(semi-)jeugdig alcoholist FTWquote:
als je daardoor aanwezig kan zijn ha haquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
Is het by the way toegestaan om wederhelften mee te nemen?
Is dat zo?quote:
Weet je ;t zeker? Ik heb iets tegen broeken als ik net wakker ben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan m'n spiegelbeeld s'ochtens wel aan dus ik denk dat de rest niet zoon probleem is...
quote:
ik kan s'ochtens ook heel iritant zijn hoor is helemaal geen probleem voor mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je ;t zeker? Ik heb iets tegen broeken als ik net wakker ben.
Nah ;t is niet irritant ofzo, ik ga ;s ochtends gewoon broekloos door het leven, daarnaast heb ik na drank meestal geen zin om m;n make-up eraf te halen, zodat dat over m;n hele hoofd zit, en daar komt ook nog bij dat ik ;s ochtends een hairdo heb die zelfs Medusa zelve niet kan evenaren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik kan s'ochtens ook heel iritant zijn hoor is helemaal geen probleem voor mij
dus als ik ff goed wakker ben dan kan je me oprapen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah ;t is niet irritant ofzo, ik ga ;s ochtends gewoon broekloos door het leven, daarnaast heb ik na drank meestal geen zin om m;n make-up eraf te halen, zodat dat over m;n hele hoofd zit, en daar komt ook nog bij dat ik ;s ochtends een hairdo heb die zelfs Medusa zelve niet kan evenaren.
Ja, en dan heeft Ratel er een mooi beeld bijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus als ik ff goed wakker ben dan kan je me oprapen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft Ratel er een mooi beeld bij
Zie de link naar Medusa. Je kent het verhaal toch?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een stiekeme crush op je heb?![]()
Laat je wederhelft thuis, dan 'verdwalen' we wel evenquote:
Aha die fiets(ik weet niet of ratel daar zo blij mee moet zijn)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie de link naar Medusa. Je kent het verhaal toch?
Vooral broekloos.quote:
nee, want Lexx is een kerelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral broekloos.En Lexx loopt ook zovaak mogelijk zonder broek rond, is hij dan ook steeds geil?
niet meer vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want Lexx is een kerel![]()
DW broekloos
Ach, heeft ze altijd iemand om goedemorgen tegen te zeggen. ^^quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha die fiets(ik weet niet of ratel daar zo blij mee moet zijn)
alleen ben ik dan niet meer zo spraakzaam.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, heeft ze altijd iemand om goedemorgen tegen te zeggen. ^^
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat je wederhelft thuis, dan 'verdwalen' we wel even
eigenlijk meer vanquote:
En jij zal er niets van meemakenquote:
quote:
hoezo niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |