Nee, maar ik vind het wel leuk gevonden (letterlijk)...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef Yeux het volgende:
Krijg je ook punten voor de meest gelijkende straet?
ik vermoed dat je het warmst was bij saaksumborg...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben op zoek geweest, Saaksumborg, Dragonstraat, Mooiland, Lepelaar, maar kom er niet echt uit
Juf was op team-uitjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:16 schreef JuzzMuzz het volgende:
zijn Juf, Tara, Maok en Apekoek nog op zoek??
Helemaal goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:16 schreef JufMariska het volgende:
Ah, heb 'm! De Hallen, op het industrieterrein
Correctquote:
ik eigenlijk kom niet zo vaak in steegjes..quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:43 schreef Yeux het volgende:
"een steegje bij de kerklaan" staat niet in deze lijst in ieder geval.![]()
Je antwoord is dus niet goed.![]()
En voor een hint of richting-aanwijzing moet je nog even wachten...
GOED!quote:
En deze weet ik ook, Antwerpenwegquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef JufMariska het volgende:Jeej!
Nieuwe dus:
[ afbeelding ]
Trouwens, waar was dat niet-steegje van vanmorgen nou? Heb me wel een beetje een ongeluk gezocht
LOLquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef JufMariska het volgende:
Trouwens, waar was dat niet-steegje van vanmorgen nou? Heb me wel een beetje een ongeluk gezocht
Dat houd ik nog even voor mequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef JufMariska het volgende:
Trouwens, waar was dat niet-steegje van vanmorgen nou?
Echt niet gezond om zo veel te wetenquote:
Mijn vriendin heeft daar gewoond...quote:
Weet je vrouw dat je er een vriendin op na houdt?quote:
Haha, toentertijd was ze mijn vriendin...quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet je vrouw dat je er een vriendin op na houdt?
Dat is zeker gelukt!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef JufMariska het volgende:
Ik moet m'n koppositie toch een beetje eer aan doenZal zo even op zoek naar een nieuwe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |