dat is dus nog maar 1 maand genieten van je leuke uitzicht ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu aangezien de bookkeeper (die knappe) hier weggaat in Aug zullen ze welw eer aan gana kloppen met taken. Nu-uh,. dacht het niet!
Omdat je eerzt zei dat je het niet zo bijzonder vond. Of wast dat 90210?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoezo nu toch wel, ik moest eerst SFU afwerken.
Neequote:Maar goed jullie zijn dus nu echt officieel een stel?
Juli en Aug nog..............quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dus nog maar 1 maand genieten van je leuke uitzicht ?
Dat mag alleen als we een foto te zien krijgen van de date.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef Eustace. het volgende:
Aangezien ik nog vrij nieuw ben en zo, mag ik hier enthousiast doen over m'n date van morgen of is dat direct 'Z0MG GUCK AT MIJ, IK HEB EEN DATE!1!111111!!1!!'-achtig?
Maar, maar, ik kan niet zomaar foto van hem hier posten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag alleen als we een foto te zien krijgen van de date.
Heb je dreamer al beesproken voor je date?quote:
Niet in detail neequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dreamer al beesproken voor je date?
En snuitebol?
zolang Ang3l nog hetzelfde gedrag vertoond kan jij niet achterblijvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef Eustace. het volgende:
Aangezien ik nog vrij nieuw ben en zo, mag ik hier enthousiast doen over m'n date van morgen of is dat direct 'Z0MG GUCK AT MIJ, IK HEB EEN DATE!1!111111!!1!!'-achtig?
Ach ben stilquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zolang Ang3l nog hetzelfde gedrag vertoond kan jij niet achterblijven
Gambia is vooral een bestemming voor eenzame vrouwen van onbestemde leeftijd die graag vakantiegezelschap wensenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Hier hebben we een collega die beweert dat Gambia bekend staat om de mannen die daar zo'n enorme pielemedokie hebben.... maar mijn lekkere collega en ik zaten te googelen en konden er niks over vinden. heeft ie zelf maar een nep wiki bericht gemaakt:
Gambia (land)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Republic of The Gambia
De Gambia, officieel de Republiek van De Gambia, is een land in Afrika dat grenst aan Senegal en de Atlantische Oceaan. Het land bestaat uit een tamelijk smalle strook langs de Gambia-rivier. Gambia is zo'n 250 kilometer lang en slechts enige tientallen kilometers breed. De Gambiaanse man geniet wereldwijde bekendheid door de buitensporige omvang van zijn tampeloerus.
Liegen alsof het gedrukt staat lukt nog niet zo op dit momentquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ben stil
Ik ga wel weer de icequeen worden hoor!!!![]()
Ik ga vrijdag Tibo wel afweren dan!
er moeten er vrijdag nog meer gekoppeld worden aan elkaar als alleen jij en Tibo ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dreamer al beesproken voor je date?
En snuitebol?
Ik hoef niet gekoppeld te worden, dat hebben we zelf al gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er moeten er vrijdag nog meer gekoppeld worden aan elkaar als alleen jij en Tibo ?
het is toch wel veilig dat ik daar kom kijken ?
sla ik ook 1 keertje in april Friso overquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef niet gekoppeld te worden, dat hebben we zelf al gedaan
Én, jij moet eerst vertellen dat je tot 23.30 niet te bereiken bent en ze een oplossing voor spullen enzo moeten hebben. Vind ikquote:
Nee, dit was meiquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sla ik ook 1 keertje in april Friso over
Heb ik al gezegd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Én, jij moet eerst vertellen dat je tot 23.30 niet te bereiken bent en ze een oplossing voor spullen enzo moeten hebben. Vind ik.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)en-in-hotpants-.html
Erik, w emoeten hotpants gaan kopen voor vrijdag
Die trend werd vorig jaar augustus hier al eens door iemand gemeldquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Andere en mooie mannen met mooie benen mogen van mij best hotpants dragen. Maar en public loop ik met een lange broek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Neen. We zijn stoer en anti-mode dit seizoen.
Ik ben geen sizequeen, dus dat scheeltquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent sizequeen of niet, dus friso in de kleine zaal, daar doe ik niet aan
Kan 't zijn dat die e rooit op de gamecube was?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Er komt een Golden Sun voor de DS!
http://gaygamer.net/2009/06/videogallery_golden_sun_ds.html
*gillend rondren*
Kan ik mij niet herinneren, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die trend werd vorig jaar augustus hier al eens door iemand gemeld
Volgens mij had G_E dat uit Parijs of zo opgepikt/gehoord
No darling, it's beneath mequote:
*zet koffie en thee klaar voor een ieder*quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je sessie van gisteren is lichtverteerbaar en smaakt naar meer ?
Hey Stroekie Jrquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*zet koffie en thee klaar voor een ieder*
Nounounounounounounounounounou.... Ang3l!quote:
maar hedenochtend niet stipt om 7.30 uurquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*zet koffie en thee klaar voor een ieder*
Oh wacht, toch wel zie ik nu.quote:
Nee, toen was ik al 1,5 uur aan het werk. Anderhalf uur. Toen had ik mijn eerste liter al achter de kiezen, Stroekie, om 7.30 uur.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hedenochtend niet stipt om 7.30 uur
Wacht maar tot de donderslagen die hun weerga niet kennen de Lichtstad zullen bereiken. Dan ga je spontaanquote:
Nee vakantiequote:
Oh ik denk die kan niet van zijn instrument afblijven. Maar toch wel dus. Goh.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een pauze genomen van mijn instrument ().
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounounounounounounou.... Ang3l!![]()
Ja maar ik dacht wat moet ik dan zeggen dus ik dacht ik zoek maar herkenbaarheid of iets
Zeg ik weet niet in welk gebouw jij zit en of het op een hoge etage is waar jij werkt, oftewel ik weet niet of jouw werkplek zich op een hoge etage bevindt, maar je zit wel behoorlijk met je hoofd in de wolken of niet dan??
Hey maar even he: Portugal, wat fantastisch. Hoe is het om in je leven twee zulke uiteenlopende culturen te moeten combineren? Gaat dat een beetje?quote:
Het was al zo eigenaardig dat je gisteren zomaar... ja... of juist niet zomaar... Maar ik dacht die zit op een terras en dat was dan misschien ook wel zo, maar dan anders. Ja ik zeg het geloof ik een beetje omslachtig, maar ja. Dat is hier de gebruikelijke usance.quote:
Zomaar wat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was al zo eigenaardig dat je gisteren zomaar... ja... of juist niet zomaar... Maar ik dacht die zit op een terras en dat was dan misschien ook wel zo, maar dan anders. Ja ik zeg het geloof ik een beetje omslachtig, maar ja. Dat is hier de gebruikelijke usance.
Ik kijk er af en toe naar, en soms voel ik even en herinner ik me geluid dat ik ooit maakte.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denk die kan niet van zijn instrument afblijven. Maar toch wel dus. Goh.
En nu klink ik wel heel erg als een soort van Gordon maar dat ben ik niet en wil ik ook zeker niet zijn!
"Homptiedomptiedommmm.... lalalalalaaaa...."quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk er af en toe naar, en soms voel ik even en herinner ik me geluid dat ik ooit maakte.
alsof jij niet van lekker hard houdtquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
Gaat lekker hard, zie ik![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij niet van lekker hard houdt
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien binnenkort weer Waxxje.
Ja ik zat dus gewoon nietsvermoedend aan de tortellini (met geitenkaas natuurlijk) en toen kwam Tibo ineens langs. Dus ik pleurde het volle bord zo HOEPLA in de oven onder het mom van "Zat ik te eten? nee hoor!" en toen werd het ineens 21:00 en van 21:00 tot 22:00 moest ik trainen en toen zomaar was ik pas laat op fok.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
......wég was..... Maar nu blijkt dat je wég was ván. Weg bént ván zelfs.![]()
![]()
Op zo'n kamer vinden de buren het denk ik not donequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....
Ik leef zelf het meest volgens en in de Portuguese cultuur. Vanwege mijn werk heb ik altijd al te maken met hele verschillende culturen, dus het gaat wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey maar even he: Portugal, wat fantastisch. Hoe is het om in je leven twee zulke uiteenlopende culturen te moeten combineren? Gaat dat een beetje?
de derde?! je krijgt het nog druk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had sjaahaans.
Hallo
Ik ben er ook nog
Jeumiiiig! Weer een kaartje in de bus?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had sjaahaans.
Hallo
Ik ben er ook nog
Oh zo is het bij mij niet hoor, ik heb het niet voor altijd opgegeven, ik heb er gewoon tijdens mijn studie geen zin in om er tijd voor vrij te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumiiiig! Weer een kaartje in de bus?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.
Ik hou zo van jonge papa's. Deze was 28 of zo.
quote:
[..]
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.
Ik hou zo van jonge papa's. Deze was 28 of zo.
quote:João Colimão op 24 juni om 15:28
take care of miguel =)
en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg.
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal mama leuk vinden!
Of zit ik nu te rolpatronerig te denken en kan ie best openlijk bi zijn dat mama dat goed vindt... of gewoon een gay papa met een adoptie kind
Dus morgen ga je weer mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau was
't Was maar een gewone flirt hoor, voor de rest hoef ik niks van hemquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dus morgen ga je weer mee?![]()
Maar wacht even, je wiskundeknobbel dan?
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau was
Gelukkig is het alweer bijna juliquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
't Was maar een gewone flirt hoor, voor de rest hoef ik niks van hem
Lief zie ik in juli pas weer.
Zegt onze straight-acter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogen
Echt welquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogen
juist, maar ik val steeds door de mand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |