Het is niet Beijumquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef KlappernootatWork het volgende:
aan de verpaupering te zien moet het welhaast Beijum zijn..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, het was me een zoektocht wel zeg
Tuinbouwdwarsstraat. De laatste stadsboer zat aan de Moesstraat (dit was zijn achtertuin zeg maar)
Daarom kwam dat gebouw rechtsboven op de laatste foto me zo bekend voor. Ik kon het echter steeds niet plaatsen
wat een eitje!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef GiGaGrunn het volgende:
een makkelijke tussendoor......
omdat het zulks mooi weer is!
[ afbeelding ]
de vraag is natuurlijk aan welke straat dit gebouw staat.
ben blij dat het voor jou een eitje isquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Best wel een eitje, Beijumerweg
Het is idd de Beijumerweg!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Best wel een eitje, Beijumerweg
Is dit in de buurt van de |Kajuit?quote:
inderdaad juistquote:
Die heb ik er idd net buiten gehouden om het niet te makkelijk te maken... (mocht niet batenquote:
oohhhh, ik dacht er nog aan maar leek me sterk dat die zo snel terug zou komen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weer Bleekveld, ditmaal vanaf de andere kant
Nopequote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Weer Bleekveld, ditmaal vanaf de andere kant
Je ziet Bleekveld wel ja (erachter), maar dat is niet wat ik zoekquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even opgezocht en je kijkt echt Bleekveld in. Vanuit de Walstraat
quote:
klopt weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Jezes, welk gat/uiteinde van groningen is dit nou weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:25 schreef JuzzMuzz het volgende:
[ link | afbeelding ]
niet omdat ik de illusie heb mee te strijden voor de overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |