dat is dus nog maar 1 maand genieten van je leuke uitzicht ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu aangezien de bookkeeper (die knappe) hier weggaat in Aug zullen ze welw eer aan gana kloppen met taken. Nu-uh,. dacht het niet!
Omdat je eerzt zei dat je het niet zo bijzonder vond. Of wast dat 90210?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoezo nu toch wel, ik moest eerst SFU afwerken.
Neequote:Maar goed jullie zijn dus nu echt officieel een stel?
Juli en Aug nog..............quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dus nog maar 1 maand genieten van je leuke uitzicht ?
Dat mag alleen als we een foto te zien krijgen van de date.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef Eustace. het volgende:
Aangezien ik nog vrij nieuw ben en zo, mag ik hier enthousiast doen over m'n date van morgen of is dat direct 'Z0MG GUCK AT MIJ, IK HEB EEN DATE!1!111111!!1!!'-achtig?
Maar, maar, ik kan niet zomaar foto van hem hier posten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat mag alleen als we een foto te zien krijgen van de date.
Heb je dreamer al beesproken voor je date?quote:
Niet in detail neequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dreamer al beesproken voor je date?
En snuitebol?
zolang Ang3l nog hetzelfde gedrag vertoond kan jij niet achterblijvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef Eustace. het volgende:
Aangezien ik nog vrij nieuw ben en zo, mag ik hier enthousiast doen over m'n date van morgen of is dat direct 'Z0MG GUCK AT MIJ, IK HEB EEN DATE!1!111111!!1!!'-achtig?
Ach ben stilquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zolang Ang3l nog hetzelfde gedrag vertoond kan jij niet achterblijven
Gambia is vooral een bestemming voor eenzame vrouwen van onbestemde leeftijd die graag vakantiegezelschap wensenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Hier hebben we een collega die beweert dat Gambia bekend staat om de mannen die daar zo'n enorme pielemedokie hebben.... maar mijn lekkere collega en ik zaten te googelen en konden er niks over vinden. heeft ie zelf maar een nep wiki bericht gemaakt:
Gambia (land)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Republic of The Gambia
De Gambia, officieel de Republiek van De Gambia, is een land in Afrika dat grenst aan Senegal en de Atlantische Oceaan. Het land bestaat uit een tamelijk smalle strook langs de Gambia-rivier. Gambia is zo'n 250 kilometer lang en slechts enige tientallen kilometers breed. De Gambiaanse man geniet wereldwijde bekendheid door de buitensporige omvang van zijn tampeloerus.
Liegen alsof het gedrukt staat lukt nog niet zo op dit momentquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ben stil
Ik ga wel weer de icequeen worden hoor!!!![]()
Ik ga vrijdag Tibo wel afweren dan!
er moeten er vrijdag nog meer gekoppeld worden aan elkaar als alleen jij en Tibo ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dreamer al beesproken voor je date?
En snuitebol?
Ik hoef niet gekoppeld te worden, dat hebben we zelf al gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er moeten er vrijdag nog meer gekoppeld worden aan elkaar als alleen jij en Tibo ?
het is toch wel veilig dat ik daar kom kijken ?
sla ik ook 1 keertje in april Friso overquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef niet gekoppeld te worden, dat hebben we zelf al gedaan
Én, jij moet eerst vertellen dat je tot 23.30 niet te bereiken bent en ze een oplossing voor spullen enzo moeten hebben. Vind ikquote:
Nee, dit was meiquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sla ik ook 1 keertje in april Friso over
Heb ik al gezegd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Én, jij moet eerst vertellen dat je tot 23.30 niet te bereiken bent en ze een oplossing voor spullen enzo moeten hebben. Vind ik.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)en-in-hotpants-.html
Erik, w emoeten hotpants gaan kopen voor vrijdag
Die trend werd vorig jaar augustus hier al eens door iemand gemeldquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Andere en mooie mannen met mooie benen mogen van mij best hotpants dragen. Maar en public loop ik met een lange broek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Gelukkigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Neen. We zijn stoer en anti-mode dit seizoen.
Ik ben geen sizequeen, dus dat scheeltquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent sizequeen of niet, dus friso in de kleine zaal, daar doe ik niet aan
Kan 't zijn dat die e rooit op de gamecube was?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Er komt een Golden Sun voor de DS!
http://gaygamer.net/2009/06/videogallery_golden_sun_ds.html
*gillend rondren*
Kan ik mij niet herinneren, maar het zou kunnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die trend werd vorig jaar augustus hier al eens door iemand gemeld
Volgens mij had G_E dat uit Parijs of zo opgepikt/gehoord
No darling, it's beneath mequote:
*zet koffie en thee klaar voor een ieder*quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je sessie van gisteren is lichtverteerbaar en smaakt naar meer ?
Hey Stroekie Jrquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*zet koffie en thee klaar voor een ieder*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |