Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vast wel te onderbouwen. Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.
Punt en soms grijp je ernaast.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kansen moet je pakken toch
Zo, die komt ff hard aan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik begrijp waarom.quote:
Euh jaquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo, die komt ff hard aan....Zo hard was ie toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das algemeen bekend toch.........quote:
Is het raar dat ik ook eigenlijk niet anders had verwacht?quote:
Ik kreeg valse hoop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das algemeen bekend toch.........
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Das algemeen bekend toch.........
quote:
En dat is dus nu net het probleem Tijnquote:
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus nu net het probleem Tijn![]()
Hahahaquote:
Weet ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
En dat is dus nu net het probleem Tijn![]()
Ik denk hoop op een onderbouwing van tijnquote:
HET probleem!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het probleem van tijn, ons probleem? welk probleem?
VAn de hele wereld??quote:
Had voor mij part iets verzonnen dat je vind dat Djayzz en ik bij elkaar passen. Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |