Rip of Duimpjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
ok, vraag dan: wie vinden jullie het singlessletje (m/v)?
Nou, vertelquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik een relsnol vind.
dat laat ik ff door iemand anders beantwoordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Oh, en wie is MLI eigenlijk?
Ja ik ben nieuw...
Die is pleite van FOK!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ja ik ben nieuw...
Iemand die haar wachtwoord niet weetquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ja ik ben nieuw...
Heb je hier ook.. het wie neukt met wie lijstjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Op een ander forum waar ik eerst kwam had iemand de moeite genomen om al die gegevens te verzamelen en daar een groot netwerk van de maken. Stonden een paar honderd mensen op ofzo. Enorm werk. Grappig om te zien ook, want je kwam de meest onwaarschijnlijke koppels tegen
Duimpje is idd ook een goedequote:
Ik heb me beperkt tot 1 singlequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Duimpje is idd ook een goede
Maar denk dat Nouk 'erger' is dan rip..
mbt fok dan
Heh, cool. Post die eens? Of PM andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb je hier ook.. het wie neukt met wie lijstje
alleen is die lang niet compleet
Is wel een topic van.. HW kan die vast snel vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, cool. Post die eens? Of PM anders
Die gaat hier never nooit niet online komen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, cool. Post die eens? Of PM anders
Hoezo? Jij bent de Kevin Bacon van Fok!?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die gaat hier never nooit niet online komen...
Boe's lijstje is al zoo oud.. staan vast niet al je veroveringen opquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Boe's lijstje staat gewoon op fok hoor, die bedoelde ze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doe je er wel mee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
Het singleslijstje publiceer ik niet nee
neuh, geen idee wie het is trouwensquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent de Kevin Bacon van Fok!?
Gooi je pmbox eens leeg, sletje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
Het singleslijstje publiceer ik niet nee
Ik sta er in zijn geheel niet op! En terecht natuurlijk, want ik fokslet nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Boe's lijstje is al zoo oud.. staan vast niet al je veroveringen op
probeerde ik al, maar mijn laptop werkt niet meequote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Zo snel even uit mijn hoofd: bels, snuitebolletje en D_H. En HW is het foksletje
Het staat je vrij om mijn vraag te beantwoorden en je eigen visie te geven natuurlijkquote:
Tering, die's nog stukken uitgebreider...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Kluts het volgende:
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23
Wel dus.
Same herequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik sta er in zijn geheel niet op! En terecht natuurlijk, want ik fokslet niet
quote:Heatwave en ZOWIEE/missbliss
Heatwave en Sanne
Heatwave en Blinky
Heatwave en Brighteyes
Heatwave en On-air
Heatwave en Innepin
Heatwave en Memento_Mori
Daar zitten anderen hier ook zeker aan of erover heen hoor. Die houden het alleen meer geheim.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeven stuks.En dat zal zeker niet alles zijn.
Heb vroeger ook wel dingen (of nja, mensen) gedaan die ik aan niemand ga vertellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
Daar zitten anderen hier ook zeker aan of erover heen hoor. Die houden het alleen meer geheim.
en wat heb jij allemaal uitgespookt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:42 schreef Tally het volgende:
En in dat lijstje staat nog niet eens iedereen
Dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar zitten anderen hier ook zeker aan of erover heen hoor. Die houden het alleen meer geheim.
Gedver, wat een nasty sletjes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier in singles? Niet veel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en wat heb jij allemaal uitgespookt?
Nou nou, in 10 jaar tijd, echt ik mag hopen dat jullie dat oprecht niet veel vinden, dan heb ik medelijdenquote:
Neuh, ik vind het niet echt belangerijk. Ik hou me niet bezig met wat anderen uitspoken met elkaar, moeten ze lekker zelf weten. Ik moet wel zeggen dat de verhalen vermakelijk zijn over het algemeenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het staat je vrij om mijn vraag te beantwoorden en je eigen visie te geven natuurlijk
Ik sta er voornamelijk van te kijken dat je er daadwerkelijk in staat.. ik zou het toch wat geheimer houden haha. Of het moeten relaties ofzo zijn geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Nou nou, in 10 jaar tijd, echt ik mag hopen dat jullie dat oprecht niet veel vinden, dan heb ik medelijden.
Nee. Ik heb 1 single gezoend met tong. Meer een kijk ons eens zoenen.quote:
Ik heb het ook niet gepost hoor, maar idd het waren zo'n beetje allemaal wel echt "vriendinnetjes" En ja, dat hou je niet geheim als je samen op meets komt, of gespot wordt ergens hequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik sta er voornamelijk van te kijken dat je er daadwerkelijk in staat.. ik zou het toch wat geheimer houden haha. Of het moeten relaties ofzo zijn geweest.
Met de meeste van HW veroveringen was het ook meer dan een ONS of zo, volgens mij. Allemaal kortere of langere relaties.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik sta er voornamelijk van te kijken dat je er daadwerkelijk in staat.. ik zou het toch wat geheimer houden haha. Of het moeten relaties ofzo zijn geweest.
Voor je trouwen, of heb je een open huwelijk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Ik heb 1 single gezoend met tong. Meer een kijk ons eens zoenen.
En 1 single geknuffeld en gezoend op de mond (zonder tong).
Valt reuze mee
In tien jaar valt dat idd reuze mee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gepost hoor, maar idd het waren zo'n beetje allemaal wel echt "vriendinnetjes" En ja, dat hou je niet geheim als je samen op meets komt, of gespot wordt ergens he.
Maar Rip, plaats eens wat jij allemaal uitgespookt hebt. als je het zo graag van ons wil wetenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met de meeste van HW veroveringen was het ook meer dan een ONS of zo, volgens mij. Allemaal kortere of langere relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |