Ze vroeg om een onderbouwing.. niet om herhaling van datgene wat je al gezegd hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig he.je weet echt van geen ophouden.
![]()
Als ik ik jou niet geloof is dat niet mijn probleem maar jouw probleem.
Ik ben geen kindquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee. Drukke kinderen moeten naar buiten.
nee je had het over dat je niet meer hoefde te zoeken meneertjequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het over de draaimolen
Bierdoppen?quote:
heel slecht ..quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef STING het volgende:
[..]
Dat krijg je van het soppen
Gawd, wat ben ik slecht
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee je had het over dat je niet meer hoefde te zoeken meneertje![]()
Waar is de " ik wil bijna wat zeggen maar ik doe het toch maar niet-emoticon" als je hm nodig hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben geen kind
Ik ben een schone dame
Ik gok cuequote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is de " ik wil bijna wat zeggen maar ik doe het toch maar niet-emoticon" als je hm nodig hebt.
doppen, ketsen. batsen, neukenquote:
Een drukke schone dame? Dat is nieuw.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben geen kind
Ik ben een schone dame
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga beenspieren trainenecht zo kut vind ik dat heh
Nja, have fun hier
Dat heet jaloeziequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Mijn hart! Verpulverd, vernietigd, gekreukt, gebroken.
quote:
Wat wil je zeggen schat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is de " ik wil bijna wat zeggen maar ik doe het toch maar niet-emoticon" als je hm nodig hebt.
Ach wel nee, johnny is een hoaxquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Kan je dat onderbouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |