Ik ben helemaal van mn apropos, maar wat is je bron?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:38 schreef Lambiekje het volgende:
Nee maar het is toch typisch dat Duitsland absoluut niet die tomaten wil omdat het niet voldoet aan de predikaat Tomaat.
water besmet met chemicalen, fluoride en medicatie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt, ik heb me al een paar keer afgevraagd wat die foto daar deed, maar onlangs werd me inderdaad verteld dat die persoon vieze tomaten kreeg die ze van te voren volspoten met water, zodat hij er ook nog meer voor moest betalen.
Bron?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
water besmet met chemicalen, fluoride en medicatie.
Je bent in de war met kippenvlees.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt, ik heb me al een paar keer afgevraagd wat die foto daar deed, maar onlangs werd me inderdaad verteld dat die persoon vieze tomaten kreeg die ze van te voren volspoten met water, zodat hij er ook nog meer voor moest betalen.
ik ben in Portugal geweest 2 maanden terug en tomaten zijn een triljardvoud beter van smaak. Lekker stevig, wel met beschadinkjes. Wat duit op biologisch met minder chemische rotzooi zoals wel het geval is bij NL tomutten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:45 schreef henkway het volgende:
[..]
Nederlandse tomaten zijn momenteel de beste van de wereld met veel smaak en zonder gif
met bijzonder veel spuitmiddelen, maar dat proef je niet dus dat geeft nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben in Portugal geweest 2 maanden terug en tomaten zijn een triljardvoud beter van smaak. Lekker stevig, wel met beschadinkjes. Wat duit op biologisch met minder chemische rotzooi zoals wel het geval is bij NL tomutten.
Moet ik een bron geven op een aanvulling op een van jullie zielige grapjes dat ik in de supermarkt hang dat ik met watervolgespoten tomaten ben opgescheept.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bron?
Juist. je hoorde het van ons,
quote:Gemiddeld waren er van 3,2 bestrijdingsmiddelen resten aangetroffen op Spaanse tomaten. Bij Nederlandse tomaten was dat 0,5. Daarmee hadden Spaanse tomaten de hoogste vervuilingscore in Europa.
ik was in Portugal.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:26 schreef henkway het volgende:
http://www.netwerk.tv/artikelen/spaanse-tomaten
[..]
Nou bij Portugese gooien ze er ook alles op hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik was in Portugal.Ik geloof je wel hoor dat de tomaten in Spanje slecht zijn. Spanje is namelijk ook redelijk gehoorzaam naar fascistoïde trekjes van EU.
Ja maar dat is logisch aangezien het Europees parlement nog een left-over is van de Nazi's en de agrarische sector word overheerst door de kluxkluxklan en de controlerende instanties en wetenschappers overblijfselen zijn uit de Sovjet-era.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik was in Portugal.Ik geloof je wel hoor dat de tomaten in Spanje slecht zijn. Spanje is namelijk ook redelijk gehoorzaam naar fascistoïde trekjes van EU.
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben in Portugal geweest 2 maanden terug en tomaten zijn een triljardvoud beter van smaak. Lekker stevig, wel met beschadinkjes. Wat duit op biologisch met minder chemische rotzooi zoals wel het geval is bij NL tomutten.
sterker nog, groente is relatief nog gezond, dit betekent dat men het laatste bastion gezondheid wil elimineren, dit ten gunste van de portomonaie van Monsanto en de managers in de gezondheidszorg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dit kan niet veel goeds betekenen. Groente bevatten al zo weinige vitamines en dit betekent nog minder voedingswaarde.
En Fortis ?quote:Monsanto is veruit het slechtste bedrijf op aarde. ...
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Moet ik een bron geven op een aanvulling op een van jullie zielige grapjes dat ik in de supermarkt hang dat ik met watervolgespoten tomaten ben opgescheept.
Ik weet ook wel dat groente bestempeld wordt als gezond, daar twijfel ik ook niet aan, ondanks dat het nog maar een fractie is van wat het ooit was. Dit is dan ook het triest dat het laatste beetje ook nog aanbanden moet middels de Codex.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:15 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
sterker nog, groente is relatief nog gezond, dit betekent dat men het laatste bastion gezondheid wil elimineren, dit ten gunste van de portomonaie van Monsanto en de managers in de gezondheidszorg.
[..]
Fortis is alleen financieel geklier. Dat valt in andere categorie. Monsanto's motto is om wereldwijd al het gewas te verpesten en eigenlijk de gehele agricultuur in handen te hebben... Zij hebben eigenlijk andere motieven dan alleen puur geld.quote:En Fortis ?
http://www.ad.nl/binnenland/article1657653.ecequote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je kan toch normaal ook voor de meest ongelofelijke onzin webpaginas vinden die de meest geschifte dingen beweren
Wat is daar zo "hahaha" aan?quote:
corrupte RIVMquote:Op zondag 28 juni 2009 00:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/binnenland/article1657653.ece
Maar ja het is wel onderzocht door het corrupte RIVM.
Ja. zoekt dat maar eens even uit.quote:
Waarom zou een vaccin in godsnaam in bad gaan?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:08 schreef Lambiekje het volgende:
En dan de uispraken van Conijn over de HPV vaccin bij NOVA. Baadt het niet dan schaadt het niet.?
Ik heb nog nooit z'n kwalijke opmerking gehoord.
Precies, iedereen weet dat Vaccins zich niet wassen, dat is ook de reden waarom ze zo schadelijk zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Waarom zou een vaccin in godsnaam in bad gaan?
Zucht.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
Waarom zou een vaccin in godsnaam in bad gaan?
Alleen de consument wil een perfect product.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is daar zo "hahaha" aan?
Joni Mitchel zong het ook al. "Hey Farmer farmer do away that DDT. Give me spots on apples, leave me the birds and the bees. Please?"
quote:Export tuinbouwproducten flink toegenomen
De uitvoer van tuinbouwproducten groeit fors. In vijf jaar tijd is de exportwaarde van groenten en fruit met 40 procent toegenomen. Met een aandeel van ruim 18 procent vormen groenten en fruit de belangrijkste categorie binnen de landbouwproducten.
Juist daarom meer gezonde fruit en groenten met extra vitaminen en meer bewegingquote:Op zondag 28 juni 2009 14:39 schreef Lambiekje het volgende:
Vraatzucht nekt Nederland
Met al die FOUTE Monsanto fruit en groentes, aspartaam Light-producten, margarines, melk, MSG smaakversterkers. En daarnaast geraffineerde suikers in producten dat je denkt waarom daar suiker...
Geen wonder dat we zo ranzig dik zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |