quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.. de schuld ligt niet bij mij
Slikkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef STING het volgende:
Gisteren was het soppen, vandaag is het spuiten.
Wat staat er morgen op het menu?
Niet als ik er een tref op de kermisquote:
< Altijd...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nee die schoof je wel heel makkelijk af
Jij hoeft ook niet te slikken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet als ik er een tref op de kermis
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
doel op het breezer sletje TIjn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
nee die schoof je wel heel makkelijk af
Jullie zijn dan ook to easyquote:
Wat liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Die bewaar ik dan wel voor jou.![]()
Ik ga zelf morgen voor pizza
Welkom op FOK!quote:
Daar zal ik niet al te zeker over zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een relatie heb dan er wereldvrede is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk,druk,druk. De hele dag voortgangsgesprekken houden met m'n medewerkers, vermoeiendquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar zijn we weereindelijks lekker thuis
![]()
Hoe was jullie dagje?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zal ik niet al te zeker over zijn.
en weer hard....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Hoe was jullie dagje?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zal ik niet al te zeker over zijn.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedden?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
maakt dat het minder erg of minder hard?quote:
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoorquote:
Het is beter dat zij het zegt dan iemand met verstandquote:
Dat lijkt me dan weer geen goed idee. Die weddenschap zou weleens heel lang kunnen duren.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Hoe was jullie dagje?
Ik vraag mij dat niet afquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af ik gewoon niet te goed ben voor deze wereld
Euhm, minder erg voor jou?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
maakt dat het minder erg of minder hard?
Zit je weer te glurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoor
Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is beter dat zij het zegt dan iemand met verstand
Cue!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij hoeven de stand van jouw lul niet te weten hoor
Ieeh gadver.. neequote:
Tsja als jij niet wilt kan het lang gaan duren inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer geen goed idee. Die weddenschap zou weleens heel lang kunnen duren.![]()
Sorry, ik hou op.
Wat nou!! hij begint!quote:
Moet dat dan? Is toch niet nodig?quote:
* STING voelt aan Cue haar voorhoofdquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat niet af![]()
jij bent dat niet, ik wel
It's getting hot in here.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kinders beetje last van de warmte
omdat je cue worst geeft?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af ik gewoon niet te goed ben voor deze wereld
quote:
Bewijs maar dat jij verstand hebt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, want wat je niet kunt onderbouwen is meestal lulkoek.
Jij hebt mij nog nooit worst gegevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je cue worst geeft?
Dan ben ik ook te goed
Ik weet niet, ik moet spontaan weer aan de naam JamesBrownie denken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je cue worst geeft?
Dan ben ik ook te goed
Ice.. ice... babyquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:42 schreef STING het volgende:
[..]
* STING voelt aan Cue haar voorhoofd
Hmm, dat gaat niet helemaal goed.
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bewijs maar dat jij verstand hebt?
pff, houden jullie op kinders!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.
Heb er genoeg in de vriezer liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Right, nog wat ijsklontjes om je ego te strelen zeker
Dat kan ik niet. Dus jij wintquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij begon ermee dat ik het niet heb. Bewijs dát maar eens.
Ik geef genoeg andere mensen worst andersquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit worst gegeven
ja, dat ben ik, wat bedoel je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik moet spontaan weer aan de naam JamesBrownie denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |