quote:Op fok wordt je op spellings fouten afgebrand.
Even toelichtenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef Iblis het volgende:
Mij bevalt de zoete ironie van de openingspost. Je bent werkelijk een zelf-hatende poster.
Behalve dat het hetzelfde is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Dit topic heeft met dat topic niets van doen.
Welke parallellen zitter tussen dat topic dan? Persoonlijk zie ik ze niet. Jij meer als mij dus.quote:
Bijvoorbeeld uh... Oh ja, de TT!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke parallellen zitter tussen dat topic dan? Persoonlijk zie ik ze niet. Jij meer als mij dus.
Best wel. Maar het is nu nog wachten totdat er groot denkers in dit topic komen. Misschien komt dit topic morgen nog op bloei.quote:
Ik was net begonnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje "inhoudelijk''?
als je er een lidwoord voor kan zetten is het 1 woord, (de)grootdenkersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Best wel. Maar het is nu nog wachten totdat er groot denkers in dit topic komen. Misschien komt dit topic morgen nog op bloei.
Lees deze op maar is helemaal, en die van emimich. Dan zie jij als het goed is geen causale verbanden.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef ganzenherder het volgende:
Het probleem van desmiley is gewoon dat je hem overal
en altijd
kan gebruiken
mensen die "is" gebruiken ipv eensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees deze op maar is helemaal, en die van emimich. Dan zie jij als het goed is geen causale verbanden.
Sorry, het is niet goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees deze op maar is helemaal, en die van emimich. Dan zie jij als het goed is geen causale verbanden.
Je maakt je voor een groot deel schuldig aan wat je beklaagt. De moeilijke woorden ‘apodictisch’, onderwijl maak je een post met tussenkopjes, om juist het apodictischquote:
Je hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelijk!Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Ik benadruk helemaal niets, ik zeg alleen zoals de vork in de steel zit. In de tt staan dit keer geen spellings fouten. En ik vond de tt juist heel toepasselijk bij dit onder het tapijt geschoffelde onderwerp.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je maakt je voor een groot deel schuldig aan wat je beklaagt. De door moeilijke woorden ‘apodictisch’, onderwijl maak je een post met tussenkopjes, om juist het apodictischvan je post te benadrukken; je gebruikt uitdrukkingen in de topic titel die weinig gangbaar zijn (opzettelijk foutief gespeld natuurlijk).
Als laatste lijkt je graag gelijk te willen krijgen m.b.t. je stelling (en verkapte klacht) dat Fok!-users altijd gelijk willen krijgen.
Foutje!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Teveens------)meeste gebruikte smiley. Prachtig mooi om te zien hoe de echte oldbies elkaar proberen te dissen. Nergens op internet is dat te vinden.
Je KUNT het proberen te onderbouwen!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan het proberen te onderbouwen
Idd dat laatste ja. Daar profileert fok zich mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:46 schreef ganzenherder het volgende:
Wat me het meest stoort hier op Fok trouwens is dat verschrikkelijke conformistische gedrag, als er een user iets afkraakt kraakt iedereen het af. En die kereltjes met hun E-pikkie van een halve meter, maargoed dat kan ook wel vermakelijk zijn
het is meer DAN mijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Welke parallellen zitter tussen dat topic dan? Persoonlijk zie ik ze niet. Jij meer als mij dus.
Inhoudelijk reageren is schijnbaar rete moeilijk voor jequote:
Fok profileert zich met een e-penis van een halve meter?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Idd dat laatste ja. Daar profileert fok zich mee.
Ik zou toch werkelijk coûte que coûte hebben geschreven…quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik benadruk helemaal niets, ik zeg alleen zoals de vork in de steel zit. In de tt staan dit keer geen spellings fouten. En ik vond de tt juist heel toepasselijk bij dit onder het tapijt geschoffelde onderwerp.
Nee dat conformistische gedrag van ze. En iedereen heel erg graag op foutjes willen aanwijzen. Zoals ook sommige lutsers in dit topic niet kunnen laten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef zquing het volgende:
[..]
Fok profileert zich met een e-penis van een halve meter?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat conformistische gedrag van ze. En iedereen heel erg graag op foutjes willen aanwijzen. Zoals ook sommige lutsers in dit topic niet kunnen laten.
TS heeft gekozen voor de exacte fonetische weergave. Ik denk overigens dat ik die term eens in een paper ga verwerkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zou toch werkelijk coûte que coûte hebben geschreven…
daarom gaat ie ook dicht, wannabe emmimichquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
De meeste fokkers hebben een behoorlijk vocabulaire (synoniem.net gebruikers daargelaten) Voor de meeste mensen is het dan ook niet prettig om elk woord op te zoeken, die je hier op de site tegenkomt.
Sommige users hebben er een handje van om hun pretentieuze kennis aan iedereen door te luchten.
kan je nagaanquote:
Verdomd! Sorry, ik dacht dat dit topic wel KLB moest zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
ow wacht dit is GC![]()
tna wil je niet in de klb feedback linken naar topics die niet voor ons zijn, dank u
KUN je nagaan!quote:
Het is toch fijn dat iedereen correct nederlands kan typen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Ik loop alweer ruim 3000 posts mee op fok. En wat mij steeds weer blijft verbazen is het feit dat er mensen zijn die die ongekende drang hebben om hun gelijk te halen, koste wat het kost, koet ke koet. Waar komt dat toch vandaan zou je denken? Het eerste wat in me op kwam is: Fok veel hoogopgeleiden, dus de appel zal nog wel niet zo ver van de boom vallen. Wrong! Het is een gecreëerde cultuur wat hier rond hang wat daar voor zorgt. Iedereen op fok (althans de meeste) hebben die neiging. Maar waarom toch? Hebben wij elkaar wat tegen over elkaar wat te bewijzen?
De autoritaire stijl van fok!
Zoals ook Wikipedia dat al zegt:{De vermeende autoritaire stijl waarop de eigenaar zijn forum beheert heeft regelmatig tot grote conflicten geleid.)Bron: Wikipedia.
Deze stijl van fok leiden heeft er voor gezorgd dat het enorm veel leden heeft, bij fok ben je op het juiste adres om keiharde discussies met elkaar aan te gaan. Nergens op het internet is een Nederlands forum dat zo groot is, waar discussies op zo'n hoog niveau gehouden worden. Dat maakt Fok zo groot.
Waarom?
[quote]Op fok wordt je op spellings fouten afgebrand. Dat maakt het voor de gemiddelde scooter forum gebruiker het er niet leuker op. Daarmee weer je automatisch dat soort mensen.
mijn vocabulair is best goed, al zeg ik het zelfquote:De meeste fokkers hebben een behoorlijk vocabulaire (synoniem.net gebruikers daargelaten) Voor de meeste mensen is het dan ook niet prettig om elk woord op te zoeken, die je hier op de site tegenkomt.
Hieruit blijkt dus dat er geen onderwijs meer word gegeven?quote:Sommige users hebben er een handje van om hun pretentieuze kennis aan iedereen door te luchten. Welke historische personen ze al niet kennen, welke boeken ze gelezen hebben, en weet ik het al niet meer. En dat terwijl de middelde Hollander Neder/medelander geen idee heeft wie of wat het is.
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.quote:hoop gezeur
Waar draait 't dan wel om? Of pleit je voor een fok waar niemand het met elkaar eens is, maar daar dan ook niet over post? Want het eens zijn met anderen maakt je confirmistisch, discussie aan gaan betekend dat je nooit je gelijk zal krijgen(het blijft fok)quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ps er staan nog wat taalfouten in je stuk
Maar daar zal ik niet moeilijk over doen.
Waarom fok zo is geworden. Waarom iedereen de behoefte heeft om z'n gelijk benadrukt te hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:02 schreef zquing het volgende:
[..]
Waar draait 't dan wel om? Of pleit je voor een fok waar niemand het met elkaar eens is, maar daar dan ook niet over post? Want het eens zijn met anderen maakt je confirmistisch, discussie aan gaan betekend dat je nooit je gelijk zal krijgen(het blijft fok)
Ik ga het niet over de taal fouten hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:03 schreef prupke het volgende:
[..]
Meid, daar gaat het hele stuk toch niet om!. Jezus leer lezen.
[quote]
Kom dan eens met een concrete klacht/generale opmerking , ipv om het gebeuren heen te praten (ik wou lullen zeggen )
Omdat nuanceren niet leuk is? Omdat ik plezier heb aan het trollen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom fok zo is geworden. Waarom iedereen de behoefte heeft om z'n gelijk benadrukt te hebben.
P.s Ik heb het topic expres niet in KLB gezet, omdat het niet om een ik heb gelijk topic gaat. Puur alleen om een zuivere/leuke discussie op gang te krijgen.
Dat is dan jou keus. Maar blijf dan weg uit dit topic als je niets te melden hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat nuanceren niet leuk is? Omdat ik plezier heb aan het trollen?
Niet om te moeilijk te doen hoor : maar lees mijn post nog eens doorquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom fok zo is geworden. Waarom iedereen de behoefte heeft om z'n gelijk benadrukt te hebben.
P.s Ik heb het topic expres niet in KLB gezet, omdat het niet om een ik heb gelijk topic gaat. Puur alleen om een zuivere/leuke discussie op gang te krijgen.
Hoe bedoel je ik heb niets te melden? Ik leg hier toch uit waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan jou keus. Maar blijf dan weg uit dit topic als je niets te melden hebt.
Trollen doe je in de klb/onz.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is dan jouW keus. Maar blijf dan weg uit dit topic als je niets te melden hebt.
ook nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet om te moeilijk te doen hoor : maar lees mijn post nog eens door(met de vraag waarom....? )
ws ben ik het met je eens....misschien om een andere reden...
maar goed daar kunnen we wellicht over eenkomen !
Dat de badinerende kwalificaties en laatdunkende epitheta in KLB usance zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het er in andere fora eender aan toegaat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Ik heb geen zin om zo laat nog, dat soort zinnen te moeten ontleden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat de badinerende kwalificaties en laatdunkende epitheta in KLB usance zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het er in andere fora eender aan toegaat.
had ik ook bij t lezen van de op, maar het is me toch geluktquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Ik heb geen zin om zo laat nog, dat soort zinnen te moeten ontleden.
Ik geef duidelijke antwoorden van mijn kant uit op jouW opquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik ga niet met klachten of concrete opmerkingen komen. Maar meer vraagstukken, die ''duidelijk'' in de op staan.
Ik heb in die OP haast geen moeilijk woorden gebruikt (hooguit 5) maar toen waren die ook echt nodig. Niet in die zin.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ik ook bij t lezen van de op, maar het is me toch gelukt
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands graag. Ik heb geen zin om zo laat nog, dat soort zinnen te moeten ontleden.
Oi, Kak is ok een vak hequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat de badinerende kwalificaties en laatdunkende epitheta in KLB usance zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het er in andere fora eender aan toegaat.
In andere fora dan KLB zijn discussies vaker wat gemoedelijker, zonder dat er direct gescholden wordt of dat mensen belachelijk worden gemaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ja sorry, maar ik kan geen inhoudelijke vraag ontdekkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik geef duidelijke antwoorden van mijn kant uit op jouW op
Maar het lijkt er op dat jij het daar niet mee eens bent (wat mag natuurlijk) ga je net zo reageren als de mensen die jij "verafschuwt" op Fok.
Jouw commentaar op mijn reacite : Jezus leer lezen!!
Ik ga daarop verder met je in "discussie" toch?
Ik had ook kunnen zeggen : Heb ik gedaan, leer jij maar eens lezen!
Ik geef jou de kans om te discussieren(moet je die ook fatsoenlijk aanpakken )
coûte que coûte.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef cultheld het volgende:
@TS, wat bedoel je precies met 'koet te koet'?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
ah alleen sinadO nog en dan is t feest compleet
Dat kanquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik kan geen inhoudelijke vraag ontdekkenDat alleen van die taalfouten van mij, maar daar ga ik verder niet op in.
Waarom vernederlands je die spelling dan?quote:
Ok dan. Ik wil wel discussiëren maar net gaven een aantal users mij daar niet de gelegenheid toe.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat kan
Maar als jij echt een discussie wil voeren had je beter kunnen zeggen :
Hoe /wat bedoel je want ik begrijp niet wat je schrijft..... ipv van te zeggen : Jezus leer lezen
Ik wil gerust met jou een discussie aangaan , maar dan mag je hem ook netjes vragen indien je iets niet begrijpt van wat iemand tegen je zegt!
Ik zeg nergens dat je plank mis slaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok dan. Ik wil wel discussiëren maar net gaven een aantal users mij daar niet de gelegenheid toe.
Op welke punten vind jij dat ik de plank mis sla?
Enigszins wel ja. Ik hoopte alleen dat iemand inhoudelijk de discussie aandurfde, niet dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:27 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je plank mis slaat
Je geeft in je op eigenlijk al aan waarom users van Fok zo zijn/doen /en laten
Je stelt een vraag en je geeft daarbovenop al weer een antwoord
(en omdat je het zo schrijft krijg je van mij een beetje sarcastische opmerinkingen terug , waar ik van gehoopt had dat je ze door zou hebben )
Mij dunkt dat met name KLB adequaat te typeren valt als een verzameling 4chan-epigonen, van wie het gros zich vermeit met het bruuskeren van anderen. De situatie in KLB veralgemeniseren tot algemene kenschetsing van Fok! leidt dan ook noodzakelijkerwijs tot een te deplorabel tafereel. Of ben je echt de mening toegedaan dat voornoemde handelswijze tekenend is voor Fok! en général?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
Op welke punten vind jij dat ik de plank mis sla?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mij dunkt dat met name KLB adequaat te typeren valt als een verzameling 4chan-epigonen, van wie het gros zich vermeit met het bruuskeren van anderen. De situatie in KLB veralgemeniseren tot algemene kenschetsing van Fok! leidt dan ook noodzakelijkerwijs tot een te deplorabel tafereel. Of ben je echt de mening toegedaan dat voornoemde handelswijze tekenend is voor Fok! en général?Verkapte emimich postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
tis nog geen modder hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Enigszins wel ja. Ik hoopte alleen dat iemand inhoudelijk de discussie aandurfde, niet dus![]()
Ik gaf inderdaad in de op meteen het antwoord al, maar ik dacht dat ik op sommige punten toch wel ergens mis zou slaan, en dat daaruit wel een discussie uit zou verwikkelen.
Maar het is meer ouderwets modder gevecht
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Mij dunkt dat met name KLB adequaat te typeren valt als een verzameling 4chan-epigonen, van wie het gros zich vermeit met het bruuskeren van anderen. De situatie in KLB veralgemeniseren tot algemene kenschetsing van Fok! leidt dan ook noodzakelijkerwijs tot een te deplorabel tafereel. Of ben je echt de mening toegedaan dat voornoemde handelswijze tekenend is voor Fok! en général?bij het woord adequaat....gingen mijn ogen dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kan ik ik blind typen....
truste allemaal
Thank Drunk I'm a Goddess!
en hoequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Verdomd! Sorry, ik dacht dat dit topic wel KLB moest zijn
slotje was nog steeds terecht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |