje
Hahaha dan kunnen we altijd nog kijken of ik dan me topje uittrek of nietquote:
en de vrouwtjes waren ook alweer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ah! Dan ben je foksletje 2, want je hebt wel al een flink lijstje schijntquote:
Wie, wat, hoevaak, waar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
MLI, JB en kluts. Al weet ik van sommige dames niet genoegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de vrouwtjes waren ook alweer?
Ik moest hem nog aanvullen maar je stuurt maar niks door om aan te vullen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah! Dan ben je foksletje 2, want je hebt wel al een flink lijstje schijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeehh deel ze met onsquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
MLI, JB en kluts. Al weet ik van sommige dames niet genoegEn ik heb nog wel wat runners up in mijn hoofd
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moest hem nog aanvullen maar je stuurt maar niks door om aan te vullen.
En Rip en Nouk zijn de sletjes hierWaarom ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ik ben ook zo'n ongelovelijke slettebak he.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
MLI, JB en kluts. Al weet ik van sommige dames niet genoegEn ik heb nog wel wat runners up in mijn hoofd
Schandalig. Komt het omdat je pm-box vaker vol zit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik een relsnol vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
ok, vraag dan: wie vinden jullie het singlessletje (m/v)?
Zet je lijstje dan hier neer. Veel handiger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moest hem nog aanvullen maar je stuurt maar niks door om aan te vullen.
Rip of Duimpjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
ok, vraag dan: wie vinden jullie het singlessletje (m/v)?
Nou, vertelquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik een relsnol vind.
dat laat ik ff door iemand anders beantwoordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Oh, en wie is MLI eigenlijk?
Ja ik ben nieuw...
Die is pleite van FOK!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ja ik ben nieuw...
Iemand die haar wachtwoord niet weetquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ja ik ben nieuw...
Heb je hier ook.. het wie neukt met wie lijstjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Op een ander forum waar ik eerst kwam had iemand de moeite genomen om al die gegevens te verzamelen en daar een groot netwerk van de maken. Stonden een paar honderd mensen op ofzo. Enorm werk. Grappig om te zien ook, want je kwam de meest onwaarschijnlijke koppels tegen
Duimpje is idd ook een goedequote:
Ik heb me beperkt tot 1 singlequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Duimpje is idd ook een goede
Maar denk dat Nouk 'erger' is dan rip..
mbt fok dan
Heh, cool. Post die eens? Of PM andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb je hier ook.. het wie neukt met wie lijstje
alleen is die lang niet compleet
Is wel een topic van.. HW kan die vast snel vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, cool. Post die eens? Of PM anders
Die gaat hier never nooit niet online komen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, cool. Post die eens? Of PM anders
Hoezo? Jij bent de Kevin Bacon van Fok!?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die gaat hier never nooit niet online komen...
Boe's lijstje is al zoo oud.. staan vast niet al je veroveringen opquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Boe's lijstje staat gewoon op fok hoor, die bedoelde ze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doe je er wel mee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
Het singleslijstje publiceer ik niet nee
neuh, geen idee wie het is trouwensquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent de Kevin Bacon van Fok!?
Gooi je pmbox eens leeg, sletje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
Het singleslijstje publiceer ik niet nee
Ik sta er in zijn geheel niet op! En terecht natuurlijk, want ik fokslet nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Boe's lijstje is al zoo oud.. staan vast niet al je veroveringen op
probeerde ik al, maar mijn laptop werkt niet meequote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Het staat je vrij om mijn vraag te beantwoorden en je eigen visie te geven natuurlijkquote:
Tering, die's nog stukken uitgebreider...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Kluts het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Wel dus.
Same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik sta er in zijn geheel niet op! En terecht natuurlijk, want ik fokslet niet
quote:Heatwave en ZOWIEE/missbliss
Heatwave en Sanne
Heatwave en Blinky
Heatwave en Brighteyes
Heatwave en On-air
Heatwave en Innepin
Heatwave en Memento_Mori
Daar zitten anderen hier ook zeker aan of erover heen hoor. Die houden het alleen meer geheim.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeven stuks.En dat zal zeker niet alles zijn.
Heb vroeger ook wel dingen (of nja, mensen) gedaan die ik aan niemand ga vertellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
Daar zitten anderen hier ook zeker aan of erover heen hoor. Die houden het alleen meer geheim.
en wat heb jij allemaal uitgespookt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:42 schreef Tally het volgende:
En in dat lijstje staat nog niet eens iedereen
Dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar zitten anderen hier ook zeker aan of erover heen hoor. Die houden het alleen meer geheim.
Gedver, wat een nasty sletjes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier in singles? Niet veel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en wat heb jij allemaal uitgespookt?
Nou nou, in 10 jaar tijd, echt ik mag hopen dat jullie dat oprecht niet veel vinden, dan heb ik medelijdenquote:
Neuh, ik vind het niet echt belangerijk. Ik hou me niet bezig met wat anderen uitspoken met elkaar, moeten ze lekker zelf weten. Ik moet wel zeggen dat de verhalen vermakelijk zijn over het algemeenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het staat je vrij om mijn vraag te beantwoorden en je eigen visie te geven natuurlijk
Ik sta er voornamelijk van te kijken dat je er daadwerkelijk in staat.. ik zou het toch wat geheimer houden haha. Of het moeten relaties ofzo zijn geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, in 10 jaar tijd, echt ik mag hopen dat jullie dat oprecht niet veel vinden, dan heb ik medelijden.
Nee. Ik heb 1 single gezoend met tong. Meer een kijk ons eens zoenen.quote:
Ik heb het ook niet gepost hoor, maar idd het waren zo'n beetje allemaal wel echt "vriendinnetjes" En ja, dat hou je niet geheim als je samen op meets komt, of gespot wordt ergens hequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik sta er voornamelijk van te kijken dat je er daadwerkelijk in staat.. ik zou het toch wat geheimer houden haha. Of het moeten relaties ofzo zijn geweest.
Met de meeste van HW veroveringen was het ook meer dan een ONS of zo, volgens mij. Allemaal kortere of langere relaties.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik sta er voornamelijk van te kijken dat je er daadwerkelijk in staat.. ik zou het toch wat geheimer houden haha. Of het moeten relaties ofzo zijn geweest.
Voor je trouwen, of heb je een open huwelijk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Ik heb 1 single gezoend met tong. Meer een kijk ons eens zoenen.
En 1 single geknuffeld en gezoend op de mond (zonder tong).
Valt reuze mee
In tien jaar valt dat idd reuze mee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gepost hoor, maar idd het waren zo'n beetje allemaal wel echt "vriendinnetjes" En ja, dat hou je niet geheim als je samen op meets komt, of gespot wordt ergens he.
Maar Rip, plaats eens wat jij allemaal uitgespookt hebt. als je het zo graag van ons wil wetenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met de meeste van HW veroveringen was het ook meer dan een ONS of zo, volgens mij. Allemaal kortere of langere relaties.
Volgens mij hebben wij het daar wel eens over gehadquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor je trouwen, of heb je een open huwelijk?Als ik vragen mag.
Zoals ik zei, dan sta ik er ook minder van te kijken en is het logischquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet gepost hoor, maar idd het waren zo'n beetje allemaal wel echt "vriendinnetjes" En ja, dat hou je niet geheim als je samen op meets komt, of gespot wordt ergens he.
Vind ik ook wel, maar het staat wel een beetje van "ZO!" als je dat lijstje ziet natuurlijk, maar goed, boeiendquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In tien jaar valt dat idd reuze mee.
dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het daar wel eens over gehad
Kan, moet eens een bestandje maken en van iedereen alles opschrijven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het daar wel eens over gehad
Wat een briljant idee. Dat niemand dat niet eerder heeft bedacht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
Kan, moet eens een bestandje maken en van iedereen alles opschrijven.
Ik vind het ronduit niet kunnen en ben dan ook in shock.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar het staat wel een beetje van "ZO!" als je dat lijstje ziet natuurlijk, maar goed, boeiend.
Ah, dus alle scharrels en sexdates staan niet op de lijst?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
bedankt voor de info, we nemen het mee in het volgend overlegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit niet kunnen en ben dan ook in shock.
Idd, het hadden er minimaal 5 per jaar moeten zijn, dus 50 totaal! laffe battie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, niet elke meid die ik de afgelopen 10 jaar gedated, gezoend etc heb staat op FOK! neequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, dus alle scharrels en sexdates staan niet op de lijst?
Het zou toch wat zijn als bij vrouwen iedere keer de borsten wat zouden groeien als ze liegen à la Pinokkio. Wat zouden we dan in een mooie wereld leven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
Ofresca: gereserveerd, lief, aanwezig en dan weer nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
Of een kaartenbak
Ow, een nieuwe vraag: beschrijf een single naar keuze met 3 termen
Ik begin wel
Tally: seksueel ingesteld, lief, oldbie
Ik denk persoonlijk dat dit wel een bottleneck gaat zijn ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bedankt voor de info, we nemen het mee in het volgend overleg.
Ok, ik doe wel mee:quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
Of een kaartenbak
Ow, een nieuwe vraag: beschrijf een single naar keuze met 3 termen
Ik begin wel
Tally: seksueel ingesteld, lief, oldbie
Eh...neequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als bij vrouwen iedere keer de borsten wat zouden groeien als ze liegen à la Pinokkio. Wat zouden we dan in een mooie wereld leven.
Je denkt weer niet een stukje out of the box, je moet een stukje meer engagement in je werkethos integreren!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dit wel een bottleneck gaat zijn ja.
Wellicht kunnen we er een bilateraaltje aan wijden?
ik ben nog een toyboyquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
Den_Haag: toyboy, eten, sporten
ja, dat betekend dat je een heel lelijk fobo hebt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
Ik ben gewoon nog een Fok! maagd, is dat slecht voor m'n status?
ik ervaar dat als positief, maar wat de anderen ervan vinden geen ideequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
Ik ben gewoon nog een Fok! maagd, is dat slecht voor m'n status?
Cue:quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Venco: Schattig, ondeugend, moet nog wat meer loskomen
quote:
Ik denk dat we dmv probabilistisch plannen er toch wel uit moeten kunnen komen. Wellicht moeten we er nog een brainstormsessie aan wijdden om de teamspirit wat te verhogen, maar dat komt wel goed.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je denkt weer niet een stukje out of the box, je moet een stukje meer engagement in je werkethos integreren!
Stukje!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, dat betekend dat je een heel lelijk fobo hebt!
Plaatjes zeggen soms meer dan woordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Maar ze vroegen om woorden schat
KF:quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
ow, ook leuk! Welke smiley associeer je met welke single?
HW:![]()
KF:
Ik heb geen fobo, en dat ga ik zou houden ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
ja, dat betekend dat je een heel lelijk fobo hebt!
quote:
moet je mij steeds hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
ow, ook leuk! Welke smiley associeer je met welke single?
HW:![]()
KF:
Ik ken jou het beste, da's lekker makkelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je mij steeds hebben?.
Rip :
Die smilie is wel echt ik jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je mij steeds hebben?.
Rip :
kuikentjequote:
op fok is nouk vakerquote:
Die smiley past goed bij kluts idd, maar dan met pep ofzo opquote:
quote:
hehe ik ook niet maar dat scheelt wel een associatie met een smilyquote:
Komt vanzelf welquote:
Volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden om zondag even er tussenuit te glippenquote:
KF, onder andere die smiley danquote:
Jij hebt niet eens verteld dat je niet meer single bentquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik laat mijn gebruikersnaam nu al een maand of 6 hier zo nu en dan zien
hangt vanacht allemaal wireless ip cams op in het zuiderpark om de foto en film verzameling van singles aan te vullenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden om zondag even er tussenuit te glippen
Watquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens verteld dat je niet meer single bent![]()
En je hebt er nog steeds geen details over verteld![]()
dus dat is meer dan logisch
Ja, ik vreesde ook al iets van eenquote:
Natuurlijk, hoe had ik die kunnen missenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef rival het volgende:
ik wil ook een smiley!
Goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Geef toe, die smiley is gewoon gemáákt voor die jongen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe had ik die kunnen missen
Als het nou een voodoo smiley was, hadden we er nog wat aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef toe, die smiley is gewoon gemáákt voor die jongen.
Hij hoort zeker bij de top 5 van meest passende die voorbij zijn gekomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef toe, die smiley is gewoon gemáákt voor die jongen.
het is toch geen fokster he !quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Watik heb het toch gezegd
En de details dat blijven mijn details in iedergeval sowieso in het openbaar![]()
En ik zeg verder ook niet dat ik het erg vind, eigenlijk alleen maar beter
Welke smiley past het beste bij een userquote:
Thnxquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
Welke smiley past het beste bij een user
Zullen we over jou al helemaal maar niet beginnen hequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij hoort zeker bij de top 5 van meest passende die voorbij zijn gekomen
Dat mag, kan er niet mee zittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen we over jou al helemaal maar niet beginnen he
wij waren al bezig... dus waar je de we vandaan haalt in jouw zin...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen we over jou al helemaal maar niet beginnen he
Hou dan voortaan gewoon je muil dichtquote:
En jij bent natuurlijk dequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wij waren al bezig... dus waar je de we vandaan haalt in jouw zin...
Goed plan op je eerste date: vertellen over al je online vriendenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef JonKeL het volgende:
Dat zou ik niet weten eigenlijk
Staat niet echt hoog tussen mijn lijstje met brandende vragen![]()
Ik zeg wat ik wil en ga voor jou en niemand niet een blad voor mijn mond nemen. Vindt je dat niet fijn of wat dan ook dan ga je maar weg. Ik overtreed geen enkele regel van fok dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou dan voortaan gewoon je muil dicht
Ik vind snuitebolletje ook niet heel mannelijk klinkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
hadden je ouders maar een andere naam op moeten geven in het gemeentehuis dan KudFokker!
Gozer, doe ff niet zo alsof je op je spreekwoordelijke pik getrapt bent door een stel smileys.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou dan voortaan gewoon je muil dicht
Maargoed, je bent wel van dat achterbakse, of niet Bels.
Handige info achterafquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed plan op je eerste date: vertellen over al je online vrienden
iddquote:
moet dat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden om zondag even er tussenuit te glippen
Flikker toch op zeg, jij maakt een opmerking en er moet meteen weer over gezeken worden, hou dan je bek gewoon dicht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozer, doe ff niet zo alsof je op je spreekwoordelijke pik getrapt bent door een stel smileys.
Zoute popcorn is niet echt vet hoor, tenminste als je niet die uit de magnetron neemt, die wel namelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is op dieet, maar leest vrolijk mee
Mijn suername geeft precies mijn gedrag hier weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind snuitebolletje ook niet heel mannelijk klinken
Popcorn is lekker maar al die klote vliesjes overal tussen je tanden naderhand is waardeloos.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoute popcorn is niet echt vet hoor, tenminste als je niet die uit de magnetron neemt, die wel namelijk.
Maar een goeie bitchfight is nooit weg.
jij wilt niet?quote:
Vies is lekkerquote:
ik ben ook eigenlijk een meisje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind snuitebolletje ook niet heel mannelijk klinken
Jij bent dan ook niet echt naar verder, beetje apart alleenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef KudFokker het volgende:
Joh er wordt gereld en ik heb er een keer niks mee te maken
Ik ben ook lesbisch.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben ook eigenlijk een meisje!
Zoals ik al zei, je bent te snel op je pik getrapt en maakt van een storm in een glas water een sort of rel, om vervolgens te gaan lopen janken dat iedereen altijd jou moet hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, jij maakt een opmerking en er moet meteen weer over gezeken worden, hou dan je bek gewoon dicht.
Je hebt geen domme spelfouten gemaakt onlangsquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef KudFokker het volgende:
Joh er wordt gereld en ik heb er een keer niks mee te maken
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je bent te snel op je pik getrapt en maakt van een storm in een glas water een sort of rel, om vervolgens te gaan lopen janken dat iedereen altijd jou moet hebben.
Of een bord voor 'n kopquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
KF kreeg meer rare smilies dan jij SedanMaar een van zijn betere punten is dat ie een olifantenhuidje heeft
Waar.. waar?quote:
ik weet niet of dat nu positief is, heb je wel eens een olifantenhuidje gezien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
KF kreeg meer rare smilies dan jij SedanMaar een van zijn betere punten is dat ie een olifantenhuidje heeft
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je bent te snel op je pik getrapt en maakt van een storm in een glas water een sort of rel, om vervolgens te gaan lopen janken dat iedereen altijd jou moet hebben.
Ik zie de duivel eerder schaatsen aantrekken en een rondje te schaatsen in de negende cirkel van de helquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Oh, tijd voor goedmaakseks tussen Kluts en S95?
Die hebben zoveel mensen hierquote:
De 1 is een meisje, de ander lesbischquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.
meer, meer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.
Daar ging het me verdomme niet eens om, gaat mij erom dat een of andere kneus weer een kutopmerking moet maken, hou dan je bek gewoon dicht als je toch verder er niks van wil horen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ga verdomme niet schaatsen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie de duivel eerder schaatsen aantrekken en een rondje te schaatsen in de negende cirkel van de hel
Dat wist jij nog niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De 1 is een meisje, de ander lesbisch
uhm.. volgens mij moet je dit toch echt even tegen die persoon zeggen die je in de spiegel zietquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ging het me verdomme niet eens om, gaat mij erom dat een of andere kneus weer een kutopmerking moet maken, hou dan je bek gewoon dicht als je toch verder er niks van wil horen.
Oh, ik had beter op moeten letten dus?quote:
Nja gisteren was ik er ook even klaar meequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Ik wilde net zeggen.. volgens mij is de Sedan echt een schizofreen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij moet je dit toch echt even tegen die persoon zeggen die je in de spiegel ziet
Ja blijkbaar, flikker toch op zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij moet je dit toch echt even tegen die persoon zeggen die je in de spiegel ziet
Ach en bij KF is het gewoon grappig bedoeltquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Stoerquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef halfbearad het volgende:
Ik krijg morgen mn eerste les kitesurfen (als er wind is)!
Heb er zin an!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, ik had beter op moeten letten dus?
Hey, als jij nou eens eet voordat je op fok! komt... misschien dat dat helptquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
Hypocriet gedoe altijd hier,en maar zeuren als er hier weer eens ruzie is wie lokt wie nou uit...
Als jij nou gewoon eens niet verteld wat ik wel of niet zou moeten doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, als jij nou eens eet voordat je op fok! komt... misschien dat dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |