quote:Jawel dames en heren, we gaan het weer proberen!
Het is de bedoeling een meet te plannen voor de mensen die wel eens andere mensen een goede morgen wensen in de GM-topics
Eerste vraag is dan natuurlijk:
Poll: Waar moet de meet gehouden worden?Amsterdam Arnhem Utrecht Zwolle
Tussenstand:
Tweede vraag. Met het oog op komende vakantie(s), welke maand komt het de mensen het beste uit?
Poll: Wanneer?Juni Juli Augustus September
Tussenstand:
Het is wel de bedoeling om een dag in het weekend te plannen, dan hebben de meeste mensen vrij
Natuurlijk altijd een hekel punt, daarom ook in dit geval maar democratie:
Poll: Crew allowed?Ja Nee
Tussenstand:
Poll: Waar naar toe?Apenheul Dierenpark Emmen Efteling Six Flags
Tussenstand:
Scheelt in de kosten hequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:36 schreef rulerofdeath het volgende:
waar iedereen wil survivallen bij Huppelmuts
Mij niet echt, maar vind het gewoon gezelligquote:
ben je er ook?quote:
Waar eigenlijk?quote:
GoedeMorgen-meetquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar eigenlijk?wat is dit voor topic
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar eigenlijk?wat is dit voor topic
![]()
* rulerofdeath wil fiets wel zien poffertjes bakkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Als je wel komt moge het duidelijk zijn dat jij helpt met poffertjes bakken
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Als je wel komt moge het duidelijk zijn dat jij helpt met poffertjes bakken
Vanwege je "wat is dit voor topic"-opmerking natuurlijk!quote:
Laat z'n banden leeglopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanwege je "wat is dit voor topic"-opmerking natuurlijk!![]()
Dat moet gestraft worden natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vanwege je "wat is dit voor topic"-opmerking natuurlijk!![]()
Dat moet gestraft worden natuurlijk![]()
dan moet je ook niet op de poffertjespan gaan zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
"ga jij maar poffertjes bakken, fiets. AAAAH it burns
Da's niet lief en compleet nutteloos voor ons!quote:
Nee, lekke banden fietst niet lekker inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niet lief en compleet nutteloos voor ons!![]()
Dus Fiets, aan het werk in Apeldoorn!
Uiteraardquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ook, ik ook?
De grote GM-meet #2
Oh zal ik me dan maar aan de maximale snelheden houdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Mij ook niet denk ik. Ook niet in reistijd I guess.
van je auto?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Oh zal ik me dan maar aan de maximale snelheden houden
Mijn racemonstertje kan nog best snel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn racemonstertje kan nog best snel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat noem je snel?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dan pas?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik gooi er dan ook om 12:00 uur gewoon een slotje op.![]()
Dat kan jij helemaal nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vanuit Limburg zeker en zal de Apenheul leuk vinden als jij de boel op slot gooitquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Oh zal ik me dan maar aan de maximale snelheden houden
Kan vast wel, geen idee of dat om is of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan vast wel, geen idee of dat om is of niet.Je komt gewoon over Zwolle zie ik nu op de anwb site!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom je me oppikken?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Is goed hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je komt gewoon over Zwolle zie ik nu op de anwb site!Kom je me oppikken?
quote:
Nee, volgens mij gewoon september. Maar ben de weg zelf ook een beetje kwijt nuquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:40 schreef Ezechielk het volgende:
Het wordt dus volgende week zaterdag?
Nee die wil ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je en tomtom? Dan weet je zeker dat je m'n huisje gemakkelijk vindt
Gewoon september hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gewoon september. Maar ben de weg zelf ook een beetje kwijt nu
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon september hoor![]()
Maar het vervoer is in ieder geval al een beetje geregeld
Thee ook goed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja, ik pm je m'n adres nog wel en geef je wel wat aanvullende tips(tenzij je goed bent met kaartlezen
) De koffie staat dan in elk geval klaar, mocht je willen
Dat heb ik zelf ook liever, dus geen enkel prbleemquote:
Engelse Melange met 2 klontjes suiker en een scheut honingquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook liever, dus geen enkel prbleemkeuze genoeg ook uit smaakjes enzo
Zelfs dat is nog niet helemaal zeker geloof ikquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engelse Melange met 2 klontjes suiker en een scheut honing
Als we aapjes gaan kijken dan lijkt me dat wel handigquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef Megumi het volgende:
Het wordt dus Apeldoorn?
Kan je mij dan oppikken van ;t station op je weg naar Marijke? Gezellig met z;n 3en theeleuten!quote:
Is goed hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je mij dan oppikken van ;t station op je weg naar Marijke? Gezellig met z;n 3en theeleuten!Dan neem ik koekjes mee. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Tegen die tijd spreken we wel goed af
Het wordt steeds gezelligerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed hoor![]()
Tegen die tijd spreken we wel goed af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het wordt steeds gezelliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alleen maar hopen dat ik 26 sep dan m'n bed uit kom en als ik een auto tot beschikking heb er ook nog in mag rijden(25 sep bruiloft)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
Ook gestemdEind september komt mij het beste uit
Ik moet sowieso met het OV komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar hopen dat ik 26 sep dan m'n bed uit kom en als ik een auto tot beschikking heb er ook nog in mag rijden(25 sep bruiloft)
Auto zit al vol dus kan je helaas niet meenemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet sowieso met het OV komenOf iemand uit de buurt van Amsterdam moet mij een lift aanbieden
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto zit al vol dus kan je helaas niet meenemen
Hopen dat IARL wil gaa, kan ik met hem mee rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Auto zit al vol dus kan je helaas niet meenemen
He Chantal, is jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geslaagd??
En met het OV naar Apeldoorn is toch niet zo heel erg vanui A'dam?
Come on now, you knew you were lost
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het is alleen zo ongezellig om alleen te reizenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Chantal, is jegeslaagd??
En met het OV naar Apeldoorn is toch niet zo heel erg vanui A'dam?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het is alleen zo ongezellig om alleen te reizen
IARL en -SL-, bij deze gaan jullie ook mee!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben ik helemaal met je eens!
Ik zou zeggen, haal iemand uit de omgeving A'dam over om ook te komen
Vertel mij wat, ik ben al 2 uur onderweg voor ik in Zwolle ben, en dan heb ik pas gezelschap.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen, het is alleen zo ongezellig om alleen te reizen
ik 2,5 uurquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben al 2 uur onderweg voor ik in Zwolle ben, en dan heb ik pas gezelschap.
Lexx moet mee.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben al 2 uur onderweg voor ik in Zwolle ben, en dan heb ik pas gezelschap.
Lexx moet mee.
Friesland, vlak bij sneekquote:
naar Apeldoorn is voor mij ook 2 1/2 uurquote:
Wat weet je dat goedquote:
is helemaal nergens voor nodigquote:
Hey Draakje!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:32 schreef draculettetje het volgende:
ha hier zijn jullie!
Was je van plan om ook naar de meet te gaan dan?quote:
als er leuke users komen...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was je van plan om ook naar de meet te gaan dan?
Ohw dus jij blijft thuisquote:
gefeliciteerdquote:
nee, dat jij het zo geweldig leuk vindtquote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef plank_ het volgende:
[..]
Met het feit dat hij het net heeft overleefd?
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat jij het zo geweldig leuk vindt
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef plank_ het volgende:
[..]
Met het feit dat hij het net heeft overleefd?
Edit: Lezen muts lezen!quote:
en Huppie met het redden van z'n levenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Edit: Lezen muts lezen!
Nee ik was te druk met de bocht te snel en te laat nemen
(had wel mn camera bij me btw)
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:10 schreef plank_ het volgende:
[..]
en Huppie met het redden van z'n leven
Gaat je helemaal niks aanquote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef plank_ het volgende:
Maaruh, vertel eens Huppel, wat moest jij met Het_hupt?
Die mag volgende keer ook meequote:
Aangezien er genoeg zijn die in het GM topic al over bier beginnen kan ik me niet voorstellen dat we niet in de kroeg eindigenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem is het puur de apenheul of gaan we nog even in het cafe oid zitten?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien er genoeg zijn die in het GM topic al over bier beginnen kan ik me niet voorstellen dat we niet in de kroeg eindigen
ik denk, ik tjek 't evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien er genoeg zijn die in het GM topic al over bier beginnen kan ik me niet voorstellen dat we niet in de kroeg eindigen
Die kans lijkt me inderdaad reel aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet ook rekening houden met de reis terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kans lijkt me inderdaad reel aanwezig
Maar ik moet ook rekening houden met de reis terugdan maken we er een slaapmeet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Daaromquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik kan wel rijden, maar als ik naar het cafe ga, heb ik daar altijd heel weinig zin in. en met OV is natuurlijk weer dat ik naar huis moet als het net gezellig begint te worden.
ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom
En cafe ben ik altijd wel voor in
als je en je wederhelft er behoefte aan heeft dan heb ik er geen probelemen mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
Is het by the way toegestaan om wederhelften mee te nemen?
Ik wou je dan voor mezelf hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
dan kunnen we elkaar een keer echt goedemorgen wensenDan is ;t wel een echte GM-Meet natuurlijk, maar ik weet niet zeker of iemand mij ;s ochtends wel wil zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik kan m'n spiegelbeeld s'ochtens wel aan dus ik denk dat de rest niet zoon probleem is...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is ;t wel een echte GM-Meet natuurlijk, maar ik weet niet zeker of iemand mij ;s ochtends wel wil zien.
(semi-)jeugdig alcoholist FTWquote:
als je daardoor aanwezig kan zijn ha haquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
Is dat zo?quote:
Weet je ;t zeker? Ik heb iets tegen broeken als ik net wakker ben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan m'n spiegelbeeld s'ochtens wel aan dus ik denk dat de rest niet zoon probleem is...
quote:
ik kan s'ochtens ook heel iritant zijn hoor is helemaal geen probleem voor mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je ;t zeker? Ik heb iets tegen broeken als ik net wakker ben.
Nah ;t is niet irritant ofzo, ik ga ;s ochtends gewoon broekloos door het leven, daarnaast heb ik na drank meestal geen zin om m;n make-up eraf te halen, zodat dat over m;n hele hoofd zit, en daar komt ook nog bij dat ik ;s ochtends een hairdo heb die zelfs Medusa zelve niet kan evenaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik kan s'ochtens ook heel iritant zijn hoor is helemaal geen probleem voor mij
dus als ik ff goed wakker ben dan kan je me oprapen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah ;t is niet irritant ofzo, ik ga ;s ochtends gewoon broekloos door het leven, daarnaast heb ik na drank meestal geen zin om m;n make-up eraf te halen, zodat dat over m;n hele hoofd zit, en daar komt ook nog bij dat ik ;s ochtends een hairdo heb die zelfs Medusa zelve niet kan evenaren.
Ja, en dan heeft Ratel er een mooi beeld bijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus als ik ff goed wakker ben dan kan je me oprapen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft Ratel er een mooi beeld bij
Zie de link naar Medusa. Je kent het verhaal toch?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een stiekeme crush op je heb?![]()
Laat je wederhelft thuis, dan 'verdwalen' we wel evenquote:
Aha die fiets(ik weet niet of ratel daar zo blij mee moet zijn)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie de link naar Medusa. Je kent het verhaal toch?
Vooral broekloos.quote:
nee, want Lexx is een kerelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral broekloos.En Lexx loopt ook zovaak mogelijk zonder broek rond, is hij dan ook steeds geil?
niet meer vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want Lexx is een kerel![]()
DW broekloos
Ach, heeft ze altijd iemand om goedemorgen tegen te zeggen. ^^quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha die fiets(ik weet niet of ratel daar zo blij mee moet zijn)
alleen ben ik dan niet meer zo spraakzaam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, heeft ze altijd iemand om goedemorgen tegen te zeggen. ^^
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat je wederhelft thuis, dan 'verdwalen' we wel even
eigenlijk meer vanquote:
En jij zal er niets van meemakenquote:
quote:
hoezo niet?quote:
Ik hoorde net dingen over verdwalen enzoquote:
maar het leek niet of jij zo hard op dat aanbod in gingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoorde net dingen over verdwalen enzo
Moet je DW vragenquote:
quote:[..]
dus jou kunnen we ook al van de grond op rapen?
Omdat ik dan ruzie krijg thuisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het leek niet of jij zo hard op dat aanbod in ging
Het is wel duidelijk dat jij mij nog nooit zonder broek gezien hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want Lexx is een kerel![]()
DW broekloos
Wie van ons heeft dat wel ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij mij nog nooit zonder broek gezien hebt.
En Lexx
He! Als er al een zweep aan te pas komt ben ik degene die hem hanteert!quote:
eempjes DW tegen het hek anjagen, dat is toch niet zoveel gevraagd?quote:
Aan welke kant van het hek zit ze dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eempjes DW tegen het hek anjagen, dat is toch niet zoveel gevraagd?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He! Als er al een zweep aan te pas komt ben ik degene die hem hanteert!
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He! Als er al een zweep aan te pas komt ben ik degene die hem hanteert!
ow, dat moest eigenlijk gaas zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan welke kant van het hek zit ze dan?
Zelfde vraagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dat moest eigenlijk gaas zijn
aan dezelfde kant. hoe moet je er anders iemand tegenaan gooien?quote:
Iedereen die in mijn Fobo heeft gekekenquote:
Ik vind jou niet lief meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan welke kant van het hek zit ze dan?
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen die in mijn Fobo heeft gekeken
Bermbom, door de drukgolfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aan dezelfde kant. hoe moet je er anders iemand tegenaan gooien?
quote:
quote:
Goeiesmorgens deze dinsdagmorgen de 30ste juni 2009quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef cerror het volgende:
Wat is dit nou weer?
En dan bedoel ik: Wat de neuk zijn gm topics?
echt wat voor jouquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef cerror het volgende:
Wat is dit nou weer?
En dan bedoel ik: Wat de neuk zijn gm topics?
Kijk, jij snapt hemquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zodat ze zeker ook gelijk de kleren uit heeft?
ik ben wel dom en niet gekquote:
Wtfquote:
of was dat nou andersom...quote:
Serieus.quote:
quote:
jij strakkies een goedenacht he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus.Een meet voor mensen die in een goedemorgen meldt topic zitten?
Why not? Ik bedoel, er komt ook een KLB meet als ik het moet geloven, dus waarom zou een kleine ONZ delegatie het niet doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus.Een meet voor mensen die in een goedemorgen meldt topic zitten?
wat een qoutequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef murp het volgende:
[..]
jij strakkies een goedenacht he?
die mensen zitten weer hier
[url= De]http://forum.fok.nl/topic/1303143]De grote GoedeNacht-Meet - Poging 2[/url]
Niks op tegen hoor. Ik moest alleen gniffelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Why not? Ik bedoel, er komt ook een KLB meet als ik het moet geloven, dus waarom zou een kleine ONZ delegatie het niet doen?
Dat moet ik gequote hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef murp het volgende:
[..]
jij strakkies een goedenacht he?
die mensen zitten weer hier
[url= De]http://forum.fok.nl/topic/1303143]De grote GoedeNacht-Meet - Poging 2[/url]
Moet dat met zoveel geweld?quote:
Je goed rechtquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Niks op tegen hoor. Ik moest alleen gniffelen.
dat hij daar zoveel geweld voor nodig isquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet dat met zoveel geweld?Ik verwacht dat je de kleren van m;n lijf scheurt, niet met bommen gooit zodat ik helemaal geen kleren meer heb
Als ik ze er vanaf scheur zijn ze alsnog kapot. En spektakel is altijd goed. Weer even Apeldoorn op de kaart zetten als eerste Nederlandse plaats waar een bermbom af is gegaan in 2009quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet dat met zoveel geweld?Ik verwacht dat je de kleren van m;n lijf scheurt, niet met bommen gooit zodat ik helemaal geen kleren meer heb
Man, je kan je rechterhand amper bedienenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat hij daar zoveel geweld voor nodig is
ik kan dat met minder hoor![]()
hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Man, je kan je rechterhand amper bedienen
Ik welquote:
Dat zie je toch gelijk:quote:
En je bent langharigquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat hij daar zoveel geweld voor nodig is
ik kan dat met minder hoor![]()
Liever kapot dan weggeschroeid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik ze er vanaf scheur zijn ze alsnog kapot. En spektakel is altijd goed. Weer even Apeldoorn op de kaart zetten als eerste Nederlandse plaats waar een bermbom af is gegaan in 2009
ook dat nogquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zie je toch gelijk:
[ afbeelding ]
quote:
Dan kan ik aan je haar trekkenquote:
quote:
Je weet niet op wat voor manierquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarvoor heb ik ze niet laten groeien
quote:
quote:
Daar lijkt het op hè?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:35 schreef draculettetje het volgende:
hebben jullie het gezellig gehad hihi?!
Volgens mij welquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi zo dan wordt de meet nog gezelliger
is de datum nu al zeker?
vertel wat is het precies gewordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij wel
En als ik DW moet geloven de doelen ook
Ik mis de kroeg nog in het rijtje, voor de rest klopt 'iequote:Op woensdag 1 juli 2009 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vertel wat is het precies geworden
apenheul, en 26 september, ergens blijven slapen, DW zonder broek bekijken?
Ik denk dat ik zonder broek er wel voor zorg dat er veel mensen komen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vertel wat is het precies geworden
apenheul, en 26 september, ergens blijven slapen, DW zonder broek bekijken?
Pic's or id didn't happen gevalletjequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zonder broek er wel voor zorg dat er veel mensen komen.
wie zorgt er dan voor het foto toestel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pic's or id didn't happen gevalletje
Wie heeft er geen camera op zijn/haar telefoon?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
wie zorgt er dan voor het foto toestel?
Ik wil wel hi res foto'squote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie heeft er geen camera op zijn/haar telefoon?
Tja, dan moet je toch SL hebben, met z;n geile camera die ik ook hebquote:
kan ook vragen of ik de camera van m'n pa mee mag nemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tja, dan moet je toch SL hebben, met z;n geile camera die ik ook hebEn die ik niet mee ga nemen.
Nuhuh.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan ook vragen of ik de camera van m'n pa mee mag nemen
Dan neem ik em wel meequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga m'n digicam in ieder geval niet meenemen. Ik ken mezelf, ik raak hem kwijt
Normaal ik ook niet, maar kroeg enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan neem ik em wel meeIk raak em namelijk niet kwijt
daar was ik al een beetje bang voorquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mis de kroeg nog in het rijtje, voor de rest klopt 'ie![]()
In ieder geval de eerste twee tenminste
Hoezo dat? kan je die dag niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar was ik al een beetje bang voor![]()
dan moeten jullie het helaas zonder poffertjes en evt slaapplaats doen
quote:
Nee dusquote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef draculettetje het volgende:
ik had de stemming van de data helemaal niet gezien
ik kan alleen de 26ste en die staat nu boven aan
??quote:
Lees de vraag van Huppel, en hetgeen draakje al eerder gezegd heeftquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lees de vraag van Huppel, en hetgeen draakje al eerder gezegd heeft
dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar waarom dan niet
Er staat toch dat ze alleen de 26ste kan![]()
oeps de hele belangrijke niet toen vergeten....quote:
Kan die zn verjaardag niet een dag eerder of later vieren danquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oeps de hele belangrijke niet toen vergeten....
mn neefje is dan jarig dus ik zit dan in tilburg
Jij had gewoon verkeerd gelezen en daardoor toevallig gelijkquote:
kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan die zn verjaardag niet een dag eerder of later vieren dan![]()
[..]
Jij had gewoon verkeerd gelezen en daardoor toevallig gelijk
ja vind ik ook!quote:
En aan de andere kant, zal toch niet de hele dag duren? Kom je gewoon laterquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja vind ik ook!
hou het wel in de gaten natuurlijk en mocht het nog veranderen of daar veranderen de plannen laat ik het weten!
Of eerst apenheul en daarna feestjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En aan de andere kant, zal toch niet de hele dag duren? Kom je gewoon later
tis in tilburg, dan blijven we vaak daar slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En aan de andere kant, zal toch niet de hele dag duren? Kom je gewoon later
dat zou op zich wel kunnen, ligt eraan hoe laat we naar de apenheul gaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of eerst apenheul en daarna feestje
Weet je ;t al?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
Dus de 26ste is al zeker? Ik krijg morgen mijn nieuwe rooster (hoop ik!) en dan weet ik of ik dat weekend dienst heb of niet. Druk weekendje voor mij dan, de zondag een verjaardag in het Brabantse land van mijn beste vriendinnetje. Dus blijven slapen doe ik dan weer niet.
Nee, want die oetl*llen op mijn werk kunnen geen rooster maken als ik er weer eens niet ben dus nu ligt alles overhoop maar aangezien ik de rechten heb van de baas om zelf dan maar een rooster te maken voor het team ga ik dat weekend lekker vrijmaken voor mijzelf. Ha, ik zal ze hebben!quote:
Revenge!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, want die oetl*llen op mijn werk kunnen geen rooster maken als ik er weer eens niet ben dus nu ligt alles overhoop maar aangezien ik de rechten heb van de baas om zelf dan maar een rooster te maken voor het team ga ik dat weekend lekker vrijmaken voor mijzelf. Ha, ik zal ze hebben!
Apeldoorn!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:34 schreef FL_Freak het volgende:
Als het in amsterdam is, kom ik nietUtrecht vind ik gewoon prima
Ik ben er ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eind September in Apeldoorn en ik zal er zijn.
Nou zegquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:36 schreef murp het volgende:
opflikkeren met die smilies en onnodig het topic proberen vol te krijgen
* DevilsWhore agreesquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou zegHoef je niet zo gemeen te doen.
Ja zekersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben er ook
Kom je me nog steeds gezellig oppikken Chantal?
Mij ook? Als ik nog kom?quote:
quote:
Als je eerst naar Zwolle komt dan wel jaquote:
Zie reactie op DWquote:
quote:
is er een andere datum dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Staat het al vast dat het het laatste weekend van september is?
En kan Draakje nou toch komen?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden
hoezo, als je nog komt?quote:
Geen flauw idee, daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is er een andere datum dan?
of al tijdstip bekend?
heb je even een pm gestuurdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, daarom vroeg ik het ook
Hoe is het met jou? En hoe is het met Ronja? Ik heb het idee dat ik je steeds misloop
Dat doe ik dan ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je eerst naar Zwolle komt dan wel ja
[..]
Zie reactie op DW
En ik dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Welke thee dronk je ook alweer? Die staat dan klaar voor je
Financien.quote:
joah, zei je alquote:
quote:
Theequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat wil jij drinken? Ik heb vanalles in huis, dus roep maar en het staat dan klaar!
zaterdag 26 september, apenheulquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:52 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths meldt zich...
Ik wist helemaal niets van een GM-meet...![]()
Naar ik begrijp is er nog niet helemaal duidelijk hoe, wat, waar, wanneer?![]()
Aapies kijken met z'n allen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zaterdag 26 september, apenheul
Maar hoe laat? Gewoon verzamelen bij de ingang?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zaterdag 26 september, apenheul
geen idee hoe laatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Maar hoe laat? Gewoon verzamelen bij de ingang?
Enig idee hoe je er heen wilt gaan? Auto / OV?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Nog ff bekijken of het allemaal wel kan, maar het lijkt me wel leuk...![]()
Nou ja, vooralsnog is de enige optie voor mij het OV...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Enig idee hoe je er heen wilt gaan? Auto / OV?
Gaaf. Met z'n tweeën treinen dan maar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou ja, vooralsnog is de enige optie voor mij het OV...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf. Met z'n tweeën treinen dan maar?
Goed punt, hoe laat? ;pquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Maar hoe laat? Gewoon verzamelen bij de ingang?
Ik hoor net dat de zon daar ook schijnt. En je vriend mag je ook meenemen hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Laniboekje het volgende:
En de plannen zijn weer gewijzigd, ga misschien die week en dan ook net dat weekend er nog een weekje tussenuit met mijn vriend naar een zonnige bestemming. Dus nog steeds onder voorbehoud dat ik er bij ben.
Inderaad, hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de zon daar ook schijnt. En je vriend mag je ook meenemen hoor
Oke, dan leg ik het hem voor!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de zon daar ook schijnt. En je vriend mag je ook meenemen hoor
Ik zal helaas verstek moeten laten gaan... het komt mij financieel gewoon echt niet uit...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaaf. Met z'n tweeën treinen dan maar?
Jammer, volgende keer beterquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zal helaas verstek moeten laten gaan... het komt mij financieel gewoon echt niet uit...![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zal helaas verstek moeten laten gaan... het komt mij financieel gewoon echt niet uit...![]()
Ah joh!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |