Ja vanaaf, met swarmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga bier drinken in de zon [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
FIPO en sorry kon het niet laten
[ afbeelding ]
beste post van dag, 360 puntenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
FIPO en sorry kon het niet laten
[ afbeelding ]
Ooh, met een shoarmaschotelquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Niet met swarmahoer, maar met shoarma/swarma
dagdag is wel coolquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Special production bij fagfag [ afbeelding ]
ben je zelf niet gay jitzzze marinequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Special production bij fagfag [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:58 schreef Gupje het volgende:
gay niveau is weer Hetero |------------------>---| Gay
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppenquote:
wtf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppen
Jij bent echt smerigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar jij droomt er wel van om die behaarde banaan een keer in een mannelijk gat de proppen
Oh ja, omdat ik er steeds over zou beginnen of regelmatig dezequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef jagga het volgende:
Jitz
Je ontkent het veel te hard/graag en al die toespeling over Gay-SC en die emoticons van jou.
Wil je er over praten? homoseksualiteit is geen taboe meer hoor, je kunt het gerust zeggen.
gast kom op zeg..quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik er steeds over zou beginnen of regelmatig deze [ afbeelding ] post zou ik ineens zelf homo zijn? Waar slaat dat nou weer op?
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef jagga het volgende:
[..]
gast kom op zeg..
Ik ben zelden zo hevige ontkenner als jou tegengekomen. Behalve op wat gereferkeerden na dan.
Valt een beetje in de categorie.. meisjes plagen, kusjes vragen![]()
hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.
Goed topic.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef dagdag het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen?
ik zit je maar te stangenwat dit betreft is je kastje behoorlijk laag
![]()
hey Homoooquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ontken het niet hevig, alleen veel omdat jullie mij meerdere keren per dag vragen of ik homo ben. Dan lijkt het al snel hevig ja.
komt omdat je zo voorspelbaar bent als watquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Ja, ik word er een beetje simpel van dat me dat 100 keer per dag gevraagd wordt![]()
Met je computers, je rally auto en je baas bumperkleven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef jagga het volgende:
[..]
komt omdat je zo voorspelbaar bent als wat
Verzin eens een paar dingen waarmee jij me zou kunnen zieken zoals iedereen dat bij jou doet met je "homo-zijn"
Volgens mij kun je dat niet, omdat ik onvoorspelbaarder ben dan jou![]()
en je hapt altijd![]()
nouja okee met mijn nerd-zijn zou het kunnen denk ik. Bumperkleven kun je niet echt iets mee denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je computers, je rally auto en je baas bumperkleven?
Ja, daar moet ik mee ophouden![]()
Maar die tank vond je ook niet echt lollig toenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef jagga het volgende:
[..]
nouja okee met mijn nerd-zijn zou het kunnen denk ik. Bumperkleven kun je niet echt iets mee denk iknet als rally-en. Dat laatste is namelijk gewoon stoer
![]()
en idd ja
mjah jij verdraaide hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die tank vond je ook niet echt lollig toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |