Als ik iets niet kan is het schoonmakenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een goede schoonmaakster is er altijd wel werk.
Ik wou de TT makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef AirwiN het volgende:
Ideaal die HW. Die maakt altijd nog de 301e post en opent vervolgens het volgende topic!
Daar kan ik ook prima mee leven!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel in te huren als personal sopper
Goed planquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpen
En jij?quote:
quote:
Dat geeft nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een singles date bureau?
Beetje tegenstrijdig
je bedoelt met de CC van je kerel helemaal los gaan? Dat doen alle vrouwen toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Als ik iets niet kan is het schoonmaken
Ik ben wel in te huren als personal shopper
Ik had dezelfde gekozen maar ik heb expres nog ff ge'f5't voordien...quote:
Lijkt me leuk een keer samen shoppenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik iets niet kan is het schoonmaken
Ik ben wel in te huren als personal shopper
Zouden jullie dan niet een kloon moeten maken? Eentje waar ik geen weet van heb?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of hij maakt een cloon en dan doen wij het woord wel via die cloon
OK, sorry danquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had dezelfde gekozen maar ik heb expres nog ff ge'f5't voordien...
Jij bent bezet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Parkpop...
En ik mag alleen maar kijken en praten als ik daar ben
Nergens voor nodig. Ik zie graag anderen mensen werken...quote:
Goede instellingquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik zie graag anderen mensen werken...
Ik heb altijd arme sloebers als vriendjes dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
je bedoelt met de CC van je kerel helemaal los gaan? Dat doen alle vrouwen toch?
Ik ben niet van de partijquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar uh jongens/meiden parkpop zondag.. Uurtje of 1 ergens verzamelen? Of druppelen we gewoon maar binnen?
Dan gaan we dat een keer doen. En dan geef ik je gelijk vrouwenadviesquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk een keer samen shoppen
Nee want je moet wel weten wat er speelt...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zouden jullie dan niet een kloon moeten maken? Eentje waar ik geen weet van heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |