Op zo'n kamer vinden de buren het denk ik not donequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....
Ik leef zelf het meest volgens en in de Portuguese cultuur. Vanwege mijn werk heb ik altijd al te maken met hele verschillende culturen, dus het gaat wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey maar even he: Portugal, wat fantastisch. Hoe is het om in je leven twee zulke uiteenlopende culturen te moeten combineren? Gaat dat een beetje?
de derde?! je krijgt het nog druk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had sjaahaans.
Hallo
Ik ben er ook nog
Jeumiiiig! Weer een kaartje in de bus?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had sjaahaans.
Hallo
Ik ben er ook nog
Oh zo is het bij mij niet hoor, ik heb het niet voor altijd opgegeven, ik heb er gewoon tijdens mijn studie geen zin in om er tijd voor vrij te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeumiiiig! Weer een kaartje in de bus?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.
Ik hou zo van jonge papa's. Deze was 28 of zo.
quote:
[..]
Mijn moeder vierde haar verjaardag vandaag met de kinderen van de klas (groep 3). En ik ging mee om te helpen. Die kinderen waren danig van me onder de indruk (ooooh juf, hij's groter dan jij!). Toen mijn moeder iets moest gaan fixen heb ik een uurtje de klas overgenomen en toen kwam er een jonge papa zijn dochter uit groep 2 ophalen, die was ziek geworden. En die zat me de hele tijd aan te kijken en naar me te lachen en die kwam me een handje geven en zich voorstellen. Hij ging er van uit dat ik een nieuwe leerkracht was en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg. En hij knipoogde.
Ik hou zo van jonge papa's. Deze was 28 of zo.
quote:João Colimão op 24 juni om 15:28
take care of miguel =)
en bij het afscheid raakte hij mijn schouder zo aan en liet zijn hand toen zo ongeveer tot het midden van mijn rug glijden en ging toen weg.
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal mama leuk vinden!
Of zit ik nu te rolpatronerig te denken en kan ie best openlijk bi zijn dat mama dat goed vindt... of gewoon een gay papa met een adoptie kind
Dus morgen ga je weer mee?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau was
't Was maar een gewone flirt hoor, voor de rest hoef ik niks van hemquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dus morgen ga je weer mee?![]()
Maar wacht even, je wiskundeknobbel dan?
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon een heaumeau was
Gelukkig is het alweer bijna juliquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
't Was maar een gewone flirt hoor, voor de rest hoef ik niks van hem
Lief zie ik in juli pas weer.
Zegt onze straight-acter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogen
Echt welquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Geen straight guy zal knipogen
juist, maar ik val steeds door de mand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |