heb je der geknipt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb um op de stapel weggooi zooi liggen, zitten nog maar een paar sprieten haar op, beetje milimeterhoofd
of gemillimeterde my little pony's?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef djayzz het volgende:
Wat niet? breezer sletjes scoren op de kermis?
Nee want dan zouden we geen echte singles zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef djayzz het volgende:
Wat niet? breezer sletjes scoren op de kermis?
Hier staat om de 2maanden kermis tussen door nog een circusquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Flena het volgende:
[..]
kermis![]()
is hier pas in augstus ofzo gloof ik
die zou ik maar houdenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel veel my little pony's
Ratten zijn ook leuk en minder bewerkelijk dan fretten en ze stinken ook minder
quote:
Lego is inderdaad veel leuker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde helemaal geen pop of my llittle pony, wilde lego, maar dat kreeg ik niet, dus wraak genomen
Geinig dat je dat zegt, moest er vandaag eentje meten en die was al aardig geschapen voor een brugklasser. Voldeed ook precies aan het cliché.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk dat ik zo even de kermis op ga kijken of ik een breezer sletje kan scoren
Dan kwam je vast net binnen toen ie ze gewassen had,quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben pas bij iemand geweest die freten heeft en die stinken niet
Barbaar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde helemaal geen pop of my llittle pony, wilde lego, maar dat kreeg ik niet, dus wraak genomen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kwam je vast net binnen toen ie ze gewassen had,fretten ruik je nl behoorlijk
Ik Brutus!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
Barbaar!![]()
Had vroeger stuk of 4 my little pony's. 1tje was paars en had van die roze lange krullen. Rook ook erg lekker (naar aardbei ofzo). Hoop dat ik ze nog ergens heb.
Ze zijn lief jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als jij het zegt zou kunnen dat ze ze gewassen heeft? ze zijn wel lief
Tomboyquote:
Papegaaiquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien een vogel ofzo lijkt me ook wel leuk
Papegaai pffff een hamster danquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weer wordt je nagepraat.
Is ook weer niet alles.
Wacht maar dat hij de bel of telefoon gaat nadoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weer wordt je nagepraat.
Is ook weer niet alles.
Slangquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Papegaai pffff een hamster dan
Dwerghamstertjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Papegaai pffff een hamster dan
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wacht maar dat hij de bel of telefoon gaat nadoen
brrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
Dwerghamstertjes.En cavia's.
Konijntjes
Iets zegt mij dat je uit ervaring spreekt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgt
quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten zijn natuurlijk wel altijd het tofst he.![]()
![]()
heb er eentje te logeren gehad, 2 maanden, was meer dan genoeg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Iets zegt mij dat je uit ervaring spreekt.
Het leven, dit weer, jullie singlesquote:
De mijne leven gewoon hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb die beestjes in containers zien liggen bij proefdier gebeuren brrrr voor mijn geen ratjes
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Katten zijn natuurlijk wel altijd het tofst he.![]()
![]()
fretten stinken wel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben pas bij iemand geweest die freten heeft en die stinken niet
quote:
Spuit elf , JB had het al gemeldquote:
Daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik juich in dat geval ff mee.![]()
Al zou ik liever hier niet meer komen als single.
Jah dus? er mag maar 1 mening worden gegeven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Spuit elf , JB had het al gemeld
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dus? er mag maar 1 mening worden gegeven?
Ow en wat haat ik dat "spuit 11" slaat nergens op
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dus? er mag maar 1 mening worden gegeven?
Ow en wat haat ik dat "spuit 11" slaat nergens op
*gal spuit!*quote:
Hahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgt
Mee eensquote:
Dat klinkt nietquote:
quote:
Het zo een leuk koppel zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
[..]eindelijk weer wat actie, dus jullie zijn het nieuwe stel
![]()
Ik hou van mijn realiteitsvermogenquote:
want?quote:
Dat ligt aan mijn weekend. Ik kan ook heel goed van doordeweeks naar doordeweeks levenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weekend
Ik leef min of meer van het ene naar het andere weekend, meer mensen last van?
Ow dat is zo'nquote:
Op het ogenblik meer van dag tot dagquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weekend
Waar zijn weekends anders voor?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weekend
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
\
Ja euh, zeg me niet dat je deze niet had kunnen voorzien.
Maar het is wel waarquote:
quote:
quote:
waarom vind je dat?quote:
Het is geen kwestie van waar of onwaar, het is jouw persoonlijke mening...quote:
Om mijquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar, mijn beste Cue, gaat het dan wel om?
quote:
Volgens mij passen Djayzz en Venco wel goed bijelkaarquote:
Jeloers?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van waar of onwaar, het is jouw persoonlijke mening...
Voor de derde keer WAAROM denk je dat?Wat zijn je motieven? je redenen om dat te denken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij passen Djayzz en Venco wel goed bijelkaar
Hoiquote:
Gewoon mijn mening verder nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor de derde keer WAAROM denk je dat?
Dat is vast wel te onderbouwen. Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij passen Djayzz en Venco wel goed bijelkaar
En wat is er mis met mijn mening?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van waar of onwaar, het is jouw persoonlijke mening...
Die opmerking irriteerd nogalquote:
En de onderbouwing?quote:
Anders ik wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vast wel te onderbouwen. Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.
Ik ook niet, maar kansen moet je pakken tochquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk, dan zijn er sowieso al 3 mensen benieuwd.
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vast wel te onderbouwen. Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.
Punt en soms grijp je ernaast.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kansen moet je pakken toch
Zo, die komt ff hard aan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik begrijp waarom.quote:
Euh jaquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo, die komt ff hard aan....Zo hard was ie toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das algemeen bekend toch.........quote:
Is het raar dat ik ook eigenlijk niet anders had verwacht?quote:
Ik kreeg valse hoop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das algemeen bekend toch.........
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das algemeen bekend toch.........
quote:
En dat is dus nu net het probleem Tijnquote:
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus nu net het probleem Tijn![]()
Hahahaquote:
Weet ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus nu net het probleem Tijn![]()
Ik denk hoop op een onderbouwing van tijnquote:
HET probleem!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?
VAn de hele wereld??quote:
Had voor mij part iets verzonnen dat je vind dat Djayzz en ik bij elkaar passen. Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:
quote:
quote:
Hij werd gewoon bang van jou en djayzz en thrust dat jullie zo nieuwsgierig waren.. klapte die jongen helemaal dicht!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had voor mij part iets verzonnen dat je vind dat Djayzz en ik bij elkaar passen. Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.
Ja!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij werd gewoon bang van jou en djayzz en thrust dat jullie zo nieuwsgierig waren.. klapte die jongen helemaal dicht!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij werd gewoon bang van jou en djayzz en thrust dat jullie zo nieuwsgierig waren.. klapte die jongen helemaal dicht!
Wat denk je zelf?quote:
Voor een deel is het mijn probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?
Nou word ie lekker ben de onschuld zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben jij de ander? .. ja dan welquote:
spuit 11 , het probleem wat we met hem hebbenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
spuit 11 , het probleem wat we met hem hebben![]()
Doe ik ook regelmatig hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Voor een deel is het mijn probleem.![]()
Ik zeg iets "doms" en eigenlijk weet zelf ik wel dat het dom als ik erover nadenk maar toch doe ik het.
Jullie zouden het ook kunnen negeren die onzin die ik uitkraam. Dan is er ook geen probleem.
Sorry maar dat kan ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had voor mij part iets verzonnen dat je vind dat Djayzz en ik bij elkaar passen. Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.
quote:
Wat heeft hier die spuit mee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ben ik schat.. dat ben ikquote:
Worstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef STING het volgende:
Gisteren was het soppen, vandaag is het spuiten.
Wat staat er morgen op het menu?
Ow, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerdquote:
Ik denk dat ik eerder een relatie heb dan er wereldvrede isquote:
Ja als mensen om zoiets vragen dan heb ik daar geen antwoord op. En zo veel waarde moet je ook niet aan die opmerking hechten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij een probleem met mij dan? Waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan ik niet de enigequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe ik ook regelmatig hoor
Maar als je iets 'doms' lult, dan kan je toch ook een ' domme' redenatie bedenken.
En daarbij, als je iets vindt, dan vind jij dat. En er zal vast wel een redenatie in je hoofd zitten waarom je dat vindt. Die mag je er gewoon uitgooien hoor, niemand die erdoor neerslaat
Zoals ik al eerder zei.. de schuld ligt niet bij mijquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.. de schuld ligt niet bij mij
Slikkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef STING het volgende:
Gisteren was het soppen, vandaag is het spuiten.
Wat staat er morgen op het menu?
Niet als ik er een tref op de kermisquote:
< Altijd...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nee die schoof je wel heel makkelijk af
Jij hoeft ook niet te slikken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet als ik er een tref op de kermis
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
doel op het breezer sletje TIjn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
nee die schoof je wel heel makkelijk af
Jullie zijn dan ook to easyquote:
Wat liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Die bewaar ik dan wel voor jou.![]()
Ik ga zelf morgen voor pizza
Welkom op FOK!quote:
Daar zal ik niet al te zeker over zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een relatie heb dan er wereldvrede is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk,druk,druk. De hele dag voortgangsgesprekken houden met m'n medewerkers, vermoeiendquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar zijn we weereindelijks lekker thuis
![]()
Hoe was jullie dagje?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zal ik niet al te zeker over zijn.
en weer hard....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Hoe was jullie dagje?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zal ik niet al te zeker over zijn.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedden?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
maakt dat het minder erg of minder hard?quote:
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoorquote:
Het is beter dat zij het zegt dan iemand met verstandquote:
Dat lijkt me dan weer geen goed idee. Die weddenschap zou weleens heel lang kunnen duren.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Hoe was jullie dagje?
Ik vraag mij dat niet afquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af ik gewoon niet te goed ben voor deze wereld
Euhm, minder erg voor jou?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
maakt dat het minder erg of minder hard?
Zit je weer te glurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoor
Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is beter dat zij het zegt dan iemand met verstand
Cue!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoor
Ieeh gadver.. neequote:
Tsja als jij niet wilt kan het lang gaan duren inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer geen goed idee. Die weddenschap zou weleens heel lang kunnen duren.![]()
Sorry, ik hou op.
Wat nou!! hij begint!quote:
Moet dat dan? Is toch niet nodig?quote:
* STING voelt aan Cue haar voorhoofdquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat niet af![]()
jij bent dat niet, ik wel
It's getting hot in here.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kinders beetje last van de warmte
omdat je cue worst geeft?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af ik gewoon niet te goed ben voor deze wereld
quote:
Bewijs maar dat jij verstand hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, want wat je niet kunt onderbouwen is meestal lulkoek.
Jij hebt mij nog nooit worst gegevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je cue worst geeft?
Dan ben ik ook te goed
Ik weet niet, ik moet spontaan weer aan de naam JamesBrownie denken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je cue worst geeft?
Dan ben ik ook te goed
Ice.. ice... babyquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
* STING voelt aan Cue haar voorhoofd
Hmm, dat gaat niet helemaal goed.
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs maar dat jij verstand hebt?
pff, houden jullie op kinders!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.
Heb er genoeg in de vriezer liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Right, nog wat ijsklontjes om je ego te strelen zeker
Dat kan ik niet. Dus jij wintquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.
Ik geef genoeg andere mensen worst andersquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit worst gegeven
ja, dat ben ik, wat bedoel je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet spontaan weer aan de naam JamesBrownie denken.
Dit is iets tusen haar en tijn.. laat hun lekkerquote:
VERRASSING!!quote:
Sorry maar ik geloof er niks van.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
te lang maar ga het zo goed maken op de kermis
Maar het gaat erom dat ik worst krijg.. die anderen interesseren mij nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik geef genoeg andere mensen worst anders
Je heet tegenwoordig James?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geef genoeg andere mensen worst anders
[..]
ja, dat ben ik, wat bedoel je?
quote:
quote:
Bedankt voor de toelichtingquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je heet tegenwoordig James?Nu begrijp ik die worst.
Je weet dat ik gelijk hebquote:
Jaloers? Djayzz?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit is iets tusen haar en tijn.. laat hun lekker
Jij wilt toch dat ik bewijs dat jij geen verstand hebt? Hoe kan ik dat ooit doen?quote:
Jawel dat is jouw probleem niet het mijnequote:
Tsja aangezien ik niet zoveel aan die sletjes heb... ga ik wel altijd voor de kermisquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ga niet voor de kermis
BZ sletjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Hoe is het mijn probleem? Kun je dat onderbouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
Jawel dat is jouw probleem niet het mijne
Ik? Of cue?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je heet tegenwoordig James?Nu begrijp ik die worst.
Allemaal?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was eerder James dan Janie
Dus ik had eerder worst maar die heb ik allemaal weggegeven dus
Tis te proberen waard.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Chocotofs áls suikerspinnen![]()
Wat dacht je van....Haagse Hopjes als spin.
Nooit wat van gezienquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja aangezien ik niet zoveel aan die sletjes heb... ga ik wel altijd voor de kermis![]()
Lekker in de spin enzo
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gedaan voor ik jou zag!
O natuurlijk, james, janie, janies wat heb je nog gehad?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed hequote:
quote:Sjakie en de chocospin fabriek!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
anders kom je deze kant op scheelt weer met zoeken
Je blijft wel bezig he.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe is het mijn probleem? Kun je dat onderbouwen?
Metquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef djayzz het volgende:
Aankruisen van wat toepassing is:
[ ] Sjakie Returns :
[ ] Sjakie Reloaded :
[ ] Sjakie Rises:
[..]
Sjakie 3: Son of Sjakiequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef djayzz het volgende:
Aankruisen van wat toepassing is:
[ ] Sjakie Returns :
[ ] Sjakie Reloaded :
[ ] Sjakie Rises:
[..]
Ik had niet door dat hij gemaakt werd...quote:
quote:
Ik lig er niet van wakker hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig he.je weet echt van geen ophouden.
![]()
Als ik ik jou niet geloof is dat niet mijn probleem maar jouw probleem.
Nee. Drukke kinderen moeten naar buiten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed he![]()
En zijn in goede stemming
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke dronken bosmongool is dit nu weer?
Ze vroeg om een onderbouwing.. niet om herhaling van datgene wat je al gezegd hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig he.je weet echt van geen ophouden.
![]()
Als ik ik jou niet geloof is dat niet mijn probleem maar jouw probleem.
Ik ben geen kindquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee. Drukke kinderen moeten naar buiten.
nee je had het over dat je niet meer hoefde te zoeken meneertjequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het over de draaimolen
Bierdoppen?quote:
heel slecht ..quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat krijg je van het soppen
Gawd, wat ben ik slecht
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee je had het over dat je niet meer hoefde te zoeken meneertje![]()
Waar is de " ik wil bijna wat zeggen maar ik doe het toch maar niet-emoticon" als je hm nodig hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben geen kind
Ik ben een schone dame
Ik gok cuequote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is de " ik wil bijna wat zeggen maar ik doe het toch maar niet-emoticon" als je hm nodig hebt.
doppen, ketsen. batsen, neukenquote:
Een drukke schone dame? Dat is nieuw.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben geen kind
Ik ben een schone dame
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga beenspieren trainenecht zo kut vind ik dat heh
Nja, have fun hier
Dat heet jaloeziequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Mijn hart! Verpulverd, vernietigd, gekreukt, gebroken.
quote:
Wat wil je zeggen schat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is de " ik wil bijna wat zeggen maar ik doe het toch maar niet-emoticon" als je hm nodig hebt.
Ach wel nee, johnny is een hoaxquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Kan je dat onderbouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Icm met mij of in het algemeen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een drukke schone dame? Dat is nieuw.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze vroeg om een onderbouwing.. niet om herhaling van datgene wat je al gezegd hebt
Net of ik er wat aan kan doenquote:
Jij....jij...jij....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom hier met die aardbeien!![]()
ik eerstquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat kan men hier wel gebruiken geloof ik.Wat enerigie kwijt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat kan men hier wel gebruiken geloof ik.Wat enerigie kwijt.
Die CG riep? Voor wat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde een link leggen naar schone en je eerder bezoekjes aan die man die jou steeds riep.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij....jij...jij....
aardbeien spin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom hier met die aardbeien!Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wie?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde een link leggen naar schone en je eerder bezoekjes aan die man die jou steeds riep.
[..]
Jij....jij...jij....
Slagroom erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom hier met die aardbeien!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij....jij...jij....
na ana naaa naaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom hier met die aardbeien!
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Johnny bestaat dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Johnny een hoax is, ben jij ook een hoax.
ow, in dat geval neem ik het terug ..quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als Johnny een hoax is, ben jij ook een hoax.
Uiteraard!quote:
zal ik het komen brengenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef vencodark het volgende:
Aardbeien met suiker, slagroom, chocosaus.I want it all.
1? doe mij allemaal maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey je moet niet bij mij zijn, vraag een van die meiden maar.
Oww HIJ!! jaah uhm tjaquote:
Nou word ik nieuwsgierig?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww HIJ!! jaah uhm tja
Word ik wel schoon van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |