Gaat je helemaal niks aanquote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef plank_ het volgende:
Maaruh, vertel eens Huppel, wat moest jij met Het_hupt?
Die mag volgende keer ook meequote:
Aangezien er genoeg zijn die in het GM topic al over bier beginnen kan ik me niet voorstellen dat we niet in de kroeg eindigenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem is het puur de apenheul of gaan we nog even in het cafe oid zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien er genoeg zijn die in het GM topic al over bier beginnen kan ik me niet voorstellen dat we niet in de kroeg eindigen
ik denk, ik tjek 't evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien er genoeg zijn die in het GM topic al over bier beginnen kan ik me niet voorstellen dat we niet in de kroeg eindigen
Die kans lijkt me inderdaad reel aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet ook rekening houden met de reis terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kans lijkt me inderdaad reel aanwezig
Maar ik moet ook rekening houden met de reis terugdan maken we er een slaapmeet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Daaromquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik kan wel rijden, maar als ik naar het cafe ga, heb ik daar altijd heel weinig zin in. en met OV is natuurlijk weer dat ik naar huis moet als het net gezellig begint te worden.
ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom
En cafe ben ik altijd wel voor in
als je en je wederhelft er behoefte aan heeft dan heb ik er geen probelemen mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
Is het by the way toegestaan om wederhelften mee te nemen?
Ik wou je dan voor mezelf hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Ezechielk het volgende:
Is het by the way toegestaan om wederhelften mee te nemen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
dan kunnen we elkaar een keer echt goedemorgen wensenDan is ;t wel een echte GM-Meet natuurlijk, maar ik weet niet zeker of iemand mij ;s ochtends wel wil zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik kan m'n spiegelbeeld s'ochtens wel aan dus ik denk dat de rest niet zoon probleem is...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is ;t wel een echte GM-Meet natuurlijk, maar ik weet niet zeker of iemand mij ;s ochtends wel wil zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |