Ok, op de meeste wegen waar ik over rij is dat onnodig, de wegen waar dat wel nodig is, is het al aangepast. Tot zover mijn expertise gebied...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef vanhal het volgende:
[..]
Meeste? Wat weet jij nou van de meeste wegen? Sinds wanneer ben jij expert op dit gebied? Sinds je hier vanuit je luie stoel achter je pctje op fok zit?![]()
Hoeft ook niet, want er is inhaalgelegenheid. Op dat bewuste stuk N50 heb je afwisselend 1 of 2 rijbanen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef BroesWillems het volgende:
Keurig? ik moet er niet aan denken dat ik daar 10-tallen kilometers achter een vrachtwagen zit...![]()
Kijk, een mooie vluchtstrook, dus dat inhalen gaat nog steeds prima. Degene die schijt hebben aan doorgetrokken strepen, pakken die vluchtstrook echt wel mee. En ingeval van een bromauto of hoogbejaarde, zou ik het ook vrolijk doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef vanhal het volgende:
Nog even een visuele toevoeging van de N50 bij Kampen:
[ afbeelding ]
Plus voor de volledigheid nog even het resultaat van de aanpassingen:
[..]
Prima oplossing.
Dat is wel een mooie oplossing...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef isogram het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want er is inhaalgelegenheid. Op dat bewuste stuk N50 heb je afwisselend 1 of 2 rijbanen.
Kijk goed naar dat plaatje..... Er is wel degelijk ruimte voor een extra baan naast de huidige baan. Aangezien het een N weg is , hoeft er geen vluchtstrook aangelegd te worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef isogram het volgende:
[..]
Ten opzichte van de vorige situatie is het inderdaad een verbetering, maar ga dit alsblieft geen "prima oplossing" noemen. Noem het liever duur en kortzichtig. Duur omdat zo'n afscheiding enorm veel geld kost. En kortzichtig omdat Zwolle en Kampen allebei groeisteden zijn en dat de hoeveelheid verkeer op de N50 alleen maar zal toenemen.
Een échte oplossing was geweest om de A50 (die vanuit Apeldoorn komt en tot Zwolle loopt) gewoon volledig door te trekken, in plaats van een dure driebaansweg aan te leggen. Regeren is vooruitzien.
Voor zover ik weet is het de planning dat die a50 doorgetrokken gaat worden. Tot die tijd zijn resultaten van de maatregelen op de n50 positief en dus een goede investering.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef isogram het volgende:
[..]
Ten opzichte van de vorige situatie is het inderdaad een verbetering, maar ga dit alsblieft geen "prima oplossing" noemen. Noem het liever duur en kortzichtig. Duur omdat zo'n afscheiding enorm veel geld kost. En kortzichtig omdat Zwolle en Kampen allebei groeisteden zijn en dat de hoeveelheid verkeer op de N50 alleen maar zal toenemen.
Een échte oplossing was geweest om de A50 (die vanuit Apeldoorn komt en tot Zwolle loopt) gewoon volledig door te trekken, in plaats van een dure driebaansweg aan te leggen. Regeren is vooruitzien.
Nutteloos, dan kan je er net zo goed een complete 2x tweebaansweg van maken natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef Casos het volgende:
[..]
Kijk, een mooie vluchtstrook, dus dat inhalen gaat nog steeds prima. Degene die schijt hebben aan doorgetrokken strepen, pakken die vluchtstrook echt wel mee. En ingeval van een bromauto of hoogbejaarde, zou ik het ook vrolijk doen.
Dat is idd nog beter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nutteloos, dan kan je er net zo goed een complete 2x tweebaansweg van maken natuurlijk
Dus wat wil je nou zeggen, we moeten maatregelen die peijs voorstelt niet doorvoeren omdat er mensen zijn die zich toch zowieso niet aan de wet houden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef Casos het volgende:
Kijk, een mooie vluchtstrook, dus dat inhalen gaat nog steeds prima. Degene die schijt hebben aan doorgetrokken strepen, pakken die vluchtstrook echt wel mee. En ingeval van een bromauto of hoogbejaarde, zou ik het ook vrolijk doen.
En dat kost wat, minder?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nutteloos, dan kan je er net zo goed een complete 2x tweebaansweg van maken natuurlijk
Oh? Laat eens zien mbv wat cijfers dan, meneer de expert?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goedkoper dan hetzelfde doen in 2 stappen.
Je hoeft geen expert te zijn om te zien dat het goedkoper is om 1 keer een asfalt ploeg in te huren in plaats van 2 keer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef vanhal het volgende:
[..]
Oh? Laat eens zien mbv wat cijfers dan, meneer de expert?
Nee, maar het bevorderd wel de veiligheid, wekt minder irritaties op en is positief voor de doorstroming van het verkeer.quote:
Dat er nog steeds gevaarlijke situaties zullen ontstaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:30 schreef vanhal het volgende:
[..]
Dus wat wil je nou zeggen, we moeten maatregelen die peijs voorstelt niet doorvoeren omdat er mensen zijn die zich toch zowieso niet aan de wet houden?
Lijkt mij omgedraaide wereld, maar goed, als jij zo wil denken, be my guest, maar leg een dergelijke denkwijze aub niet bij anderen op.
en dit dus...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar het bevorderd wel de veiligheid, wekt minder irritaties op en is positief voor de doorstroming van het verkeer.
Beperken van verkeersdoden doe je op meerdere manieren. Dat auto's veiliger worden, is uiteraard niet te ontkennen. Maar verkeersveiligheid heeft ook alles te maken met de juiste maatregelen (infrastructuur) en daarnaast is voorlichting en educatie belangrijk. Peijs was veel ambitieuzer dan haar voorganger De Boer, die met 900 verkeersdoden genoegen had genomen.Peijs stelde dat onmiddellijk bij naar beneden, toen ze aantrad. En dat is ook gelukt. Haar beleid heeft wel degelijk een steentje bijgedragen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef DS4 het volgende:
En in de ons omringende landen. Doordat auto's veiliger zijn geworden. Lijkt mij niet iets waar Peijs aan heeft bijgedragen, tenzij ze op de ontwikkelafdeling van een autoproducent werkzaam was...
Aandacht voor de praktijjk bij volwassen autorijders is niet verkeerd, maar elke 5 jaar een praktijkexamen lijkt me wat overdreven. Bovendien kunnen mensen zich bij zo'n examen voorbeeldig gedragen, terwijl ze zich op de weg toch asociaal gedragen. Mensen met een rijbewijs hebben in principe bewegen dat ze over voldoende rijvaardigheid beschikken. Ik ga asociaal en gevaarlijk weggedrag liever te lijf met gerichte politiecontrole. Wat mij betreft gaat de politie in de verkeershandhaving veel minder met de kliko langs de kant van de weg zitten en veel meer de weg op om aso's aan te pakken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef DS4 het volgende:
Prima idee, maar waarom komt er geen herhalingscursus voor automobilisten? Gewoon om de 5 jaar praktijkexamen doen. Kunnen de fouten eruit gehaald worden die bij iedereen er ongemerkt insluipen.
De schuldvraag is een kwestie op zich. De vraag is nu waar de verkeersveiligheid mee gediend is. Ik spreek uit ervaring: ik rijd heel veel op rotondes en ik woon ook vlak aan een rotonde, waar ik precies op kan kijken. Ik *zie* gewoon dagelijks hoe veel fietsers zich niks aantrekken van auto's, die wel netjes staan te wachten om fietsers voorrang te geven, terwijl die fietsers gewoon de rotonde verlaten zonder een hand uit te steken. Als je een dag lang een rotonde zou filmen met een camera, zou je schrikken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef DS4 het volgende:
Ik ben bang dat dat niet gaat veranderen, daar de IZA-Vrerink c.s. jurisprudentie (waardoor de automobilst in beginsel (deels) aansprakelijk is ook als hij geen schuld treft bij een ongeval met fietsers) m.i. deze houding heeft veroorzaakt.
Je kunt van Amsterdam naar Den Haag 180 op de vluchtstrook rijden. Onverstandig ja maar écht gevaarlijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat er nog steeds gevaarlijke situaties zullen ontstaan. En veel gevaarlijke situaties ontstaan imo door frustratie in het verkeer en we zijn in Nederland er erg goed om automobilisten steeds meer te frustreren. En maar klagen over agressie in het verkeer. Die zie ik met dit soort maatregelen alleen maar toenemen.
Ik vind van niet. Zie ook hieronder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Kijk goed naar dat plaatje..... Er is wel degelijk ruimte voor een extra baan naast de huidige baan. Aangezien het een N weg is , hoeft er geen vluchtstrook aangelegd te worden.
Is echt wel over nagedacht![]()
Mijn punt is dat ze de weg beter METEEN hadden kunnen doortrekken. Nu moet je twee keer met de weg aan het werk en dat kost een boel geld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef vanhal het volgende:
Voor zover ik weet is het de planning dat die a50 doorgetrokken gaat worden. Tot die tijd zijn resultaten van de maatregelen op de n50 positief en dus een goede investering.![]()
Wat is de reden dat ze die a50 niet meteen hebben doorgetrokken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Zie ook hieronder.
[..]
Mijn punt is dat ze de weg beter METEEN hadden kunnen doortrekken. Nu moet je twee keer met de weg aan het werk en dat kost een boel geld.
En als de weg inderdaad als snelweg wordt doorgetrokken in de toekomst, is er dus WEL een vluchtstrook nodig en klopt de bewering van Pacmaniac niet. Die zou hooguit kloppen als het een vierbaans N-weg werd.
Ik zie een afname van het aantal doden. Ik vind het onzin om de agressieve verkeersdeelnemer met fluwelen handschoenen aan te pakken en dergelijke maatregelen niet door te voeren. Volgens mij ben je dan helemaal verkeerd bezig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat er nog steeds gevaarlijke situaties zullen ontstaan. En veel gevaarlijke situaties ontstaan imo door frustratie in het verkeer en we zijn in Nederland er erg goed om automobilisten steeds meer te frustreren. En maar klagen over agressie in het verkeer. Die zie ik met dit soort maatregelen alleen maar toenemen.
Mee eens.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, maar het bevorderd wel de veiligheid, wekt minder irritaties op en is positief voor de doorstroming van het verkeer.
Dat vind jij ja. Maar weet jij de beweegredenen waarom dit toen niet direct gedaan is? je kent de casus slechts oppervlakkig en begint dan meteen te roepen ze hadden.........quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Zie ook hieronder.
[..]
Mijn punt is dat ze de weg beter METEEN hadden kunnen doortrekken. Nu moet je twee keer met de weg aan het werk en dat kost een boel geld.
En als de weg inderdaad als snelweg wordt doorgetrokken in de toekomst, is er dus WEL een vluchtstrook nodig en klopt de bewering van Pacmaniac niet. Die zou hooguit kloppen als het een vierbaans N-weg werd.
Tussen Adam en DH ligt een snelweg, daar kan je prima inhalen zonder gebruik te hoeven maken van een vluchtstrook. Dat je dit voorbeeld noemt, zegt alweer genoeg over je verkeersinzicht. Op die 80 weg kan je niet meer normaal inhalen en met het aantal treuzelaars en brommobielen, kan je dan ander soort inhaalacties verwachten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:44 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je kunt van Amsterdam naar Den Haag 180 op de vluchtstrook rijden. Onverstandig ja maar écht gevaarlijk?![]()
Je kunt over een doorgetrokken streep iemand passeren . Gaat meestal wel goed . Maar ALS het mis gaat dan gaat het ook goed mis. Frontaal met 80 tegen elkaar en geen doden bestaat niet.
Een testje tussen een oud model Volvo en de veiligste auto ooit gemaakt (Renault modes 5 * NCAP)
Snelheid was omgerekend 61 km/u. tel daar 20 bij op aangaande frontale botsingen op N wegen en voila , je begrijpt waarom deze mevrouw er een punt van maakt
Dat vraag ik me nog steeds af...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef vanhal het volgende:
Wat is de reden dat ze die a50 niet meteen hebben doorgetrokken?
Ik ken de casus beter dan 'oppervlakkig'. Ik woon niet ver bij de weg vandaan en heb ook regelmatig over de weg gereden, in zowel de oude als de nieuwe situatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:50 schreef Pacmaniac het volgende:
Dat vind jij ja. Maar weet jij de beweegredenen waarom dit toen niet direct gedaan is? je kent de casus slechts oppervlakkig en begint dan meteen te roepen ze hadden....
Een paar minuutjes winst * 365 * 7,5 mio.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef vanhal het volgende:
Een paar minuutjes winst ten koste van enkele doden
Weer die "feiten"quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:55 schreef isogram het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds af...
[..]
Ik ken de casus beter dan 'oppervlakkig'. Ik woon niet ver bij de weg vandaan en heb ook regelmatig over de weg gereden, in zowel de oude als de nieuwe situatie.
Voorheen gebeurden er veel ongelukken; vooral door inhalen (vergelijk het met de N348, die ik net noemde). Dat er iets moest gebeuren, is duidelijk. Maar een driebaansweg met gescheiden rijstroken is bijzonder kostbaar; dat is gewoon een feit. En dat Zwolle en Kampen allebei groeisteden zijn, is ook een feit en een belangrijk aspect om rekening mee te houden bij je keuzes. Ik zeg nogmaals: regeren is vooruitzien. En daar zeg ik echt niks geks mee.
Ik zit in de politiek, dus dan komt er wel eens wat voorbij over de aanleg van wegen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef Pacmaniac het volgende:
Money money money..... Wat weet jij nou van die kosten af?
Je moet het geld gewoon verstandig uitgeven. Zo zijn er ook medische behandelingen die we niet uitvoeren omdat dat teveel kost. Dan laten we dus iemand echt dood gaan terwijl we het op dat moment kunnen voorkomen op basis van de kosten.quote:Ja het zal wat kosten. Big deal zeg.
Ik heb een bron gegeven tav die snelweg (25 mio per kilometer, ik ga naar 20% (ook omdat dat past bij de cijfers die ik ken) en als jij meent dat het nog minder moet zijn mag jij eens wat naar boven brengen).quote:Kom eens met een bron voor al die % en miljoenen.
Dit doet mij er aan herinneren: jij zou nog met de cijfers komen van aantal doden ten gevolge van inhalen over een doorgetrokken streep.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:21 schreef vanhal het volgende:
Hij is 1 van de 0.001% (en dat is niet veel) die weet wat een dergelijke aanpassing kost...
Aha zover reikt jouw logica dus. Een eik heeft geen kreukelzone dus een scheiding tussen 2 weghelften is derhalve compleet zinloos.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:55 schreef Casos het volgende:
[..]
Tussen Adam en DH ligt een snelweg, daar kan je prima inhalen zonder gebruik te hoeven maken van een vluchtstrook. Dat je dit voorbeeld noemt, zegt alweer genoeg over je verkeersinzicht. Op die 80 weg kan je niet meer normaal inhalen en met het aantal treuzelaars en brommobielen, kan je dan ander soort inhaalacties verwachten.
En waarom je dit filmpje plaatst is mij niet duidelijk. De Renault Modus is de veiligste auto in zijn klasse, niet de veiligste auto ooit gemaakt. En of je nu met 80 op een boom of een tegenligger klapt maakt weinig verschil. Die tegenligger heeft iig nog een kreukelzone, de gemiddelde eik langs de weg niet.
Ben jij expert dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef vanhal het volgende:
Sinds wanneer ben jij expert op dit gebied?
Een politicusquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zit in de politiek, dus dan komt er wel eens wat voorbij over de aanleg van wegen...
[..]
Je moet het geld gewoon verstandig uitgeven. Zo zijn er ook medische behandelingen die we niet uitvoeren omdat dat teveel kost. Dan laten we dus iemand echt dood gaan terwijl we het op dat moment kunnen voorkomen op basis van de kosten.
En daar mag jij alles van vinden. Maar zo is wel de praktijk.
[..]
Ik heb een bron gegeven tav die snelweg (25 mio per kilometer, ik ga naar 20% (ook omdat dat past bij de cijfers die ik ken) en als jij meent dat het nog minder moet zijn mag jij eens wat naar boven brengen).
De turborotondes moeten dood, vooral met zo'n mooie afscheiding tussen de banen. Met de auto zal het vast enorm werken, maar voor de motor is het ontzettend irritant. Een klein stuurfoutje doordat iemand zijn auto er voor knalt en je gaat op je bek doordat je over zo'n rand heen stuitertquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aha zover reikt jouw logica dus. Een eik heeft geen kreukelzone dus een scheiding tussen 2 weghelften is derhalve compleet zinloos.![]()
En dat inhalen heb ik al eerder iets over gepost. Stukje over de turborotonde:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet de hele weg te verbreden , jij kunt gewoon inhalen , en de weghelften kunnen zonder irritatie of problemen gescheiden blijven
Nee, dat is bevorderlijk voor een discussie...quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Een politicus![]()
Vandaar dat oeverloos gelul over "wat het allemaal wel niet kost" , investeer in veiligheid lamlul , dat willen je burgers graag!
Logica is bij jouw iig ver te zoeken, getuige je reacties. Jij komt met een filmpje van een frontale botsing en scheidingen die dit voorkomen. En over die rotonde heb je ook allang antwoord gekregen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aha zover reikt jouw logica dus. Een eik heeft geen kreukelzone dus een scheiding tussen 2 weghelften is derhalve compleet zinloos.![]()
En dat inhalen heb ik al eerder iets over gepost. Stukje over de turborotonde:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet de hele weg te verbreden , jij kunt gewoon inhalen , en de weghelften kunnen zonder irritatie of problemen gescheiden blijven
Ik irriteer me kapot aan die gast. Met zn zogenaamde feiten en beschikking over informatie en cijfers die wij niet kennen omdat we niet in de politiek zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee, dat is bevorderlijk voor een discussie...
Wat ik als feiten aandroeg, zijn de kosten van zo'n driebaansweg en het gegeven dat Zwolle en Kampen groeisteden zijn. Als jij dat wilt betwisten, kom je maar met bronnen waaruit het tegendeel blijkt. In een rapport van de lokale VVD lees ik dit:quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef Pacmaniac het volgende:
Weer die "feiten"Je woont er in de buurt en je rijdt regelmatig overheen . Leuk voor je. Maar je beschikt niet over inside informatie waarom bepaalde keuzes in de aanleg wel of niet genomen zijn. Dus zonder die inside info kun je wel e.e.a. roepen , maar geloofwaardig is het niet.
Het kost geld ja , aan de andere kant dreigen duizenden bouwvakkers de WW in te gaan. Waarom die gasten niet inzetten voor deze kostbare ( maar toch duurzame) oplossingen .
Nu is het moment.
Dat was in juli 2006, dus alweer bijna 3 jaar geleden.quote:Het wegvak van de N50 tussen Kampen en Zwolle kenmerkt zich door een zorgwekkend ongevallenbeeld en een hoge verkeersintensiteit (± 20.000 mvt/etmaal).
Het is bovendien de fysieke rijrichtingscheiding die de 2+1 weg zo duur maakt. Je legt dus een weg aan die nu al aan de bovenkant zit qua tax, in de wetenschap dat Zwolle en Kampen verder groeien en dat de verkeersintensiteit ook verder gaat toenemen. Kortzichtig dus.quote:Uit Zweeds onderzoek is tevens gebleken dat de driestrooksweg het ideale wegtype is voor wegen waar het niet al te druk is, van 5.000 – 22.000 voertuigen per dag.
Ik heb het wel begrepen hoor, en die rotondes werken trouwens prima.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef Casos het volgende:
[..]
Logica is bij jouw iig ver te zoeken, getuige je reacties. Jij komt met een filmpje van een frontale botsing en scheidingen die dit voorkomen. En over die rotonde heb je ook allang antwoord gekregen.
En voor de beeldvorming, ben je nu een man of een vrouw?
Niet als je van rechts komt en rechtdoor wil in de door jou aangehaalde rotonde en een auto wil inhalen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb het wel begrepen hoor, en die rotondes werken trouwens prima.
Toevallig heb ik best veel gelezen over die daling, die nog meer onverwacht dan enorm was. Koos Spee claimde dat het aan hem lag, jij claimt nu dat het aan Peijs lag, maar onderzoek liet zien dat het lag aan het wagenpark welke veel veiliger was geworden (met name actieve veiligheid, zoals ABS, ASR, enz.) en dat bleek onder meer uit het feit dat deze dalingen ook in omringende landen te zien waren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef isogram het volgende:
Peijs stelde dat onmiddellijk bij naar beneden, toen ze aantrad. En dat is ook gelukt. Haar beleid heeft wel degelijk een steentje bijgedragen.
Natuurlijk haal je daar niet de asocialen mee van de weg. Dat kan alleen de politie. Net als alcomobilisme... dat los je hier ook niet mee op.quote:Aandacht voor de praktijjk bij volwassen autorijders is niet verkeerd, maar elke 5 jaar een praktijkexamen lijkt me wat overdreven. Bovendien kunnen mensen zich bij zo'n examen voorbeeldig gedragen, terwijl ze zich op de weg toch asociaal gedragen.
Helemaal mee eens, maar wat mij betreft is het en-en.quote:Ik ga asociaal en gevaarlijk weggedrag liever te lijf met gerichte politiecontrole. Wat mij betreft gaat de politie in de verkeershandhaving veel minder met de kliko langs de kant van de weg zitten en veel meer de weg op om aso's aan te pakken.
Niet schuld, maar aansprakelijkheid. Maar goed, het kan best zijn dat het een goede maatregel is, maar fietsers blijven zich onaantastbaar voelen ben ik bang.quote:De schuldvraag is een kwestie op zich.
Lees je zelf wel wat je getypt hebt voor je op invoeren drukt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef isogram het volgende:
[..]
Wat ik als feiten aandroeg, zijn de kosten van zo'n driebaansweg en het gegeven dat Zwolle en Kampen groeisteden zijn. Als jij dat wilt betwisten, kom je maar met bronnen waaruit het tegendeel blijkt. In een rapport van de lokale VVD lees ik dit:
[..]
Dat was in juli 2006, dus alweer bijna 3 jaar geleden.
Op Wikipedia lees ik:
[..]
Het is bovendien de fysieke rijrichtingscheiding die de 2+1 weg zo duur maakt. Je legt dus een weg aan die nu al aan de bovenkant zit qua tax, in de wetenschap dat Zwolle en Kampen verder groeien en dat de verkeersintensiteit ook verder gaat toenemen. Kortzichtig dus.
Dergelijke maatregelen zijn helemaal geen vorm van het aanpakken van agressieve verkeersdeelnemers. Die worden alleen maar agressiever van achter een langzamere verkeersdeelnemer aan rijden ben ik bang.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef vanhal het volgende:
Ik vind het onzin om de agressieve verkeersdeelnemer met fluwelen handschoenen aan te pakken en dergelijke maatregelen niet door te voeren.
Geweldige klacht komende van iemand die niets onderbouwt...quote:
Van rechts komt? De richting van die vrachtauto? Check die doorgetrokken streep ff . Die vrachtwagen kan alleen linksaf . En inhalen is (zie de 2 banen + voorsorteervak) voordat je de rotonde nadert gewoon mogelijk..quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef Casos het volgende:
[..]
Niet als je van rechts komt en rechtdoor wil in de door jou aangehaalde rotonde en een auto wil inhalen.
Vervelend, mensen die alles afwegen... Nee, dan beter die man op de barkruk die gewoon maar wat roept zonder te denken en in de discussie scheldwoorden nodig heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:11 schreef Pacmaniac het volgende:
Een politicus![]()
Vandaar dat oeverloos gelul over "wat het allemaal wel niet kost" , investeer in veiligheid lamlul , dat willen je burgers graag!
Klopt , als je niet lukraak met verzonnen cijfers strooit hoef je ook niets te onderbouwenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geweldige klacht komende van iemand die niets onderbouwt...
De reden voor het niet doortrekken is meest waarschijnlijk tijd. Er moest waarschijnlijk snel iets gebeuren en een snelweg aanleggen kost in NL heel veel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |