quote:
hehe ik ook niet maar dat scheelt wel een associatie met een smilyquote:
Komt vanzelf welquote:
Volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden om zondag even er tussenuit te glippenquote:
KF, onder andere die smiley danquote:
Jij hebt niet eens verteld dat je niet meer single bentquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik laat mijn gebruikersnaam nu al een maand of 6 hier zo nu en dan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hangt vanacht allemaal wireless ip cams op in het zuiderpark om de foto en film verzameling van singles aan te vullenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden om zondag even er tussenuit te glippen
Watquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens verteld dat je niet meer single bent![]()
En je hebt er nog steeds geen details over verteld![]()
dus dat is meer dan logisch
Ja, ik vreesde ook al iets van eenquote:
Natuurlijk, hoe had ik die kunnen missenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef rival het volgende:
ik wil ook een smiley!
Goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Geef toe, die smiley is gewoon gemáákt voor die jongen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe had ik die kunnen missen
Als het nou een voodoo smiley was, hadden we er nog wat aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef toe, die smiley is gewoon gemáákt voor die jongen.
Hij hoort zeker bij de top 5 van meest passende die voorbij zijn gekomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geef toe, die smiley is gewoon gemáákt voor die jongen.
het is toch geen fokster he !quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Watik heb het toch gezegd
En de details dat blijven mijn details in iedergeval sowieso in het openbaar![]()
En ik zeg verder ook niet dat ik het erg vind, eigenlijk alleen maar beter
Welke smiley past het beste bij een userquote:
Thnxquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef Belsezar het volgende:
Welke smiley past het beste bij een user
Zullen we over jou al helemaal maar niet beginnen hequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij hoort zeker bij de top 5 van meest passende die voorbij zijn gekomen
Dat mag, kan er niet mee zittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen we over jou al helemaal maar niet beginnen he
wij waren al bezig... dus waar je de we vandaan haalt in jouw zin...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen we over jou al helemaal maar niet beginnen he
Hou dan voortaan gewoon je muil dichtquote:
En jij bent natuurlijk dequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wij waren al bezig... dus waar je de we vandaan haalt in jouw zin...
Goed plan op je eerste date: vertellen over al je online vriendenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef JonKeL het volgende:
Dat zou ik niet weten eigenlijk
Staat niet echt hoog tussen mijn lijstje met brandende vragen![]()
Ik zeg wat ik wil en ga voor jou en niemand niet een blad voor mijn mond nemen. Vindt je dat niet fijn of wat dan ook dan ga je maar weg. Ik overtreed geen enkele regel van fok dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou dan voortaan gewoon je muil dicht
Ik vind snuitebolletje ook niet heel mannelijk klinkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
hadden je ouders maar een andere naam op moeten geven in het gemeentehuis dan KudFokker!
Gozer, doe ff niet zo alsof je op je spreekwoordelijke pik getrapt bent door een stel smileys.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou dan voortaan gewoon je muil dicht
Maargoed, je bent wel van dat achterbakse, of niet Bels.
Handige info achterafquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goed plan op je eerste date: vertellen over al je online vrienden
iddquote:
moet dat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mogelijkheden om zondag even er tussenuit te glippen
Flikker toch op zeg, jij maakt een opmerking en er moet meteen weer over gezeken worden, hou dan je bek gewoon dicht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gozer, doe ff niet zo alsof je op je spreekwoordelijke pik getrapt bent door een stel smileys.
Zoute popcorn is niet echt vet hoor, tenminste als je niet die uit de magnetron neemt, die wel namelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is op dieet, maar leest vrolijk mee
Mijn suername geeft precies mijn gedrag hier weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind snuitebolletje ook niet heel mannelijk klinken
Popcorn is lekker maar al die klote vliesjes overal tussen je tanden naderhand is waardeloos.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoute popcorn is niet echt vet hoor, tenminste als je niet die uit de magnetron neemt, die wel namelijk.
Maar een goeie bitchfight is nooit weg.
jij wilt niet?quote:
Vies is lekkerquote:
ik ben ook eigenlijk een meisje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind snuitebolletje ook niet heel mannelijk klinken
Jij bent dan ook niet echt naar verder, beetje apart alleenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef KudFokker het volgende:
Joh er wordt gereld en ik heb er een keer niks mee te maken
Ik ben ook lesbisch.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben ook eigenlijk een meisje!
Zoals ik al zei, je bent te snel op je pik getrapt en maakt van een storm in een glas water een sort of rel, om vervolgens te gaan lopen janken dat iedereen altijd jou moet hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg, jij maakt een opmerking en er moet meteen weer over gezeken worden, hou dan je bek gewoon dicht.
Je hebt geen domme spelfouten gemaakt onlangsquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef KudFokker het volgende:
Joh er wordt gereld en ik heb er een keer niks mee te maken
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je bent te snel op je pik getrapt en maakt van een storm in een glas water een sort of rel, om vervolgens te gaan lopen janken dat iedereen altijd jou moet hebben.
Of een bord voor 'n kopquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
KF kreeg meer rare smilies dan jij SedanMaar een van zijn betere punten is dat ie een olifantenhuidje heeft
Waar.. waar?quote:
ik weet niet of dat nu positief is, heb je wel eens een olifantenhuidje gezien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
KF kreeg meer rare smilies dan jij SedanMaar een van zijn betere punten is dat ie een olifantenhuidje heeft
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je bent te snel op je pik getrapt en maakt van een storm in een glas water een sort of rel, om vervolgens te gaan lopen janken dat iedereen altijd jou moet hebben.
Ik zie de duivel eerder schaatsen aantrekken en een rondje te schaatsen in de negende cirkel van de helquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Oh, tijd voor goedmaakseks tussen Kluts en S95?
Die hebben zoveel mensen hierquote:
De 1 is een meisje, de ander lesbischquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.
meer, meer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bel moet gewoon z'n muil houden. Niks meer niks minder.
Daar ging het me verdomme niet eens om, gaat mij erom dat een of andere kneus weer een kutopmerking moet maken, hou dan je bek gewoon dicht als je toch verder er niks van wil horen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Ik ga verdomme niet schaatsen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie de duivel eerder schaatsen aantrekken en een rondje te schaatsen in de negende cirkel van de hel
Dat wist jij nog niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De 1 is een meisje, de ander lesbisch
uhm.. volgens mij moet je dit toch echt even tegen die persoon zeggen die je in de spiegel zietquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ging het me verdomme niet eens om, gaat mij erom dat een of andere kneus weer een kutopmerking moet maken, hou dan je bek gewoon dicht als je toch verder er niks van wil horen.
Oh, ik had beter op moeten letten dus?quote:
Nja gisteren was ik er ook even klaar meequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Ik wilde net zeggen.. volgens mij is de Sedan echt een schizofreen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij moet je dit toch echt even tegen die persoon zeggen die je in de spiegel ziet
Ja blijkbaar, flikker toch op zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. volgens mij moet je dit toch echt even tegen die persoon zeggen die je in de spiegel ziet
Ach en bij KF is het gewoon grappig bedoeltquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:52 schreef Ripley het volgende:
Stoerquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef halfbearad het volgende:
Ik krijg morgen mn eerste les kitesurfen (als er wind is)!
Heb er zin an!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, ik had beter op moeten letten dus?
Hey, als jij nou eens eet voordat je op fok! komt... misschien dat dat helptquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
Hypocriet gedoe altijd hier,en maar zeuren als er hier weer eens ruzie is wie lokt wie nou uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |