quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef JufMariska het volgende:
Haha, handig gebruik gemaakt van de tipGoed gevonden guys!
Goed uiteraard.quote:
Tja, blijkt de desbetreffende straat niet eens aangegeven te worden via google maps, dus ik er van uitgaande dat het daardoor bij de helpermolen hoorde. Blijkt dus dat je dan beter andere kaarten dan google maps kan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:02 schreef Yeux het volgende:
[..]
Goed uiteraard.Punt is voor jou. Eeuwige roem is voor Apekoek...
JufMariska 24
GiGaGrunn 22
Yeux 22
JuzzMuzz 21
TARAraboemdijee 14
Mysterion 9
maok 6
Nappeklapperapper 5
Apekoek 5
SuperWeber 4
Cassius 3
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
chufi 1
Bambeo 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:48 schreef maok het volgende:
tinypic
astenblaft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jippie!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef JufMariska het volgende:
Als we Apekoek nou ook eens een puntje geven voor de voorzet? Dat houdt Juzz zijn punt voor het inkoppen.
Roar, ik deed de gewone kaart ipv satelliet met maximale inzoom, en toen kreeg ik er geen straatnaam bij.quote:
Tot nu toe werden de door mij geplaetste straeten vaek heel snel geraeden, dus dit vind ik ook wel een keertje leukquote:
LOLquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Tot nu toe werden de door mij geplaetste straeten vaek heel snel geraeden, dus dit vind ik ook wel een keertje leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |