Het is niet Beijumquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
aan de verpaupering te zien moet het welhaast Beijum zijn..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, het was me een zoektocht wel zeg
Tuinbouwdwarsstraat. De laatste stadsboer zat aan de Moesstraat (dit was zijn achtertuin zeg maar)
Daarom kwam dat gebouw rechtsboven op de laatste foto me zo bekend voor. Ik kon het echter steeds niet plaatsen
wat een eitje!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef GiGaGrunn het volgende:
een makkelijke tussendoor......
omdat het zulks mooi weer is!
[ afbeelding ]
de vraag is natuurlijk aan welke straat dit gebouw staat.
ben blij dat het voor jou een eitje isquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Best wel een eitje, Beijumerweg
Het is idd de Beijumerweg!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Best wel een eitje, Beijumerweg
Is dit in de buurt van de |Kajuit?quote:
inderdaad juistquote:
Die heb ik er idd net buiten gehouden om het niet te makkelijk te maken... (mocht niet batenquote:
oohhhh, ik dacht er nog aan maar leek me sterk dat die zo snel terug zou komen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weer Bleekveld, ditmaal vanaf de andere kant
Nopequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weer Bleekveld, ditmaal vanaf de andere kant
Je ziet Bleekveld wel ja (erachter), maar dat is niet wat ik zoekquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even opgezocht en je kijkt echt Bleekveld in. Vanuit de Walstraat
quote:
klopt weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Jezes, welk gat/uiteinde van groningen is dit nou weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef JuzzMuzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
niet omdat ik de illusie heb mee te strijden voor de overwinning
ik geloof niet dat je dat aan mij moet vragenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jezes, welk gat/uiteinde van groningen is dit nou weer
zo'n uithoek is het nou ook weer niet! 5 minuutjes fietsen (lekker tempootje erinquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jezes, welk gat/uiteinde van groningen is dit nou weer
nee, dat doe ik in 3!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef JuzzMuzz het volgende:
doe jij over grote markt - umcg(hoofdingang) ongeveer 5 minuten op de fiets, Giga?
Volgens mij kun je vanaf de Grote Markt via de Boteringestraat en Moesstraat zelfs de stad uitfietsen zonder verkeerslichten...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef GiGaGrunn het volgende:
hmmm, een ander soort hintje....
stel je bent met de fiets en je wil vanaf deze plek via de korste/snelste weg naar de grote markt.
zoals gezegd ben je dan zo'n 5-7 minuten onderweg, maar............. je komt geen enkel verkeerslicht tegen!
maar (normaal gesproken) niet in 5-7 minuten....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij kun je vanaf de Grote Markt via de Boteringestraat en Moesstraat zelfs de stad uitfietsen zonder verkeerslichten...
Maar we zochten ook geen straat búiten de stad, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:19 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
maar (normaal gesproken) niet in 5-7 minuten....
nope, het is aan de westkantquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm, ergens bij het oude Oosterparkstadion?
en dát is goed !!quote:
Gentiaanstraat zocht ik inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:04 schreef JufMariska het volgende:
De foto is volgens mij gemaakt vanaf de Gentiaanstraat, de straat die je verderop ziet is de Kamilleweg.
En ik dacht nog wel dat-ie moeilijk zou zijnquote:
het viel ook eventjes niet meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef JufMariska het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat-ie moeilijk zou zijn
Dat ging wel heel snel!quote:
LOL, ik las eerst Belgium.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
aan de verpaupering te zien moet het welhaast Beijum zijn..
Tsja, dat kon ik niet weten....quote:Op zondag 28 juni 2009 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Westerbinnensingel (scheelt als je daar iedere dag langsfietst)
Is dit in de buurt van Corpus den hoorn?quote:
ik wacht nog even met hints...quote:Op maandag 29 juni 2009 08:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Is dit in de buurt van Corpus den hoorn?
have fun!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:54 schreef GiGaGrunn het volgende:
ik weet waar dit is, maar zeg ff niks. ga nu ff een weekje met vakantie! haal de schade volgende week wel weer in!
Fijne vakantie GGG!quote:Op maandag 29 juni 2009 08:54 schreef GiGaGrunn het volgende:
ik weet waar dit is, maar zeg ff niks. ga nu ff een weekje met vakantie! haal de schade volgende week wel weer in!
Welkom! Goed zoekwerk.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Bambeo het volgende:
A Jacobsstraat? Vlakbij het meer?
Ik zelf ben ook al paar jaartjes wonende in groningen
Welkom en helemaal juist!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Bambeo het volgende:
A Jacobsstraat? Vlakbij het meer?
Ik zelf ben ook al paar jaartjes wonende in groningen
Ah goed zeg! Wat een feestquote:Op maandag 29 juni 2009 11:34 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Welkom en helemaal juist!
JufMariska 23
GiGaGrunn 22
Yeux 21
JuzzMuzz 20
TARAraboemdijee 14
Mysterion 9
maok 6
Nappeklapperapper 5
Apekoek 5
SuperWeber 4
Cassius 3
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
chufi 1
Bambeo 1
Aan Bambeo om volgende straet te plaatsen!
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:37 schreef Bambeo het volgende:
JufMariska 24
GiGaGrunn 22
Yeux 21
JuzzMuzz 20
TARAraboemdijee 14
Mysterion 9
maok 6
Nappeklapperapper 5
Apekoek 5
SuperWeber 4
Cassius 3
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
chufi 1
Bambeo 1
Tipje: vraag niet naar wijk, of noem deze niet zelf, als je zelf al op een goed spoor zit.. Daarmee help je anderen mogelijk op weg... Alleen de juiste straat noemen levert je een punt op... Zet 'm op!!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:20 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
grr ik was er zo dicht bij..
grmbgrmbl jamaar..jamaar..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Tipje: vraag niet naar wijk, of noem deze niet zelf, als je zelf al op een goed spoor zit.. Daarmee help je anderen mogelijk op weg... Alleen de juiste straat noemen levert je een punt op... Zet 'm op!!
Daar had ik even overheen gelezen, maar 't is weer juist!quote:
Ik heb 'm overigens wel gevonden zonder de 'tip' hoor, ik fiets daar zelf ook regelmatig langs en herkende de kleurtjes van de flatquote:Op maandag 29 juni 2009 15:31 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Tipje: vraag niet naar wijk, of noem deze niet zelf, als je zelf al op een goed spoor zit.. Daarmee help je anderen mogelijk op weg... Alleen de juiste straat noemen levert je een punt op... Zet 'm op!!
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef JufMariska het volgende:
Haha, handig gebruik gemaakt van de tipGoed gevonden guys!
Goed uiteraard.quote:
Tja, blijkt de desbetreffende straat niet eens aangegeven te worden via google maps, dus ik er van uitgaande dat het daardoor bij de helpermolen hoorde. Blijkt dus dat je dan beter andere kaarten dan google maps kan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:02 schreef Yeux het volgende:
[..]
Goed uiteraard.Punt is voor jou. Eeuwige roem is voor Apekoek...
JufMariska 24
GiGaGrunn 22
Yeux 22
JuzzMuzz 21
TARAraboemdijee 14
Mysterion 9
maok 6
Nappeklapperapper 5
Apekoek 5
SuperWeber 4
Cassius 3
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
chufi 1
Bambeo 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef maok het volgende:
tinypic
astenblaft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jippie!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef JufMariska het volgende:
Als we Apekoek nou ook eens een puntje geven voor de voorzet? Dat houdt Juzz zijn punt voor het inkoppen.
Roar, ik deed de gewone kaart ipv satelliet met maximale inzoom, en toen kreeg ik er geen straatnaam bij.quote:
Tot nu toe werden de door mij geplaetste straeten vaek heel snel geraeden, dus dit vind ik ook wel een keertje leukquote:
LOLquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Tot nu toe werden de door mij geplaetste straeten vaek heel snel geraeden, dus dit vind ik ook wel een keertje leuk
Nee, maar ik vind het wel leuk gevonden (letterlijk)...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef Yeux het volgende:
Krijg je ook punten voor de meest gelijkende straet?
ik vermoed dat je het warmst was bij saaksumborg...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben op zoek geweest, Saaksumborg, Dragonstraat, Mooiland, Lepelaar, maar kom er niet echt uit
Juf was op team-uitjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef JuzzMuzz het volgende:
zijn Juf, Tara, Maok en Apekoek nog op zoek??
Helemaal goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:16 schreef JufMariska het volgende:
Ah, heb 'm! De Hallen, op het industrieterrein
Correctquote:
ik eigenlijk kom niet zo vaak in steegjes..quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:43 schreef Yeux het volgende:
"een steegje bij de kerklaan" staat niet in deze lijst in ieder geval.![]()
Je antwoord is dus niet goed.![]()
En voor een hint of richting-aanwijzing moet je nog even wachten...
GOED!quote:
En deze weet ik ook, Antwerpenwegquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef JufMariska het volgende:Jeej!
Nieuwe dus:
[ afbeelding ]
Trouwens, waar was dat niet-steegje van vanmorgen nou? Heb me wel een beetje een ongeluk gezocht
LOLquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef JufMariska het volgende:
Trouwens, waar was dat niet-steegje van vanmorgen nou? Heb me wel een beetje een ongeluk gezocht
Dat houd ik nog even voor mequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef JufMariska het volgende:
Trouwens, waar was dat niet-steegje van vanmorgen nou?
Echt niet gezond om zo veel te wetenquote:
Mijn vriendin heeft daar gewoond...quote:
Weet je vrouw dat je er een vriendin op na houdt?quote:
Haha, toentertijd was ze mijn vriendin...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je er een vriendin op na houdt?
Dat is zeker gelukt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef JufMariska het volgende:
Ik moet m'n koppositie toch een beetje eer aan doenZal zo even op zoek naar een nieuwe!
Deze misschien?:quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:33 schreef Silvanovisch het volgende:
Tvptje. Woon ook in Grunn, dus wie weet herken ik wel iets.
Goed natuurlijkquote:
Nou, ik woon daar inderdaad niet ver vandaan en dacht dat het leuk zou zijn, aangezien die straat wat afwijkt van de standaard van de rest van de wijk. Toen ik zag dat "onze vrienden" er niet geweest waren, ben ik er zelf even heengelopen...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:11 schreef JuzzMuzz het volgende:
Ben je daar nou helemaal heengefietst omdat onze vrienden van google streetview daar niet zijn geweest?
Tsja, met name door het wegdek bleven er voor mijn gevoel niet veel wijken over om te zoeken. Toen met live maps de lekstraat zag, wist ik het bijna zeker. Toen ik zag dat deze straet met street view niet te vinden was wist ik het helemaal zeker (aangezien deze foto duidelijk niet uit streetview afkomstig isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:48 schreef Yeux het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je hem hebt gevonden JuzzMuzz
JufMariska 27quote:
quote:
Jullie zijn warmquote:
quote:
Jullie zijn VET HEETquote:
JA!!!!quote:
Nieuwequote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:04 schreef Yeux het volgende:
[..]
JA!!!!![]()
JufMariska 28
Yeux 27
JuzzMuzz 22
GiGaGrunn 22
TARAraboemdijee 14
Mysterion 9
Apekoek 8
maok 6
Nappeklapperapper 5
SuperWeber 4
Cassius 3
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
chufi 1
Bambeo 1
Apekoek?? Is het goed??quote:Op zondag 5 juli 2009 17:19 schreef JuzzMuzz het volgende:
gokje: Van Ravensteynpad??
ps. Waar is iedereen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |