ne emij tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik lig hier niet om de buurman op te geilen hoor
Ok ok, niet alle mannen dus. Hoeveel hebben dat etiketje dan Rip?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoho! Niet "de mannen". De mannen die half singles al hebben afgewerkt alleen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:17 schreef Sp00k13 het volgende:
als de mensne die komen mij dan pm'en zal ik ze wel ff antwoorden ben de rotste niet
wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoho! Niet "de mannen". De mannen die half singles al hebben afgewerkt alleen
Oi!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Zo snel even uit mijn hoofd: bels, snuitebolletje en D_H. En HW is het foksletje
heb niks hier in singles gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Zo snel even uit mijn hoofd: bels, snuitebolletje en D_H. En HW is het foksletje
Hahaha dan kunnen we altijd nog kijken of ik dan me topje uittrek of nietquote:
en de vrouwtjes waren ook alweer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Ah! Dan ben je foksletje 2, want je hebt wel al een flink lijstje schijntquote:
Wie, wat, hoevaak, waar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
MLI, JB en kluts. Al weet ik van sommige dames niet genoegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de vrouwtjes waren ook alweer?
Ik moest hem nog aanvullen maar je stuurt maar niks door om aan te vullen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah! Dan ben je foksletje 2, want je hebt wel al een flink lijstje schijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeehh deel ze met onsquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
MLI, JB en kluts. Al weet ik van sommige dames niet genoegEn ik heb nog wel wat runners up in mijn hoofd
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moest hem nog aanvullen maar je stuurt maar niks door om aan te vullen.
En Rip en Nouk zijn de sletjes hierWaarom ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ik ben ook zo'n ongelovelijke slettebak he.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
MLI, JB en kluts. Al weet ik van sommige dames niet genoegEn ik heb nog wel wat runners up in mijn hoofd
Schandalig. Komt het omdat je pm-box vaker vol zit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik een relsnol vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
ok, vraag dan: wie vinden jullie het singlessletje (m/v)?
Zet je lijstje dan hier neer. Veel handiger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moest hem nog aanvullen maar je stuurt maar niks door om aan te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |