quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zie je toch gelijk:
[ afbeelding ]
quote:
Dan kan ik aan je haar trekkenquote:
quote:
Je weet niet op wat voor manierquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarvoor heb ik ze niet laten groeien
quote:
quote:
Daar lijkt het op hè?quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:35 schreef draculettetje het volgende:
hebben jullie het gezellig gehad hihi?!
Volgens mij welquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi zo dan wordt de meet nog gezelliger
is de datum nu al zeker?
vertel wat is het precies gewordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Volgens mij wel
En als ik DW moet geloven de doelen ook
Ik mis de kroeg nog in het rijtje, voor de rest klopt 'iequote:Op woensdag 1 juli 2009 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vertel wat is het precies geworden
apenheul, en 26 september, ergens blijven slapen, DW zonder broek bekijken?
Ik denk dat ik zonder broek er wel voor zorg dat er veel mensen komen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vertel wat is het precies geworden
apenheul, en 26 september, ergens blijven slapen, DW zonder broek bekijken?
Pic's or id didn't happen gevalletjequote:Op woensdag 1 juli 2009 10:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zonder broek er wel voor zorg dat er veel mensen komen.
wie zorgt er dan voor het foto toestel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pic's or id didn't happen gevalletje
Wie heeft er geen camera op zijn/haar telefoon?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
wie zorgt er dan voor het foto toestel?
Ik wil wel hi res foto'squote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie heeft er geen camera op zijn/haar telefoon?
Tja, dan moet je toch SL hebben, met z;n geile camera die ik ook hebquote:
kan ook vragen of ik de camera van m'n pa mee mag nemenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tja, dan moet je toch SL hebben, met z;n geile camera die ik ook hebEn die ik niet mee ga nemen.
Nuhuh.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
kan ook vragen of ik de camera van m'n pa mee mag nemen
Dan neem ik em wel meequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga m'n digicam in ieder geval niet meenemen. Ik ken mezelf, ik raak hem kwijt
Normaal ik ook niet, maar kroeg enzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan neem ik em wel meeIk raak em namelijk niet kwijt
daar was ik al een beetje bang voorquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mis de kroeg nog in het rijtje, voor de rest klopt 'ie![]()
In ieder geval de eerste twee tenminste
Hoezo dat? kan je die dag niet?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar was ik al een beetje bang voor![]()
dan moeten jullie het helaas zonder poffertjes en evt slaapplaats doen
quote:
Nee dusquote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef draculettetje het volgende:
ik had de stemming van de data helemaal niet gezien
ik kan alleen de 26ste en die staat nu boven aan
??quote:
Lees de vraag van Huppel, en hetgeen draakje al eerder gezegd heeftquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lees de vraag van Huppel, en hetgeen draakje al eerder gezegd heeft
dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar waarom dan niet
Er staat toch dat ze alleen de 26ste kan![]()
oeps de hele belangrijke niet toen vergeten....quote:
Kan die zn verjaardag niet een dag eerder of later vieren danquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oeps de hele belangrijke niet toen vergeten....
mn neefje is dan jarig dus ik zit dan in tilburg
Jij had gewoon verkeerd gelezen en daardoor toevallig gelijkquote:
kan het altijd proberen natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan die zn verjaardag niet een dag eerder of later vieren dan![]()
[..]
Jij had gewoon verkeerd gelezen en daardoor toevallig gelijk
ja vind ik ook!quote:
En aan de andere kant, zal toch niet de hele dag duren? Kom je gewoon laterquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja vind ik ook!
hou het wel in de gaten natuurlijk en mocht het nog veranderen of daar veranderen de plannen laat ik het weten!
Of eerst apenheul en daarna feestjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En aan de andere kant, zal toch niet de hele dag duren? Kom je gewoon later
tis in tilburg, dan blijven we vaak daar slapenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En aan de andere kant, zal toch niet de hele dag duren? Kom je gewoon later
dat zou op zich wel kunnen, ligt eraan hoe laat we naar de apenheul gaanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of eerst apenheul en daarna feestje
Weet je ;t al?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
Dus de 26ste is al zeker? Ik krijg morgen mijn nieuwe rooster (hoop ik!) en dan weet ik of ik dat weekend dienst heb of niet. Druk weekendje voor mij dan, de zondag een verjaardag in het Brabantse land van mijn beste vriendinnetje. Dus blijven slapen doe ik dan weer niet.
Nee, want die oetl*llen op mijn werk kunnen geen rooster maken als ik er weer eens niet ben dus nu ligt alles overhoop maar aangezien ik de rechten heb van de baas om zelf dan maar een rooster te maken voor het team ga ik dat weekend lekker vrijmaken voor mijzelf. Ha, ik zal ze hebben!quote:
Revenge!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, want die oetl*llen op mijn werk kunnen geen rooster maken als ik er weer eens niet ben dus nu ligt alles overhoop maar aangezien ik de rechten heb van de baas om zelf dan maar een rooster te maken voor het team ga ik dat weekend lekker vrijmaken voor mijzelf. Ha, ik zal ze hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |