Ik hoorde net dingen over verdwalen enzoquote:
maar het leek niet of jij zo hard op dat aanbod in gingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoorde net dingen over verdwalen enzo
Moet je DW vragenquote:
quote:[..]
dus jou kunnen we ook al van de grond op rapen?
Omdat ik dan ruzie krijg thuisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar het leek niet of jij zo hard op dat aanbod in ging
Het is wel duidelijk dat jij mij nog nooit zonder broek gezien hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, want Lexx is een kerel![]()
DW broekloos
Wie van ons heeft dat wel ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij mij nog nooit zonder broek gezien hebt.
En Lexx
He! Als er al een zweep aan te pas komt ben ik degene die hem hanteert!quote:
eempjes DW tegen het hek anjagen, dat is toch niet zoveel gevraagd?quote:
Aan welke kant van het hek zit ze dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eempjes DW tegen het hek anjagen, dat is toch niet zoveel gevraagd?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He! Als er al een zweep aan te pas komt ben ik degene die hem hanteert!
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He! Als er al een zweep aan te pas komt ben ik degene die hem hanteert!
ow, dat moest eigenlijk gaas zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan welke kant van het hek zit ze dan?
Zelfde vraagquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, dat moest eigenlijk gaas zijn
aan dezelfde kant. hoe moet je er anders iemand tegenaan gooien?quote:
Iedereen die in mijn Fobo heeft gekekenquote:
Ik vind jou niet lief meer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan welke kant van het hek zit ze dan?
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen die in mijn Fobo heeft gekeken
Bermbom, door de drukgolfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aan dezelfde kant. hoe moet je er anders iemand tegenaan gooien?
quote:
quote:
Goeiesmorgens deze dinsdagmorgen de 30ste juni 2009quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef cerror het volgende:
Wat is dit nou weer?
En dan bedoel ik: Wat de neuk zijn gm topics?
echt wat voor jouquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef cerror het volgende:
Wat is dit nou weer?
En dan bedoel ik: Wat de neuk zijn gm topics?
Kijk, jij snapt hemquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zodat ze zeker ook gelijk de kleren uit heeft?
ik ben wel dom en niet gekquote:
Wtfquote:
of was dat nou andersom...quote:
Serieus.quote:
quote:
jij strakkies een goedenacht he?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus.Een meet voor mensen die in een goedemorgen meldt topic zitten?
Why not? Ik bedoel, er komt ook een KLB meet als ik het moet geloven, dus waarom zou een kleine ONZ delegatie het niet doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus.Een meet voor mensen die in een goedemorgen meldt topic zitten?
wat een qoutequote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef murp het volgende:
[..]
jij strakkies een goedenacht he?
die mensen zitten weer hier
[url= De]http://forum.fok.nl/topic/1303143]De grote GoedeNacht-Meet - Poging 2[/url]
Niks op tegen hoor. Ik moest alleen gniffelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Why not? Ik bedoel, er komt ook een KLB meet als ik het moet geloven, dus waarom zou een kleine ONZ delegatie het niet doen?
Dat moet ik gequote hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef murp het volgende:
[..]
jij strakkies een goedenacht he?
die mensen zitten weer hier
[url= De]http://forum.fok.nl/topic/1303143]De grote GoedeNacht-Meet - Poging 2[/url]
Moet dat met zoveel geweld?quote:
Je goed rechtquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Niks op tegen hoor. Ik moest alleen gniffelen.
dat hij daar zoveel geweld voor nodig isquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet dat met zoveel geweld?Ik verwacht dat je de kleren van m;n lijf scheurt, niet met bommen gooit zodat ik helemaal geen kleren meer heb
Als ik ze er vanaf scheur zijn ze alsnog kapot. En spektakel is altijd goed. Weer even Apeldoorn op de kaart zetten als eerste Nederlandse plaats waar een bermbom af is gegaan in 2009quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet dat met zoveel geweld?Ik verwacht dat je de kleren van m;n lijf scheurt, niet met bommen gooit zodat ik helemaal geen kleren meer heb
Man, je kan je rechterhand amper bedienenquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat hij daar zoveel geweld voor nodig is
ik kan dat met minder hoor![]()
hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Man, je kan je rechterhand amper bedienen
Ik welquote:
Dat zie je toch gelijk:quote:
En je bent langharigquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat hij daar zoveel geweld voor nodig is
ik kan dat met minder hoor![]()
Liever kapot dan weggeschroeid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik ze er vanaf scheur zijn ze alsnog kapot. En spektakel is altijd goed. Weer even Apeldoorn op de kaart zetten als eerste Nederlandse plaats waar een bermbom af is gegaan in 2009
ook dat nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |