Ja vanaaf, met swarmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga bier drinken in de zon [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
FIPO en sorry kon het niet laten
[ afbeelding ]
beste post van dag, 360 puntenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
FIPO en sorry kon het niet laten
[ afbeelding ]
Ooh, met een shoarmaschotelquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Niet met swarmahoer, maar met shoarma/swarma
dagdag is wel coolquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Special production bij fagfag [ afbeelding ]
ben je zelf niet gay jitzzze marinequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Special production bij fagfag [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef Gupje het volgende:
gay niveau is weer Hetero |------------------>---| Gay
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppenquote:
wtf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppen
Jij bent echt smerigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppen
Oh ja, omdat ik er steeds over zou beginnen of regelmatig dezequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef jagga het volgende:
Jitz
Je ontkent het veel te hard/graag en al die toespeling over Gay-SC en die emoticons van jou.
Wil je er over praten? homoseksualiteit is geen taboe meer hoor, je kunt het gerust zeggen.
gast kom op zeg..quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik er steeds over zou beginnen of regelmatig deze [ afbeelding ] post zou ik ineens zelf homo zijn? Waar slaat dat nou weer op?
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef jagga het volgende:
[..]
gast kom op zeg..
Ik ben zelden zo hevige ontkenner als jou tegengekomen. Behalve op wat gereferkeerden na dan.
Valt een beetje in de categorie.. meisjes plagen, kusjes vragen![]()
hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.
Goed topic.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen?
ik zit je maar te stangenwat dit betreft is je kastje behoorlijk laag
![]()
hey Homoooquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.
komt omdat je zo voorspelbaar bent als watquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Ja, ik word er een beetje simpel van dat me dat 100 keer per dag gevraagd wordt![]()
Met je computers, je rally auto en je baas bumperkleven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef jagga het volgende:
[..]
komt omdat je zo voorspelbaar bent als wat
Verzin eens een paar dingen waarmee jij me zou kunnen zieken zoals iedereen dat bij jou doet met je "homo-zijn"
Volgens mij kun je dat niet, omdat ik onvoorspelbaarder ben dan jou![]()
en je hapt altijd![]()
nouja okee met mijn nerd-zijn zou het kunnen denk ik. Bumperkleven kun je niet echt iets mee denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je computers, je rally auto en je baas bumperkleven?
Ja, daar moet ik mee ophouden![]()
Maar die tank vond je ook niet echt lollig toenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef jagga het volgende:
[..]
nouja okee met mijn nerd-zijn zou het kunnen denk ik. Bumperkleven kun je niet echt iets mee denk iknet als rally-en. Dat laatste is namelijk gewoon stoer
![]()
en idd ja
mjah jij verdraaide hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die tank vond je ook niet echt lollig toen
-1000 dagdag puntenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:
Dingen verdraaien doen wel meer mensen hierquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:31 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah jij verdraaide het
Ik zei, klonk als, jij maakte er meteen van dat ik dacht dat ik een tank zou hebben
Jitz, PUB heeft een SC voor je: PUB SC [4014] Put a banana in your earquote:
Niet vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:48 schreef jagga het volgende:
Zojuist telefoon gehad van de garage.
Mijn bak heeft nu 212 pktjes![]()
T wordt nog wel wat
Whehehe, kijk nog eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitz, PUB heeft een SC voor je: PUB SC [4014] Put a banana in your ear
Ik wilde nu een opmerking maken over een zeker geslacht wat op hetzelfde geslacht valt. Maar ik ga het lekker niet doenquote:
HEUY, na 3 keer ging het goed.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken over een zeker geslacht wat op hetzelfde geslacht valt. Maar ik ga het lekker niet doen
goed bezigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wilde nu een opmerking maken over een zeker geslacht wat op hetzelfde geslacht valt. Maar ik ga het lekker niet doen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, na 3 keer ging het goed.
[..]
Dank je!
Nee, dat ging na 2 keer goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef jagga het volgende:
[..]
godsamme...3 x nodig voor fileparkeren?
Je moet zeker ook 4 x steken om tussen 2 auto's te kunnen parkeren op een grote parkeerplaats? of ben jij er zo een die net zolang rondjes rijd totdat er 3 plekken naast elkaar vrij zijn?>
Er zijn mensen... Nee, ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef jagga het volgende:
[..]
godsamme...3 x nodig voor fileparkeren?
Je moet zeker ook 4 x steken om tussen 2 auto's te kunnen parkeren op een grote parkeerplaats? of ben jij er zo een die net zolang rondjes rijd totdat er 3 plekken naast elkaar vrij zijn?>
Rot eens op naar de PUB SC. Na jouw uitspraak over de KLB SC ben je niet meer welkom hier.quote:
Een vrouw lukt het nog binnen 3 keer.quote:
Ook bij de eerste les?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een vrouw lukt het nog binnen 3 keer.![]()
Dat klinkt geil.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn mensen... Nee, ik niet![]()
Amsterdam heeft wat dat betreft wel 1 voordeel, je leert je auto wel in het allerkleinste gaatje te parkeren.
Oh, ok dan gaan we geen Sacha Grey films naspelen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rot eens op naar de PUB SC. Na jouw uitspraak over de KLB SC ben je niet meer welkom hier.
[..]
quote:
Oh, in dat geval mag je blijven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, ok dan gaan we geen Sacha Grey films naspelen.
Je zei klein gaatje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jezus, dat is echt ziek als je daar iets geils in ziet
Ja, zo heet dat als je aan autorijden doet en je wilt je auto ergens parkeren waar dat maar net kanquote:
JITZZZZZZE NOEMT ZIJN PIEMOL "AUTO".quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat als je aan autorijden doet en je wilt je auto ergens parkeren waar dat maar net kan
Jezusquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JITZZZZZZE NOEMT ZIJN PIEMOL "AUTO".![]()
Krentenbol wil denk ik dat je jouw BMW in haar kleine gaatje gaat parkeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat als je aan autorijden doet en je wilt je auto ergens parkeren waar dat maar net kan
Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol wil denk ik dat je jouw BMW in haar kleine gaatje gaat parkeren.
Geen BMW's!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol wil denk ik dat je jouw BMW in haar kleine gaatje gaat parkeren.
Rijden op een autoquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JITZZZZZZE NOEMT ZIJN PIEMOL "AUTO".![]()
Hoezo?quote:
Dag hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga van die lekkere weertje genieten, jwz!
Doei!quote:
quote:
Heb je niet eens een rekenmachine op die auto zitten?quote:
hyundai's dan? of ford's ?quote:
Eerst maar beginnen met een fiat 500quote:
Hoe laat moet ik je vanavond ophalen dan? xxquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga wel alleen films van haar kijken.
Niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst maar beginnen met een fiat 500
[..]
Hoe laat moet ik je vanavond ophalen dan? xx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rot dan maar weer op.quote:
Forum Opties | |
---|---|