Volgens mij hebben wij het daar wel eens over gehadquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor je trouwen, of heb je een open huwelijk?Als ik vragen mag.
Zoals ik zei, dan sta ik er ook minder van te kijken en is het logischquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet gepost hoor, maar idd het waren zo'n beetje allemaal wel echt "vriendinnetjes" En ja, dat hou je niet geheim als je samen op meets komt, of gespot wordt ergens he.
Vind ik ook wel, maar het staat wel een beetje van "ZO!" als je dat lijstje ziet natuurlijk, maar goed, boeiendquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In tien jaar valt dat idd reuze mee.
dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het daar wel eens over gehad
Kan, moet eens een bestandje maken en van iedereen alles opschrijven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij het daar wel eens over gehad
Wat een briljant idee. Dat niemand dat niet eerder heeft bedacht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
Kan, moet eens een bestandje maken en van iedereen alles opschrijven.
Ik vind het ronduit niet kunnen en ben dan ook in shock.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar het staat wel een beetje van "ZO!" als je dat lijstje ziet natuurlijk, maar goed, boeiend.
Ah, dus alle scharrels en sexdates staan niet op de lijst?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook niet gepost hoor, maar idd het waren zo'n beetje allemaal wel echt "vriendinnetjes" En ja, dat hou je niet geheim als je samen op meets komt, of gespot wordt ergens he.
bedankt voor de info, we nemen het mee in het volgend overlegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit niet kunnen en ben dan ook in shock.
Idd, het hadden er minimaal 5 per jaar moeten zijn, dus 50 totaal! laffe battie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, niet elke meid die ik de afgelopen 10 jaar gedated, gezoend etc heb staat op FOK! neequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, dus alle scharrels en sexdates staan niet op de lijst?
Het zou toch wat zijn als bij vrouwen iedere keer de borsten wat zouden groeien als ze liegen à la Pinokkio. Wat zouden we dan in een mooie wereld leven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Kluts het volgende:
Ofresca: gereserveerd, lief, aanwezig en dan weer nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
Of een kaartenbak
Ow, een nieuwe vraag: beschrijf een single naar keuze met 3 termen
Ik begin wel
Tally: seksueel ingesteld, lief, oldbie
Ik denk persoonlijk dat dit wel een bottleneck gaat zijn ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bedankt voor de info, we nemen het mee in het volgend overleg.
Ok, ik doe wel mee:quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
Of een kaartenbak
Ow, een nieuwe vraag: beschrijf een single naar keuze met 3 termen
Ik begin wel
Tally: seksueel ingesteld, lief, oldbie
Eh...neequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als bij vrouwen iedere keer de borsten wat zouden groeien als ze liegen à la Pinokkio. Wat zouden we dan in een mooie wereld leven.
Je denkt weer niet een stukje out of the box, je moet een stukje meer engagement in je werkethos integreren!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dit wel een bottleneck gaat zijn ja.
Wellicht kunnen we er een bilateraaltje aan wijden?
ik ben nog een toyboyquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
Den_Haag: toyboy, eten, sporten
ja, dat betekend dat je een heel lelijk fobo hebt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
Ik ben gewoon nog een Fok! maagd, is dat slecht voor m'n status?
ik ervaar dat als positief, maar wat de anderen ervan vinden geen ideequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:01 schreef Catbert het volgende:
Ik ben gewoon nog een Fok! maagd, is dat slecht voor m'n status?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |