O mevrouw, u heeft kanker, eet dit broodje gezond en u bent er volgende week weer bovenop. We zouden eventueel ook een Chemo of bestraling kunnen doen, maar dat maakt u niet beter, dat is slechts de symptomen bestrijden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:28 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Het gaat toch over GENEZEN. Nu dan moet je het probleem erkennen en dat is verwaarloosde cellen.
Het lichaam kan zichzelf goed regenereren zolang het maar de juiste bouwstenen krijgt; vitamines en mineralen (ja en natuurlijk helpen overigen complexen het lichaam gezond te houden, dat is niet meer dan logisch, bijv eiwitten, koolhydraten, ijzers etc)
Mocht u het broodje niet willen eten dan verdient u het om uzelf kanker aan te vreten.quote:Als je daar aan voorbijgaat houd het gewoon op, dan ben je gewoon oer en oer dom en verdien je het om jezelf ziek te vreten met producten zonder VOEDINGSwaarde.
Ik geloof dat je nog even moet terugzoeken hoe dat zat met de vitamine inname tot en met grofweg 1920 en al helemaal hoe het zit met de oorzaken van kankerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Doordat er dus niet meer de essentiele vitamines/minaralen in ons fruit/groente zit hebben we kanker.
Het veroorzaakt dat we vreemde celdeling hebben omdat de lever en ander organen niet meer hun werk naar behoren kunnen uitvoeren.
Ja nou, als we even voor de lol de codex entry voor ingeblikte appelmoes nemen, staan daar minder additieven genoemd dan wat er nu nog in Nederland van de VWA in mag, dus dat is dan toch een verbetering? Leuk al die aannames, maar check de feiten af en toe ook wel eens, ook de anti-codex sites kunnen er naast zitten...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:32 schreef gesprekje het volgende:
Een broodje gezond is in feite een broodje ongezond dus dat broodje zal geen ene reet helpen.
Ik zeg het nog maar één keer; vitamines - mineralen.
Die zijn VER teruggedrongen over de laatste 10 a 20 jaar en dezen worden straks VERBODEN in de codex alimentarius. En weet je wat dan gereguleerd zal worden?; Voorheen verboden pesticiden en hormoon behandelingen. Maar dat is natuurlijk geweldig voor de medicijnhandel dus who cares.. toch?
Blijf maar lachen, ignorance is bliss.
Hugo Boss heeft de uniformen van de SS ontworpen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Het lijkt mij soieso geen goed idee om met natuurlijk voedsel te spelen zoals monsanto dat doet. wat is daar nou de toegevoegde waarde van en kunnen wij evt. gevaren echt voorzien? Monsanto is trouwens een dochterbedrijf van de bedenker van "arbeit macht frei"
Dit zijn zoals gesprekje al zegt erg domme opmerkingen. En de huilsmilie is al helemaal ongepast. Ridiculiseer niet wat je niet begrijpt. Chemo of straling is geen preventie tegen kanker omdat het de al aanwezige kanker vernietigt. Je hebt geen maandelijkse chemokuur of kwartaalbestraling nodig om kanker tegen te gaan, goede voeding, afzien van roken etc. en een goede lichamelijke conditie is preventie tegen kanker. Natuurlijk zijn er meerdere factoren van toepassing zoals genetische factoren, maar een minder goede voeding zal de kans alleen maar vergroten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
O mevrouw, u heeft kanker, eet dit broodje gezond en u bent er volgende week weer bovenop. We zouden eventueel ook een Chemo of bestraling kunnen doen, maar dat maakt u niet beter, dat is slechts de symptomen bestrijden.
[..]
Mocht u het broodje niet willen eten dan verdient u het om uzelf kanker aan te vreten.
Ik doelde op het voedingspatroon, Einstein. De toegang tot vers fruit en verse groente was voor de gemiddelde persoon een heel stuk lager. De illusie dat men vroeger zo'n geweldig gezond voedingspatroon had is niet echt op de werkelijkheid gebaseerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:11 schreef gesprekje het volgende:
Ja toen zaten er nog vitamines in natuurlijke producten ja, die zijn er nu voor het grootste deel uitgegenetischgemanipuleerd. (en bespoten met driehonderd vierenfijftig verschillende soorten vergif (werkelijk quotum), omdat dat goedkoper is in een massaproductie zeggen ze..maar niet heus, organisch telen is 3x zo veel namelijk, omdat het op de natuurlijke manier veel beter groeit, het heeft meer met patenten te maken eigenlijk)
p.s. verschillende soorten van kanker hebben inderdaad verschillende 'oorzaken'.
Het is in iedergeval geen toevalsziekte maar een lichamelijke reactie op.
De oermens at ook kleine witte bosworteltjes en wilde bessen van struiken waar slechts twintig kleine besjes per struik groeidenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef kawotski het volgende:
kerrie- of pepersausje erbij en klaar is kees, heb ik Dole niet voor nodig.
Monsanto is in mijn ogen gewoon een immoreel corporatief bedrijf waarop wij niet blind kunnen vertrouwen dat zij onze beste belangen in het oog hebben. Alles draait om omzet. Daarbij zijn zij toch bezig met het patenteren van natuur? Dit laatste kan niet en is imo erg gevaarlijk. Dat de EU eraan meewerkt hun producten exclusief te maken en opte dirngen vind ik verachtelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hugo Boss heeft de uniformen van de SS ontworpen!
Maar, een aantal zaken valt te noemen wat de voordelen mogelijk zijn: Minder snel bederf, daardoor minder afval, wat beter is voor het milieu. Minder gebruik van bestrijdingsmiddelen (idem), zaad dat beter ontkiemd, ook al is de bodem niet geploegd (beter tegen bodemerosie), dat grotere opbrengsten heeft (beter om meer mensen te voeden).
De gevaren zijn natuurlijk een belangrijk punt, maar die gevaren zijn er natuurlijk óók bij verdeling. Dat is ook niet natuurlijk. Heb je wel eens een wilde wortel gezien? Dat worteltje, dat is nog niet eens zo dik als een balpen, het is meer als de vulling van een balpen. Het is de veredeling die het tot de monstrueuze grootte van een winterpeen heeft gekweekt.
Wat is natuurlijk?
Montsanto moet inderdaad meer concurrentie krijgen net als Microsoftquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Monsanto is in mijn ogen gewoon een immoreel corporatief bedrijf waarop wij niet blind kunnen vertrouwen dat zij onze beste belangen in het oog hebben. Alles draait om omzet. Daarbij zijn zij toch bezig met het patenteren van natuur? Dit laatste kan niet en is imo erg gevaarlijk. Dat de EU eraan meewerkt hun producten exclusief te maken en opte dirngen vind ik verachtelijk.
Dit inderdaad, sommige ontwikkelingen of aanpassen kunnen erg helpen in de ontwikkeling van derde wereld landen. In dit opzicht ben ik dan ook wel zeker voor genetische manipulatie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:36 schreef henkway het volgende:
[..]
Montsanto moet inderdaad meer concurrentie krijgen net als Microsoft
maar rassen die water van grotere diepten kunnen halen zijn essentieel met name in India en China
En wij weten niet wat de effecten zijn van dit preventief werkende gezonde vodesel als Monsanto er genetisch mee gaat zitten klooien. Het zijn ex-wetenschappers die werkten voor de Nazis, die vertrouw ik niet. Ik vertrouw de EU al niet. Dat die twee samenwerken is een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit zijn zoals gesprekje al zegt erg domme opmerkingen. En de huilsmilie is al helemaal ongepast. Ridiculiseer niet wat je niet begrijpt. Chemo of straling is geen preventie tegen kanker omdat het de al aanwezige kanker vernietigt. Je hebt geen maandelijkse chemokuur of kwartaalbestraling nodig om kanker tegen te gaan, goede voeding, afzien van roken etc. en een goede lichamelijke conditie is preventie tegen kanker. Natuurlijk zijn er meerdere factoren van toepassing zoals genetische factoren, maar een minder goede voeding zal de kans alleen maar vergroten.
beetje kletspraatje hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wij weten niet wat de effecten zijn van dit preventief werkende gezonde vodesel als Monsanto er genetisch mee gaat zitten klooien. Het zijn ex-wetenschappers die werkten voor de Nazis, die vertrouw ik niet. Ik vertrouw de EU al niet. Dat die twee samenwerken is een nachtmerrie.
Er moet wel een goede concurrent zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En hoe zit het eigenlijk met Monsanto in de EU dan, is er niet een Neelie Kroes maatregel om monopolistische posities tegen te houden, en dus ook die van Monsanto? Beetje schaduwpolitiek als dit door de vingers word gezien denk ik
Ah op die manier, ik ben niet zo op de hoogte met gen bedrijven. Thxquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef henkway het volgende:
[..]
Er moet wel een goede concurrent zijn
daarom lijkt dit ook zo op Microsoft
Maar hoe zou het b.v. als de maïsplant langere wortels schiet, of makkelijker wortels schiet, de maïskolf direct beïnvloeden? Wat is daarvoor je aanname? Voedsel, b.v. vruchten, zaden of wortels van gewassen worden getest op toxische stoffen, en b.v. voedzaamheid. Dat kan toch nog steeds?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:41 schreef Schenkstroop het volgende:
En wij weten niet wat de effecten zijn van dit preventief werkende gezonde vodesel als Monsanto er genetisch mee gaat zitten klooien. Het zijn ex-wetenschappers die werkten voor de Nazis, die vertrouw ik niet. Ik vertrouw de EU al niet. Dat die twee samenwerken is een nachtmerrie.
Frustrerend hè, hoe ignorant sommige reageren hier...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Er wordt naar me dunkt wel meer gedaan met natuurlijke voeding dan alleen de kleur verbeteren. Denk je dat Monsanto onethische aspecten van hun voedsel openbaar zullen bespreken? Codex Alimentarius wil giftige stoffen toestaan in natuurlijke/ en bewerkt voedsel. Wat zegt dat over het vermeende testen van voeding op gevaar? Ik geloof er niks van. Zij zullen natuurlijk alleen met mooie praatjes komen en zeggen dat hun veranderingen 'voor uw eigen bestwil" is. Net zoals de EU de privacy grootschalig schendt om terrorisme tegente gaan "voor uw eigen bestwil"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |