Ja vanaaf, met swarmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga bier drinken in de zon [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
FIPO en sorry kon het niet laten
[ afbeelding ]
beste post van dag, 360 puntenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
FIPO en sorry kon het niet laten
[ afbeelding ]
Ooh, met een shoarmaschotelquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Niet met swarmahoer, maar met shoarma/swarma
dagdag is wel coolquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Special production bij fagfag [ afbeelding ]
ben je zelf niet gay jitzzze marinequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Special production bij fagfag [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef Gupje het volgende:
gay niveau is weer Hetero |------------------>---| Gay
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppenquote:
wtf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppen
Jij bent echt smerigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppen
Oh ja, omdat ik er steeds over zou beginnen of regelmatig dezequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef jagga het volgende:
Jitz
Je ontkent het veel te hard/graag en al die toespeling over Gay-SC en die emoticons van jou.
Wil je er over praten? homoseksualiteit is geen taboe meer hoor, je kunt het gerust zeggen.
gast kom op zeg..quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik er steeds over zou beginnen of regelmatig deze [ afbeelding ] post zou ik ineens zelf homo zijn? Waar slaat dat nou weer op?
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef jagga het volgende:
[..]
gast kom op zeg..
Ik ben zelden zo hevige ontkenner als jou tegengekomen. Behalve op wat gereferkeerden na dan.
Valt een beetje in de categorie.. meisjes plagen, kusjes vragen![]()
hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.
Goed topic.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen?
ik zit je maar te stangenwat dit betreft is je kastje behoorlijk laag
![]()
hey Homoooquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.
komt omdat je zo voorspelbaar bent als watquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Ja, ik word er een beetje simpel van dat me dat 100 keer per dag gevraagd wordt![]()
Met je computers, je rally auto en je baas bumperkleven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef jagga het volgende:
[..]
komt omdat je zo voorspelbaar bent als wat
Verzin eens een paar dingen waarmee jij me zou kunnen zieken zoals iedereen dat bij jou doet met je "homo-zijn"
Volgens mij kun je dat niet, omdat ik onvoorspelbaarder ben dan jou![]()
en je hapt altijd![]()
nouja okee met mijn nerd-zijn zou het kunnen denk ik. Bumperkleven kun je niet echt iets mee denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je computers, je rally auto en je baas bumperkleven?
Ja, daar moet ik mee ophouden![]()
Maar die tank vond je ook niet echt lollig toenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef jagga het volgende:
[..]
nouja okee met mijn nerd-zijn zou het kunnen denk ik. Bumperkleven kun je niet echt iets mee denk iknet als rally-en. Dat laatste is namelijk gewoon stoer
![]()
en idd ja
mjah jij verdraaide hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die tank vond je ook niet echt lollig toen
-1000 dagdag puntenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:
Dingen verdraaien doen wel meer mensen hierquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:31 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah jij verdraaide het
Ik zei, klonk als, jij maakte er meteen van dat ik dacht dat ik een tank zou hebben
Jitz, PUB heeft een SC voor je: PUB SC [4014] Put a banana in your earquote:
Niet vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:48 schreef jagga het volgende:
Zojuist telefoon gehad van de garage.
Mijn bak heeft nu 212 pktjes![]()
T wordt nog wel wat
Whehehe, kijk nog eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitz, PUB heeft een SC voor je: PUB SC [4014] Put a banana in your ear
Ik wilde nu een opmerking maken over een zeker geslacht wat op hetzelfde geslacht valt. Maar ik ga het lekker niet doenquote:
HEUY, na 3 keer ging het goed.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken over een zeker geslacht wat op hetzelfde geslacht valt. Maar ik ga het lekker niet doen
goed bezigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken over een zeker geslacht wat op hetzelfde geslacht valt. Maar ik ga het lekker niet doen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, na 3 keer ging het goed.
[..]
Dank je!
Nee, dat ging na 2 keer goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef jagga het volgende:
[..]
godsamme...3 x nodig voor fileparkeren?
Je moet zeker ook 4 x steken om tussen 2 auto's te kunnen parkeren op een grote parkeerplaats? of ben jij er zo een die net zolang rondjes rijd totdat er 3 plekken naast elkaar vrij zijn?>
Er zijn mensen... Nee, ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef jagga het volgende:
[..]
godsamme...3 x nodig voor fileparkeren?
Je moet zeker ook 4 x steken om tussen 2 auto's te kunnen parkeren op een grote parkeerplaats? of ben jij er zo een die net zolang rondjes rijd totdat er 3 plekken naast elkaar vrij zijn?>
Rot eens op naar de PUB SC. Na jouw uitspraak over de KLB SC ben je niet meer welkom hier.quote:
Een vrouw lukt het nog binnen 3 keer.quote:
Ook bij de eerste les?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een vrouw lukt het nog binnen 3 keer.![]()
Dat klinkt geil.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn mensen... Nee, ik niet![]()
Amsterdam heeft wat dat betreft wel 1 voordeel, je leert je auto wel in het allerkleinste gaatje te parkeren.
Oh, ok dan gaan we geen Sacha Grey films naspelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rot eens op naar de PUB SC. Na jouw uitspraak over de KLB SC ben je niet meer welkom hier.
[..]
quote:
Oh, in dat geval mag je blijven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, ok dan gaan we geen Sacha Grey films naspelen.
Je zei klein gaatje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, dat is echt ziek als je daar iets geils in ziet
Ja, zo heet dat als je aan autorijden doet en je wilt je auto ergens parkeren waar dat maar net kanquote:
JITZZZZZZE NOEMT ZIJN PIEMOL "AUTO".quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat als je aan autorijden doet en je wilt je auto ergens parkeren waar dat maar net kan
Jezusquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JITZZZZZZE NOEMT ZIJN PIEMOL "AUTO".![]()
Krentenbol wil denk ik dat je jouw BMW in haar kleine gaatje gaat parkeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat als je aan autorijden doet en je wilt je auto ergens parkeren waar dat maar net kan
Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol wil denk ik dat je jouw BMW in haar kleine gaatje gaat parkeren.
Geen BMW's!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol wil denk ik dat je jouw BMW in haar kleine gaatje gaat parkeren.
Rijden op een autoquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JITZZZZZZE NOEMT ZIJN PIEMOL "AUTO".![]()
Hoezo?quote:
Dag hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga van die lekkere weertje genieten, jwz!
Doei!quote:
quote:
Heb je niet eens een rekenmachine op die auto zitten?quote:
hyundai's dan? of ford's ?quote:
Eerst maar beginnen met een fiat 500quote:
Hoe laat moet ik je vanavond ophalen dan? xxquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen films van haar kijken.
Niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst maar beginnen met een fiat 500
[..]
Hoe laat moet ik je vanavond ophalen dan? xx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rot dan maar weer op.quote:
Ik krijg d'r nog wel. Ik zet gewoon die naaktfoto van haar op die KrentenChips website.quote:
quote:
hoor je dat ook Bobby?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg d'r nog wel. Ik zet gewoon die naaktfoto van haar op die KrentenChips website.
Nee, ik heb de banaan van Jitze in m'n oor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:23 schreef jagga het volgende:
[..]
hoor je dat ook Bobby?
Het geluid van krakend ijs en sneuvelende ruiten..._!
Doe eens nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb de banaan van Jitze in m'n oor.
Ik dacht dat je weg was.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoehoe, ik heb gevraagd waarom ze me niet wilden bij die kamerwas het omdat ze me te jong vonden en ze bang waren dat ik misschien puberaal gedrag zou gaan vertonen
wtf
!
Wat een kutreden zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoehoe, ik heb gevraagd waarom ze me niet wilden bij die kamerwas het omdat ze me te jong vonden en ze bang waren dat ik misschien puberaal gedrag zou gaan vertonen
wtf
!
ik durf niet inhoudelijk te reagerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
wtf
!
Ja ze hebben ook wel een punt maar het is gewoon flauw, ik ben heus geen rellerig pubertjequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was.
[..]
Tja, op zich hebben ze er wel een punt natuurlijk. Niet lullig bedoeld naar jou toe of zo, maar er zitten nu eenmaal kleuters tussen af en toe.
Ja hequote:
Je vindt me overkomen als een 13jarigequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:31 schreef jagga het volgende:
[..]
ik durf niet inhoudelijk te reageren!
medeleven toont
Wil je een echt antwoord?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vindt me overkomen als een 13jarige![]()
?
Ik vind het wel een goede reden, de meeste 17-jarigen zijn nu eenmaal nog enorm puberaal, ik was het ook. :'Dquote:
nee maar ....laat maar zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook wel een punt maar het is gewoon flauw, ik ben heus geen rellerig pubertjeen ze zeiden ook dat ik ouder over kwam en dat ze het ook hadden geloofd als ik had gezegd dat ik 19 was.
Ja wat is het punt danhet meisje dat ze nu hebben gekozen was ook echt 19, alsof dat een garantie is op goed gedrag
!
[..]
Ja he!
[..]
Je vindt me overkomen als een 13jarige![]()
?
Mja, dan is het wel een beetje vaag natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze hebben ook wel een punt maar het is gewoon flauw, ik ben heus geen rellerig pubertjeen ze zeiden ook dat ik ouder over kwam en dat ze het ook hadden geloofd als ik had gezegd dat ik 19 was.
Ja wat is het punt danhet meisje dat ze nu hebben gekozen was ook echt 19, alsof dat een garantie is op goed gedrag
!
Was?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede reden, de meeste 17-jarigen zijn nu eenmaal nog enorm puberaal, ik was het ook. :'D
Ik zit buiten en het is koud.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
Godverdomme, is het zulks mooi weer, en ik zit hier binnen.Als ik nu niet geleerd had was ik vuilnisman geworden en was ik lekker buiten geweest nu.
Ja hoor. Jou neem ik toch niet meer serieus sinds je zo verbitterd bent.quote:
Ik niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede reden, de meeste 17-jarigen zijn nu eenmaal nog enorm puberaal, ik was het ook. :'D
Nee nu komt het door m'n latente borderline hersenstructuur.quote:
Dat heet ook wel serieuzer, het is maar net hoe je het uitlegt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor. Jou neem ik toch niet meer serieus sinds je zo verbitterd bent.
Jij bent ook geen 17, bol.quote:
ik denk dat ik een glaszettersbedrijfje ga opstarten.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor. Jou neem ik toch niet meer serieus sinds je zo verbitterd bent.
Ik zit binnen omdat ik op het balkon wegsmelt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zit buiten en het is koud.
[..]
Hoezo m'n ruitjes ingooi?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef jagga het volgende:
[..]
ik denk dat ik een glaszettersbedrijfje ga opstarten.
Het enige doel. Alle ruitjes vervangen die bobbyboy telkens ingooit van hemzelf
prachtbaan, en verzekert van inkomsten_!
Ach kom op, je hapt op alles, noemt iedereen homo, heel serieus en volwassen inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heet ook wel serieuzer, het is maar net hoe je het uitlegt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach kom op, je hapt op alles, noemt iedereen homo, heel serieus en volwassen inderdaad.
Ha, nu hap je zelf ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach kom op, je hapt op alles, noemt iedereen homo, heel serieus en volwassen inderdaad.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nu komt het door m'n latente borderline hersenstructuur.!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt? Hmmm hier waait het heel hard. En ik zit ook in de schaduw misschien komt het daardoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zit binnen omdat ik op het balkon wegsmelt.
Ik moest ook lachen om mezelf, hoe tragisch.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest lachen! En nu vragen m'n moeder en broertje waarom ik lach
..
Kustplaatsen hè.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Hmmm hier waait het heel hard. En ik zit ook in de schaduw misschien komt het daardooranders kon ik m'n scherm namelijk niet zien.
Hier is het ook warm, en zonnig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Hmmm hier waait het heel hard. En ik zit ook in de schaduw misschien komt het daardooranders kon ik m'n scherm namelijk niet zien.
als je die roomwitte troep uit je ogen wrijft zul je dat je niet ons pwntquote:
Nee zeg vooral wel wat.quote:
Laat me nou in die waan, luizebolquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef jagga het volgende:
[..]
als je die roomwitte troep uit je ogen wrijft zul je dat je niet ons pwnt
Zo goed dat ik na 10 minuten al klaar wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om mezelf, hoe tragisch.![]()
Hoe ging je herexamen?
Hmhm inderdaad.quote:
neequote:
Hij kan wel aardig doen, die jaggaquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:47 schreef jagga het volgende:
[..]
nee
Ik heb me voorgenomen jitz niet meer zo te plagen, en hem te helpen te veranderen.
Het meteen-happen-dwangneurosietje van em zijn we nu mee bezig...hé jitz?
Hmm, dat is jammer, maar goed je bent toch al geslaagd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo goed dat ik na 10 minuten al klaar was![]()
![]()
!
[..]
Hmhm inderdaad.
somsquote:
Ik niet.quote:
misschien kom je wat jong over qua gedachtegang, kan gebeurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
wtf
!
Ik heb wel gezegd dat m'n vader me had gebracht ja, heeft dat me de das om gedaan denk jequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
misschien kom je wat jong over qua gedachtegang, kan gebeuren
(waren je ouders nou mee die keer? en heb je ze ook verteld dat je mee was met je ouders of iets in die trant)
Kom op zeg, het is een teringend en je hebt geen OV.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat m'n vader me had gebracht ja, heeft dat me de das om gedaan denk je?
Wou net zeggen. Als ze dat mee laten spelen zijn het echt losers hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is een teringend en je hebt geen OV.
Ja ik zei ook dat het met het openbaar vervoer haast niet te doen was..quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ja, als je zelfstandig wil wonen laat je je niet brengen door je pa.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat m'n vader me had gebracht ja, heeft dat me de das om gedaan denk je?
eigen boontjes doppen, hoort bij bij volwassen zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Onzin. Als je geen OV hebt en geen rijbewijs en 's avonds weet ik hoe laat alleen uren in de trein zou moeten zitten. Nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eigen boontjes doppen, hoort bij bij volwassen zijn
Kom op zeg, het ligt ook aan de afstand die je moet afleggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, als je zelfstandig wil wonen laat je je niet brengen door je pa.
althans, dat zeg je niet tegen die lui
dat laat zien dat je nog steeds afhankelijk bent van papie en mamie -> gedachte dat je puberaal bent -> waarschijnlijk de reden van je afwijzing.
[..]
Nou sorry, maar als dat ook hun gedachtegang is zijn ze wel een beetje kansloos.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, als je zelfstandig wil wonen laat je je niet brengen door je pa.
althans, dat zeg je niet tegen die lui
dat laat zien dat je nog steeds afhankelijk bent van papie en mamie -> gedachte dat je puberaal bent -> waarschijnlijk de reden van je afwijzing.
[..]
ey niet om flauw te doen hoor, maar wat versta jij onder niet te doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zei ook dat het met het openbaar vervoer haast niet te doen was..
Dan hadden ze dat ook moeten vragen in plaats van bij voorbaat al ervan uit gaan dat ze zich aanstelde, als dat de reden van de afwijzing zou zijn tenminste.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:05 schreef jagga het volgende:
[..]
ey niet om flauw te doen hoor, maar wat versta jij onder niet te doen?
Mensen hebben verschillende standaarden over wel/niet te doen
Nee ik ben 17, ik heb dus geen rijbewijs en ik ben ook niet van plan die binnenkort te halen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef jagga het volgende:
BT je was toch 18?
Heb je je rijbewijs al? Anders je pa vragen of je de auto mag gebruiken voor zulks
ach ik ben het er niet mee eens, maar zoveel dingen in de wereld zijn nou eenmaal oneerlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou sorry, maar als dat ook hun gedachtegang is zijn ze wel een beetje kansloos.
het laat anders wel zien dat je bereid bent je in te zetten voor de kamer, wat een enorme plus is. en dat je nou toevallig suparlekker bent, boeiend, dan neem je maar stiekem een vriendinnetje mee (en ga je na je kamer gecheckt te hebben een avondje stappen daar ofzo)quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Onzin. Als je geen OV hebt en geen rijbewijs en 's avonds weet ik hoe laat alleen uren in de trein zou moeten zitten. Nee.
Wie moet er dan dode baby grapjes makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach ik ben het er niet mee eens, maar zoveel dingen in de wereld zijn nou eenmaal oneerlijk![]()
[..]
het laat anders wel zien dat je bereid bent je in te zetten voor de kamer, wat een enorme plus is. en dat je nou toevallig suparlekker bent, boeiend, dan neem je maar stiekem een vriendinnetje mee (en ga je na je kamer gecheckt te hebben een avondje stappen daar ofzo)
ik denk stiekem dat er nog wat meer meespeelt, volgensmij heeft bt de hele tijd zitten giechelen ofzo, of om dode baby grapjes moeten lachen![]()
of ze zijn gewoon echt kansloos, maar die mensen heb je ook gewoon.
Jij zelfquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie moet er dan dode baby grapjes maken!?
je kunt ook op het station blijven en wachten op de ochtend treinenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik ben 17, ik heb dus geen rijbewijs en ik ben ook niet van plan die binnenkort te halen.
Den Helder - Groningen is 2 uur en 3 kwartier met het openbaar vervoer. Als je dus half 10 pas klaar bent met hospiteren ben je pas rond 1 uur weer thuis en het zou me verbazen als de bussen die ik moet hebben dan uberhaupt nog rijden, dus ik heb lekker veel opties, not..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Oranjequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn sokken zijn oranje.![]()
Chipshanden aan afgeveegd.
Was wel geniaal geweestquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je kunt ook op het station blijven en wachten op de ochtend treinen![]()
Ja want op een bankje op het station slapen getuigt natuurlijk van volwassenheid, sorry, even vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slapen? doorhalen met een pak sigaretten, zoals echte mensen dat doen na het stappen! wanneer den treinen en bussen nog niet rijdenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Was wel geniaal geweest![]()
!
[..]
Ja want op een bankje op het station slapen getuigt natuurlijk van volwassenheid, sorry, even vergeten!
Fuck, nu heb ik zin in chips.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
als je kotst na veel doritos eten is je kots oranje
Sexy as hell.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n foto's van net Fas?
Die ene van die oude vent?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n foto's van net Fas?
Ik heb een keer moeten wachten op de boot na het stappen op Texel, het was een hel, ik doe zoiets NOOIT meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
slapen? doorhalen met een pak sigaretten, zoals echte mensen dat doen na het stappen! wanneer den treinen en bussen nog niet rijden
Hihihihiquote:
Pardonquote:
Ah diequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die foto die je mij toen gestuurd had met die oude vent met een slappe lul.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dieneee de foto die ik net heb gepost in US
!
Ik ga overmorgen met de boot naar Texelquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een keer moeten wachten op de boot na het stappen op Texel, het was een hel, ik doe zoiets NOOIT meer.
[..]
Wij hadden Dorito's van Perfekt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
als je kotst na veel doritos eten is je kots oranje
Gecondoleerd, wat een kankereiland.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen met de boot naar Texel
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
Duikt ook overal op zeg
Hahaha ja het heeft er wel wat van weg inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent op die eerste net zo'n hentai!![]()
Dat wil je niet, geloof mequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen met de boot naar Texel
Of op mij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
Iereen op Emimich stemmen bij dat piemelshirt
[StemTopic] Wie wint een piemelshirt?!
Stem eens op mij, ik wil zo'n ding hebben. Nu niet zo moeilijk meer
Users die vragen worden overgeslagen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
Heb op je gestemdquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
Morgen stem ik op jou.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja het heeft er wel wat van weg inderdaad!
[..]
Dat wil je niet, geloof me!
[..]
Of op mij bijvoorbeeld.![]()
Dat zijn geen Dorito's, maar tortilla chips.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hadden Dorito's van Perfekt.
Bah.
Oow heb nu ook al 3x gestemd en er staat niet bij dat je maar 1x mag stemmen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar je kunt maar één keer stemmen!
Ik wil zo'n shirt manquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Users die vragen worden overgeslagen.
Ik krijg er honger vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn geen Dorito's, maar tortilla chips.Toen ik in Amerika was waren er mensen die zo'n bord vol bestelde met zo'n dikke laag cheddar kaas. Ik werd echt alleen al kotsmisselijk van het zien ervan.
En zo'n bord is meer dan wat we hier in een zak stoppen.
[ afbeelding ]
De ronde van Texel is wel tofquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat wil je niet, geloof me!
[..]
Och, ga daar naar zo'n luxe bungalow park, bowlen, midgetgolf, noem maar opquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gecondoleerd, wat een kankereiland.
Serieus? Ik vind het er nog niet lekker uit zien.quote:
Hmm tsjaquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De ronde van Texel is wel tof![]()
Vorig jaar geweest en een hoop lol gehad
Ik heb ook gewoon fucking hongerquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het er nog niet lekker uit zien.
Dat is kankerlekker manquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zijn geen Dorito's, maar tortilla chips.Toen ik in Amerika was waren er mensen die zo'n bord vol bestelde met zo'n dikke laag cheddar kaas. Ik werd echt alleen al kotsmisselijk van het zien ervan.
[ afbeelding ]
Dat zal misschien best, maar ik werd er gewoon misselijk van, en nu nog overigens.quote:
Ik vind dat echt heerlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal misschien best, maar ik werd er gewoon misselijk van, en nu nog overigens.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed dat je dat zegt, moet nog voorbereidingen treffen daarvoor.quote:
Dat negers je vriendin uitwonen. Niet ranzig uitziend eten.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Bt! Hoor jij met je puberale gedrag niet gewoon in PUB te posten dan?
Fijne avondquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, moet nog voorbereidingen treffen daarvoor.
Heren, dames, ik wens u een prettige avond! Ik ga richting huis.
Ja eigenlijk wel he? Nee Ludo ik wil een beetje supportquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
Hé Bt! Hoor jij met je puberale gedrag niet gewoon in PUB te posten dan?
Sacha Grey avondje gaat niet door!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, moet nog voorbereidingen treffen daarvoor.
Heren, dames, ik wens u een prettige avond! Ik ga richting huis.
Vraag ff of je vader je hier ff wil afzetten, dan kun je support krijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fijne avond![]()
!
[..]
Ja eigenlijk wel he? Nee Ludo ik wil een beetje supportik vind het echt niet leuk
!
Is dat mokkel van je nu alweer naar dat criminele gehucht?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat negers je vriendin uitwonen. Niet ranzig uitziend eten.
Nee daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag ff of je vader je hier ff wil afzetten, dan kun je support krijgen.
Waarom niet? Ik heb vele kwaliteiten, maar troost bieden aan verdrietige meisjes gaat me misschien nog wel het beste af.quote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij hadden Dorito's van Perfekt.
Bah.
Om van te openingstijden maar te zwijgen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
waarom heeft een gemeentehuis altijd 186 balies waarvan er nooit meer dan 4 bezet zijn?
laat ik daar maar niet over beginnen inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om van te openingstijden maar te zwijgen.
Maar wat moest je doen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
laat ik daar maar niet over beginnen inderdaad.
Om users de gelegenheid te geven om daarover op fok te klagenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:40 schreef jitzzzze het volgende:
waarom heeft een gemeentehuis altijd 186 balies waarvan er nooit meer dan 4 bezet zijn?
dat zal het inderdaad zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Om users de gelegenheid te geven om daarover op fok te klagen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Na 1 chipje heb ik de zak weggegooid.
Take that, Afrikanen!
1 chipje met 2 handen eten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn sokken zijn oranje.![]()
Chipshanden aan afgeveegd.
WTF zijn hoofd zit achterstevoren!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
1 chipje met 2 handen eten!![]()
slappe hap die je bent![]()
[ afbeelding ]
Dat ene chipje at ik gister. Dat was niet te vreten dus de zak weg gepleurd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Leuk als je zo op internet staat...quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Liever zo dan al die sekstapes die een jaloerse ex online gooit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk als je zo op internet staat...
Geen ervaring mee trouwens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Liever zo dan al die sekstapes die een jaloerse ex online gooit.
Ik denk toch dat je er dan wat beter voor staat hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ligt eraan of je thuis de broek aan hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je er dan wat beter voor staat hoor.
Ik kan me zo voorstellen dat ik ontiegelijk jaloers ben, dat ik hem het licht in de ogen niet gun, maar ik ben echt een watjequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
HIER ZIJN WEL GETELD DRIE ROC's in de buurt, lees het topic door als je wilt reageren ja.
IK BEN HET SPUUGZAT, REACTIES ALS DIT VERDIEN JE WIL IK NIET HOREN JA WANT JULLIE SNAPPEN ER GEEN REET VAN. LEES HET TOPIC JA!
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb vele kwaliteiten, maar troost bieden aan verdrietige meisjes gaat me misschien nog wel het beste af.
Texel is de kanker van de Nederlandse eilanden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Texel is wel leuk, ik heb er schapenstage gedaan...
Ik ben nog nooit op de andere TVTAS eilanden geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Texel is de kanker van de Nederlandse eilanden.
Ik woon op 30 kilometer van Den Helder en ben dus zo op Texel, maar ik ga er nooit meer heen. Ook eens op Terschelling geweest, maar daar zie ik mezelf ook niet meer naar toe gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de andere TVTAS eilanden geweest.
Geen behoefte aan ook
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik woon op 30 kilometer van Den Helder en ben dus zo op Texel, maar ik ga er nooit meer heen. Ook eens op Terschelling geweest, maar daar zie ik mezelf ook niet meer naar toe gaan.
Hoe kom jij in godsnaam aan een schapenstage?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk mij.. ik ben op schapenstage![]()
Verplichting. jwzquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kom jij in godsnaam aan een schapenstage?
quote:
Nee, ik weet ook niet wat ik daar aan het doen ben.quote:
Gelukkig heb ik dat ver achter me gelaten.quote:
HAHAHAHAHAHAAAHAHA OWNED.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schapenstage?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de servers overbelast zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeps! Deze link lijkt niet te werken -
Suggestie:
Zoeken met Google:
Logisch, wie wil jouw hulp nu niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat de servers overbelast zijn.
Ik kan er zo één, twee, drie geen opnoemen die mijn hulp zou weigeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Logisch, wie wil jouw hulp nu niet!
Tetten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar gaat het hier eigenlijk over?
Het was wel leuk.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan er zo één, twee, drie geen opnoemen die mijn hulp zou weigeren.
Helpen met schapen verlossenquote:
Jezus zeg, wat een hel. En dan ook nog op Texel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was wel leuk.
Maar NOOIT meer.
2,5 week van de buitenwereld afgesloten zijn en alleen maar werken van half 8 tot 21.00
Ja, ben het plaatsje vergeten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat een hel. En dan ook nog op Texel.
Je moet de iso even wat lager zetten.quote:
Lekker met je arm poeren in gaten waar je heul niet in wilt poeren?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helpen met schapen verlossen![]()
Lekker man, de binnenkant van zo'n schaap...![]()
Mijn klasgenote kreeg er uitslag van
Ik ben een keer uitgeweest op Texel en dat werd knokken zeven vs vijftien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ben het plaatsje vergeten.
Oudeschilt/ oudeschild geloof ik.
Kan me niet voorstellen dat je je trampoline kwijt bent.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:51 schreef CylonNL het volgende:
Whehe, de kat kreeg net een schok van mij toen ik op de trampoline lag.![]()
Nu kan ik hem alleen niet meer vinden.
Goede zaak. Is zo voor elkaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Morreguh 14.gif. Maar als het goed is gaat dat wel lukken
Ik was niet op zoek naar een fotografisch hoogstandje, maar dan jequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet de iso even wat lager zetten.
Lul, die wou ik maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je je trampoline kwijt bent.
Maar dan jequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet op zoek naar een fotografisch hoogstandje, maar dan je
Ik kan me niet voorstellen dat je de trampoline kwijt bentquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:51 schreef CylonNL het volgende:
Whehe, de kat kreeg net een schok van mij toen ik op de trampoline lag.![]()
Nu kan ik hem alleen niet meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Klopt!quote:
Meer foto's kunnen richting m'n inbox.quote:
Ik heb nog veel pikanterequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Meer foto's kunnen richting m'n inbox.
TITS OR GTFOquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog veel pikantere [ afbeelding ]
Ik zie ze graag tegemoet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog veel pikantere [ afbeelding ]
Koop er 1!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Goddamnit, dat wil ik ook kunnen.Ik heb alleen geen electrische gitaar.
Wij niet, want dat kost geld.... er moesten minimaal 200 schapen lammerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker met je arm poeren in gaten waar je heul niet in wilt poeren?![]()
Uitslag? Je krijgt toch een soort vuilniszak om je arm.
Dat heb ik met brabant /limburg /zeeland/ friesland.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben een keer uitgeweest op Texel en dat werd knokken zeven vs vijftien.Kuteiland, verder vaak voetballen daar, hele dag kwijt. Ik zeg: Afsteken en naar Denemarken duwen.
das best veelquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij niet, want dat kost geld.... er moesten minimaal 200 schapen lammeren
Over een paar maanden als ik er geld voor heb misschien. Wil eerst goed leren spelen op m'n akoestische gitaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zie ze graag tegemoet.
[..]
Koop er 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |