ik geloof niet dat je dat aan mij moet vragenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jezes, welk gat/uiteinde van groningen is dit nou weer
zo'n uithoek is het nou ook weer niet! 5 minuutjes fietsen (lekker tempootje erinquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jezes, welk gat/uiteinde van groningen is dit nou weer
nee, dat doe ik in 3!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef JuzzMuzz het volgende:
doe jij over grote markt - umcg(hoofdingang) ongeveer 5 minuten op de fiets, Giga?
Volgens mij kun je vanaf de Grote Markt via de Boteringestraat en Moesstraat zelfs de stad uitfietsen zonder verkeerslichten...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef GiGaGrunn het volgende:
hmmm, een ander soort hintje....
stel je bent met de fiets en je wil vanaf deze plek via de korste/snelste weg naar de grote markt.
zoals gezegd ben je dan zo'n 5-7 minuten onderweg, maar............. je komt geen enkel verkeerslicht tegen!
maar (normaal gesproken) niet in 5-7 minuten....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij kun je vanaf de Grote Markt via de Boteringestraat en Moesstraat zelfs de stad uitfietsen zonder verkeerslichten...
Maar we zochten ook geen straat búiten de stad, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:19 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
maar (normaal gesproken) niet in 5-7 minuten....
nope, het is aan de westkantquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm, ergens bij het oude Oosterparkstadion?
en dát is goed !!quote:
Gentiaanstraat zocht ik inderdaad!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:04 schreef JufMariska het volgende:
De foto is volgens mij gemaakt vanaf de Gentiaanstraat, de straat die je verderop ziet is de Kamilleweg.
En ik dacht nog wel dat-ie moeilijk zou zijnquote:
het viel ook eventjes niet meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef JufMariska het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat-ie moeilijk zou zijn
Dat ging wel heel snel!quote:
LOL, ik las eerst Belgium.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
aan de verpaupering te zien moet het welhaast Beijum zijn..
Tsja, dat kon ik niet weten....quote:Op zondag 28 juni 2009 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Westerbinnensingel (scheelt als je daar iedere dag langsfietst)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |