Nounounounounounounounounounou.... Ang3l!quote:
maar hedenochtend niet stipt om 7.30 uurquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*zet koffie en thee klaar voor een ieder*
Oh wacht, toch wel zie ik nu.quote:
Nee, toen was ik al 1,5 uur aan het werk. Anderhalf uur. Toen had ik mijn eerste liter al achter de kiezen, Stroekie, om 7.30 uur.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar hedenochtend niet stipt om 7.30 uur
Wacht maar tot de donderslagen die hun weerga niet kennen de Lichtstad zullen bereiken. Dan ga je spontaanquote:
Nee vakantiequote:
Oh ik denk die kan niet van zijn instrument afblijven. Maar toch wel dus. Goh.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een pauze genomen van mijn instrument ().
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounounounounounounounou.... Ang3l!![]()
Ja maar ik dacht wat moet ik dan zeggen dus ik dacht ik zoek maar herkenbaarheid of iets
Zeg ik weet niet in welk gebouw jij zit en of het op een hoge etage is waar jij werkt, oftewel ik weet niet of jouw werkplek zich op een hoge etage bevindt, maar je zit wel behoorlijk met je hoofd in de wolken of niet dan??
Hey maar even he: Portugal, wat fantastisch. Hoe is het om in je leven twee zulke uiteenlopende culturen te moeten combineren? Gaat dat een beetje?quote:
Het was al zo eigenaardig dat je gisteren zomaar... ja... of juist niet zomaar... Maar ik dacht die zit op een terras en dat was dan misschien ook wel zo, maar dan anders. Ja ik zeg het geloof ik een beetje omslachtig, maar ja. Dat is hier de gebruikelijke usance.quote:
Zomaar wat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was al zo eigenaardig dat je gisteren zomaar... ja... of juist niet zomaar... Maar ik dacht die zit op een terras en dat was dan misschien ook wel zo, maar dan anders. Ja ik zeg het geloof ik een beetje omslachtig, maar ja. Dat is hier de gebruikelijke usance.
Ik kijk er af en toe naar, en soms voel ik even en herinner ik me geluid dat ik ooit maakte.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denk die kan niet van zijn instrument afblijven. Maar toch wel dus. Goh.
En nu klink ik wel heel erg als een soort van Gordon maar dat ben ik niet en wil ik ook zeker niet zijn!
"Homptiedomptiedommmm.... lalalalalaaaa...."quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk er af en toe naar, en soms voel ik even en herinner ik me geluid dat ik ooit maakte.
alsof jij niet van lekker hard houdtquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
Gaat lekker hard, zie ik![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij niet van lekker hard houdt
Ja maar wat ik dan serieus bedoel is dat ik het zo zonde vind, wanneer mensen stoppen met een muziekinstrument omdat het bijvoorbeeld "niet cool" is om te doen of omdat het op een studentenkamer "not done" is om te doen of om welke reden dan ook....quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien binnenkort weer Waxxje.
Ja ik zat dus gewoon nietsvermoedend aan de tortellini (met geitenkaas natuurlijk) en toen kwam Tibo ineens langs. Dus ik pleurde het volle bord zo HOEPLA in de oven onder het mom van "Zat ik te eten? nee hoor!" en toen werd het ineens 21:00 en van 21:00 tot 22:00 moest ik trainen en toen zomaar was ik pas laat op fok.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
......wég was..... Maar nu blijkt dat je wég was ván. Weg bént ván zelfs.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |