ik dacht al hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Michielos, dat van die brief was uiteraard een grapje, iside joke.
Mazuru, je hebt gelijk hoor. Ik weet zeker dat Michiel dan in eerste instantie zou denken dat hij het verbeeld had, of dat het een spinsel in z'n hersenen was of een vuiltje achter in het oog etc. etc.
Hij heeft mij allang overtuigd van het feit dat hij gewoon niet te overtuigen is omdat zijn geloof in de wetenschap te sterk is.
het is geen 'geloof' in de wetenschap, het is de overtuiging dat de wetenschap de beste manier is die we tot onze beschikking hebben om tot waarheidsvinding te komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Michielos, dat van die brief was uiteraard een grapje, iside joke.
Mazuru, je hebt gelijk hoor. Ik weet zeker dat Michiel dan in eerste instantie zou denken dat hij het verbeeld had, of dat het een spinsel in z'n hersenen was of een vuiltje achter in het oog etc. etc.
Hij heeft mij allang overtuigd van het feit dat hij gewoon niet te overtuigen is omdat zijn geloof in de wetenschap te sterk is.
En daar gaat het dus misquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Led, je hebt helemaal gelijk echt dat meen ik, BEHALVE als het om paranormale dingen gaat.
Dat hangt er vanaf.quote:Stel je nou eens voor met die botte kop van jedat geesten wel bestaan. Hoe, ik vraag je HOE wil je dat aantonen?
Nou, het is eerder aan de oplichters wat ze ons meedelen naar mijn mening, maar dat daargelaten.quote:Met wat voor klote-apparatuur? En niet aankomen met lulargumenten van dan moeten geesten maar vertellen of mijn onderbroek smerig is of niet of met hoeveel kerels mijn vriendin echt genaaid heeft want we hebben geen invloed op wat zij willen. Het is aan hen wat ze ons meedelen, niet aan ons.
Heel toevallig (écht heel toevallig) zag ik dat ook. Zag je ook hoe hij een hijskraan doorkreeg? Wat via een steiger een balkon werd. Vervolgens hoe een "third floor" een een 3de verdieping werd die eigenlijk niets met het verhaal te maken had. Vervolgens was er een kruis aan een ketting wat via een kruis op een kaartje een kruis op een grafsteen werd (goh, hoe komt ie eropquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:49 schreef _Led_ het volgende:
En dan niet via lutserige Ogilvie-dingetjes als "je hebt ooit pijn aan je knie gehad, of niet ?".
in het vorige topic kun je analyses lezen die ik gemaakt heb. daar staat de 16000 ook bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:19 schreef P8 het volgende:
[..]
Heel toevallig (écht heel toevallig) zag ik dat ook. Zag je ook hoe hij een hijskraan doorkreeg? Wat via een steiger een balkon werd. Vervolgens hoe een "third floor" een een 3de verdieping werd die eigenlijk niets met het verhaal te maken had. Vervolgens was er een kruis aan een ketting wat via een kruis op een kaartje een kruis op een grafsteen werd (goh, hoe komt ie erop).
Toen opeens stond die geest naast zijn moeder en zus en was alles goed. Als hij kan zien dat die geest naast hun staat, waarom liep hij al niet bij voorbaat naar die twee toe?
Hoe hij echter bij die 16000 kwam is ook mij een raadsel. Echter komt er zoveel poep uit deze man dat één (voor mij) onverklaarbare uitspraak hem nog niet geloofwaardig maakt.
[..]![]()
Jij hebt die skills ook! Ik heb een jumpersknie! Hoe wist je dat?!
Wacht, ik krijg ook wat door... Ik voel mijn schouder. Heb jij toevallig ooit iets met je linkerschouder gehad?
Haha, je hebt echt een gave, de deur van mijn kleerkast is al een jaar stuk, de klink is er afquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
in het vorige topic kun je analyses lezen die ik gemaakt heb. daar staat de 16000 ook bij.
ey kijk eens aan.. we hebben allemaal ogilvies hier zitten... ik had last van mijn linkerschouder een jaar terug.
ik zie verder ook iets... iets met een kleerkast... een deur is kapot en sluit niet goed.. wat is de connectie.. wie is dit?
I know, ik dacht ik speel even meequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef Flammie het volgende:
Zijn lines die Derek Ogilvie zelf ook heel veel gebruikt en gebaseerd op "waarheden" en "zaken die heel specifiek lijken maar niet zo zijn". Ze zijn ook verder heel makkelijk te corrigeren
Het is gewoon op heel veel zaken/mensen van toepassing en dat is wat we hier (zonder serieus genomen te worden door mensen die in xmannen en professor xaviers geloven) al een lange tijd aankaarten.
Wel grappig dat jij (ook al ben je eigenlijk de zoveelste) deze dingen ook herkent want deze uitspraken moeten eigenlijk heel persoonsspecifiek zijn en niet gelden voor jan en alleman... maar psst mondje dicht he
vorig eeuws en stoffigquote:
Back to study dan!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
I know, ik dacht ik speel even mee![]()
ik ben eigenlijk een tamelijk doorgewinterde sceptic en ik lurk hier al een hele poos
terwijl ik eigenlijk zou moeten leren voor mijn tentamens...![]()
dus de klink is er af? dankjewel! Dit beeld werd me k ook getoond. Ik krijg geen vrouw door maar een man.. doodsoorzaak borst/longen die area. Hij zei me... praat over de kast... praat erover dat ie niet sluit.. dit kan niemand weten.. dit is geen cold reading ofzo...(ik zeg niet IS THERE A A enz)... ook zie ik je niet dus kan geen lichaamscues aflezen! Dit weet jij alleen!! het is specifiek!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Haha, je hebt echt een gave, de deur van mijn kleerkast is al een jaar stuk, de klink is er af(Oh, en ik heb ook een litteken op m'n knie
) Zie je toevallig ook de geest van m'n overleden oma? Misschien dat zij namelijk weet waar mijn kwijtgeraakte horloge is gebleven
Ik kijk die aflevering waar jij een analyse van hebt gemaakt en mijn god, wat is dit tenenkrommendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
in het vorige topic kun je analyses lezen die ik gemaakt heb. daar staat de 16000 ook bij.
ey kijk eens aan.. we hebben allemaal ogilvies hier zitten... ik had last van mijn linkerschouder een jaar terug.
ik zie verder ook iets... iets met een kleerkast... een deur is kapot en sluit niet goed.. wat is de connectie.. wie is dit?
Hij is geen oplichter .. zou ook nog kunnen hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoezo, is ie gestopt met mensen oplichten dan ?
Yup, hij zou ook een reptilian kunnen zijn met een tijdmachine, je weet het niet he !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is geen oplichter .. zou ook nog kunnen he
Als je werkelijk zou willen overdrijven, dan zou je dat kunnen zeggen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, hij zou ook een reptilian kunnen zijn met een tijdmachine, je weet het niet he !
en als je nog harder wilt overdrijven , zeg je dat hij thoughtwaves van geesten kan oppikken en deze gebruikt om allerlei vaagheden te zeggen.. maar dat is als je het superoverdreven wilt hebben..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je werkelijk zou willen overdrijven, dan zou je dat kunnen zeggen ja.
Nee, ze kunnen het nabootsen door de simpele voorbeelden te geven die in een grijs gebied liggen, er is mijns inziens genoeg 'onverklaarbaar spul' genoemd tijdens de sessies die alleen op te lossen zijn door heel ver te gaan zoeken naar een mogelijke verklaring. De enige die dat kan benoemen ben jij zelf door je studieachtergrond, de rest praat je maar na.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
2 random fokkers p8 en miss-isis, kunnen opeens hetzelfde,, ik ben erg benieuwd naar hun gave !![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |