Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vast wel te onderbouwen. Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.
Punt en soms grijp je ernaast.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kansen moet je pakken toch
Zo, die komt ff hard aan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik begrijp waarom.quote:
Euh jaquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo, die komt ff hard aan....Zo hard was ie toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das algemeen bekend toch.........quote:
Is het raar dat ik ook eigenlijk niet anders had verwacht?quote:
Ik kreeg valse hoop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das algemeen bekend toch.........
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das algemeen bekend toch.........
quote:
En dat is dus nu net het probleem Tijnquote:
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus nu net het probleem Tijn![]()
Hahahaquote:
Weet ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus nu net het probleem Tijn![]()
Ik denk hoop op een onderbouwing van tijnquote:
HET probleem!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?
VAn de hele wereld??quote:
Had voor mij part iets verzonnen dat je vind dat Djayzz en ik bij elkaar passen. Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:
quote:
quote:
Hij werd gewoon bang van jou en djayzz en thrust dat jullie zo nieuwsgierig waren.. klapte die jongen helemaal dicht!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had voor mij part iets verzonnen dat je vind dat Djayzz en ik bij elkaar passen. Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.
Ja!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij werd gewoon bang van jou en djayzz en thrust dat jullie zo nieuwsgierig waren.. klapte die jongen helemaal dicht!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij werd gewoon bang van jou en djayzz en thrust dat jullie zo nieuwsgierig waren.. klapte die jongen helemaal dicht!
Wat denk je zelf?quote:
Voor een deel is het mijn probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?
Nou word ie lekker ben de onschuld zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben jij de ander? .. ja dan welquote:
spuit 11 , het probleem wat we met hem hebbenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
spuit 11 , het probleem wat we met hem hebben![]()
Doe ik ook regelmatig hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Voor een deel is het mijn probleem.![]()
Ik zeg iets "doms" en eigenlijk weet zelf ik wel dat het dom als ik erover nadenk maar toch doe ik het.
Jullie zouden het ook kunnen negeren die onzin die ik uitkraam. Dan is er ook geen probleem.
Sorry maar dat kan ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had voor mij part iets verzonnen dat je vind dat Djayzz en ik bij elkaar passen. Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.
quote:
Wat heeft hier die spuit mee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ben ik schat.. dat ben ikquote:
Worstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef STING het volgende:
Gisteren was het soppen, vandaag is het spuiten.
Wat staat er morgen op het menu?
Ow, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerdquote:
Ik denk dat ik eerder een relatie heb dan er wereldvrede isquote:
Ja als mensen om zoiets vragen dan heb ik daar geen antwoord op. En zo veel waarde moet je ook niet aan die opmerking hechten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij een probleem met mij dan? Waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan ik niet de enigequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe ik ook regelmatig hoor
Maar als je iets 'doms' lult, dan kan je toch ook een ' domme' redenatie bedenken.
En daarbij, als je iets vindt, dan vind jij dat. En er zal vast wel een redenatie in je hoofd zitten waarom je dat vindt. Die mag je er gewoon uitgooien hoor, niemand die erdoor neerslaat
Zoals ik al eerder zei.. de schuld ligt niet bij mijquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |